2019-12-04, 16:23
Medlem
Daniel501s avatar
Har inte följt tråden men så fort jag hörde att "Emilia" egentligen är en man så kom all statistik på självmord och allmänt degenerade handlingar upp..

Är någon misstänkt för ett brott här eller är detta bara ännu en av väldigt många transor som mår sämre efter könsbytet och tagit sitt liv?
Citera
2019-12-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag har FUP i det mål som Rommin varit inblandad i tidigare. . Mordförsöket i Tollarp där Emilia vittnade. Om någon är intresserad så kan jag lägga upp det här .

Ja, lägg gärna upp det ☺️
Citera
2019-12-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Har inte följt tråden men så fort jag hörde att "Emilia" egentligen är en man så kom all statistik på självmord och allmänt degenerade handlingar upp..

Är någon misstänkt för ett brott här eller är detta bara ännu en av väldigt många transor som mår sämre efter könsbytet och tagit sitt liv?

Hon mördades och en person är anhållen på sannolika skäl misstänkt för mord (den högre misstankegraden)
Hon har inte bytt kön med däremot opererat brösten. Oklart med hormoner.
Citera
2019-12-04, 16:28
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Läser du tidningen så ser du att en kille är gripen misstänkt för mord. Men visst kan det vara ett självmord också.
Citera
2019-12-04, 16:29
Medlem
Denna Em*l*a l*ndber* hade enligt en stark källa en snapchat.
Som det gjordes ”reklam” för bokningar av incalls och outcalls i Tollarp på.
Citera
2019-12-04, 16:30
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag har sett videon nu.
Väldigt lärorik...

Men FY FAN!!! Det var bland det värsta jag har sett på ett bra tag. Brrrrrrr...

Inte konstigt att Emil-ia ville behålla snoppen.

Den är magstark om man säger så ... ingen vidare förvarning heller
Citera
2019-12-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnygxlf
Denna Em*l*a l*ndber* hade enligt en stark källa en snapchat.
Som det gjordes ”reklam” för bokningar av incalls och outcalls i Tollarp på.

Välkommen in i matchen mr Sensation.
Citera
2019-12-04, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Läser du tidningen så ser du att en kille är gripen misstänkt för mord. Men visst kan det vara ett självmord också.
Tvekar på självmord, hon hade ju för inte allt för länge sedan opererat brösten, som hon enligt skribenter på fejan, hade sett fram emot länge.
Och någon sitter ju på sannolika, så något skumt är det med dödsfallet
Citera
2019-12-04, 16:34
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Nej!
R*mmin bor med sin pappa i Tollarp. Han har ingen äldre bror.

Nej jag insåg själv.. Pappan är kusin eller något med en Kevin Johansson som i sin tur är kusin med han s*nny .. ( tror det va så det va)
Citera
2019-12-04, 16:36
Medlem
Citat:

1) Emilia har inte gjort något könsbyte.
2) En man sitter häktad.
Citera
2019-12-04, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trickanor
Den här R*mmin framstår inte som något snille. En särskoleplacering kan naturligtvis bero på andra orsaker och är inget att raljera om. Men om karln visar sig vara dokumenterat "svag i huvudet", kan det påverka ett eventuellt domslut tro?
Han verkar ju ha klarat att ta körkort, så helt tomt verkar det inte vara.

Bifogar länk då tidigare inlägg missade detta.
http://www.parasport.se/globalassets/vastergotland/ht19/vt19/ungdomsspelen-2019/startlista-pojkar-grundsar-hogstadiet-uh-docx.docx

I särskolan går man om man har en utvecklingsstörning! Men det finns elever som klarar att ta körkort (eller kör utan...)
Citera
2019-12-04, 16:41
Medlem
Hörde idag att E kusin som också var ev transa blev mördad, död i sölversborg förra året. Nån som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in