2019-12-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Försöker göra gulduppdraget, när man skall göra 2st mål på specialskott med 4* fintad gubbe. Trots 2 matcher med 5 sådana mål godkänns det inte, Räknas inte friläge, markpass och nickar?

Släpp allt, håll in L2 tryck R3, fortsätt hålla L2 och skjut.
Citera
2019-12-02, 15:49
Medlem
Skulle inte Ea förbättra korta passningar?

Hur kommer det sig att mina spelare inte kan slå 2 meters passningar? Mina felpass är helt horribla just nu.

Aguero, Sané, Fabinho, wijnaldum, dembele, de Jong. Slår 50 procent felpass, säkert

Vad har hänt?

Jävligt snyggt spel detta.
Citera
2019-12-02, 19:01
Medlem
Fick ronaldo 94 IF hahahhaha, första bra på flera år. Dock bara värd 1,7 mille. Bygga nytt öag runt han eller sälja är frågan 😁
Citera
2019-12-02, 19:28
Medlem
Lyckades packa Mane IF från TOTW paket i SBC. Han går just nu för 800K, men bara några dagar innan black friday gick han för 1 mille. Går han upp igen tro?
Citera
2019-12-02, 19:38
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Skulle inte Ea förbättra korta passningar?

Hur kommer det sig att mina spelare inte kan slå 2 meters passningar? Mina felpass är helt horribla just nu.

Aguero, Sané, Fabinho, wijnaldum, dembele, de Jong. Slår 50 procent felpass, säkert

Vad har hänt?

Jävligt snyggt spel detta.

Har du provat powerhouse kemikort ? Ger bättre pass 🤔
Citera
2019-12-02, 23:41
Medlem
UnEasys avatar
Kommer inte nå Drogba men mid Gerrard.
Någon som testat honom? Statsen är inte dåliga men med alla galna flashbacks och annat som kommer ser iconerna ganska MEH ut just nu. Vad hade ni köpt om ni hade 19 iconswops idag?
Citera
2019-12-03, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Kommer inte nå Drogba men mid Gerrard.
Någon som testat honom? Statsen är inte dåliga men med alla galna flashbacks och annat som kommer ser iconerna ganska MEH ut just nu. Vad hade ni köpt om ni hade 19 iconswops idag?

Ta ett pack

Annars tror jag Gerrard kommer göra mer nytta i längden. Totw ben yedder just nu för 220k(?) som kan göra allt butra kan förutom att länka.

Men ta packet, slipper du frestas av att göra sbc:n
Citera
2019-12-03, 07:31
Medlem
EA har alltså tagit bort van basten ur packs på grund av ett uttalande han gjort, mycket bra prio istället för att fixa spelet

Edit: och givetvis har hans pris dubblats tack vare det 😂
Citera
2019-12-03, 12:55
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
EA har alltså tagit bort van basten ur packs på grund av ett uttalande han gjort, mycket bra prio istället för att fixa spelet

Har de inte fixat spelet än ? 😱

Kan de inte ta bort alla spelarna på spelet ? Hade vart bättre ju
Citera
2019-12-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666

Ja det blev ju nästan en must have spelare nu haha.
EA är riktiga mesar.
Citera
2019-12-03, 17:10
Medlem
Byxan81s avatar
Någon som vet varför min "vanliga" trupp helt plötsligt förvandlar sig till en koncepttrupp titt som tätt? Jävligt irriterande.
Citera
2019-12-03, 19:39
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Ta ett pack

Annars tror jag Gerrard kommer göra mer nytta i längden. Totw ben yedder just nu för 220k(?) som kan göra allt butra kan förutom att länka.

Men ta packet, slipper du frestas av att göra sbc:n

Hum.. Trodde det bara var de iconer som finns tillgängliga man rullade på då.. Men det kanske är alla spelare och alla versioner? Isf kändes det frestande. Vill ju ha Maradona ffs

Dock har jag dålig pack-luck just nu. Gjorde den här 2 TOTW's för 1 TOTW och fick en ännu sämre. Allt i sin ordning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in