Citat:
Ursprungligen postat av
EliasAlucard
Ja, cuckismen är stark här. Svenska pappor bör uppfostra deras döttrar bättre i muslimfrågan. Kommer din dotter hem med en kurdisk pojkvän så har du misslyckats som förälder.
Du gör en stor grej av att MGMs etnicitet är just kurdiskt.
Visst, som kurd kan jag erkänna att det pga flera faktorer florerar en hel del psykiskt sjuka bland oss. De typerna är dock rätt enkla att känna igen. Som du sa, en 5 minuters konversation räcker.
Vad jag däremot finner lite ironiskt eller lömskt är att du skriver detta som assyrier. Frekvensen av mental ohälsa och psykopati är också extremt högt bland assyrier, jämfört med bland svenskar. Den assyriska kulturen skapar också extrem svartsjuka och kontrollerande män, vilket inte kan ha undgått dig. Det är inte heller svårt att hitta fall där syrianer eller assyrier mördat (ex)flickvännen eller (ex)frun.
Carla blev mördad av sin syrianska exman när hon började dejta en turk, som tycks ha varit mycket mer stabil än honom.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kv6dG5/fem-dodade--pa-en-manad
Syrianska prästsonen Bobel kastade ner exfrun från balkongen.
https://www.expressen.se/nyheter/han-kastade-sin-fru-fran-balkong-jagas/
Assyriern Sargon Edward Iskandar mördade frun och två barn.
(FB) Misstänkt trippelmord i lägenhet, Västra Frölunda Göteborg 2/9 2018
Dessa är bara de fall som jag känner till sen innan - det finns säkert en hel del andra - men redan vid tre är det överrepresentation.
Sociopati och våldsamt beteende är mycket mer förekommande bland MENA-, Kaukasien- och Balkan-folkslag än bland nordeuropéer, och assyrier är inte nåt undantag.
Vill man minimera risken att ens dotter mördas eller misshandlas av sin pojkvän/man så ska man utesluta assyrier med.
Själv tycker jag att det är mycket sundare och mer effektivt att se det individuellt. Martin Jonsson, Bobel och Tishko-typen är inte alltför svåra att känna igen och de finns inom alla etniciteter, även om proportionerna skiljer sig åt enormt. Det handlar dock inte bara om att känna igen typerna, utan även att ha självkänslan och livsglädjen för att hålla sig borta ifrån dem. Många av dessa tjejer vet om riskerna de utsätter sig för. Det handlar om självdestruktivitet, "daddy issues", låg självkänsla, trasig bakgrund osv. Tar man hand om sina barn och har man själv bra gener så brukar det ordna sig för barnen också.