2019-12-03, 18:03
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem?
Kusinen.
Citera
2019-12-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshit
Är även denna R*mmin som blev knivhuggen av K*vin efter att R drog kolsyrepistol mot honom. Detta hände för lite över ett år sen om jag inte har helt fel, när detta hände så befann sig K i E*ilias lägenhet. Dock hände bråket utanför lägenheten men E*ilia ska ha vittnat mot R i detta fallet

Intressant. Han har kanske ruvat på hämnd för att hon vittnat emot honom?
Citera
2019-12-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Kusinen.

Verkar vara en riktigt juvel, han skriver på facebook om hans kommande hovrättsförhandlingar och dylikt.
Citera
2019-12-03, 18:07
Medlem
Finns print på hennes annonser? Eller länk?
Citera
2019-12-03, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbevara
Han redigerade inlägget för en timme sedan.

Oavsett en mycket märklig prick som inte verkar ha nån nära relation till familjen baserat på att han skriver på föräldrarnas facebook-vägg för att få kontakt med dem.

Nu är han dessutom inne och "tackar" folk för kondoleanser på Emilias Facebook.

Oavsett, så är detta tragiskt. Kände hela tiden att hon låg i ån. Vore väldigt intressant att verkligen få bekräftat vem den storväxte i grå jacka är, som sågs med henne senast.
Citera
2019-12-03, 18:09
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Finns print på hennes annonser? Eller länk?
Ings prints har postats, länkar är förbjudna eln Flashbacks regler, men de sidor som funnits är raderade av någon för 2 dagar sen.
Citera
2019-12-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Kusinen.

Jag såg men det lades inte upp igår väl? Eller ser jag fel?
Han har iallafall varit en ur släkten utåt sett som kommenterat osv angående Emilia.
Har han en grå kappa??

Såg nu att han har två liknande inlägg på sin vägg, den ena redigerad. Nu förstår jag.
Citera
2019-12-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
I går 07:39

” Min kusin Emilia Lundberg är hittad mördad 😭😭finns inga ord för hur jävla ledsen jag är och saknar dig så jävla mycket jag Lovar dig vi kommer hitta den som gjort detta och han/dom ska få lida men du och jag ses i Nangijala de lovar jag”

Hur visste han det redan igår om hon hittades idag?

Han har redigerat sitt inlägg idag, för nån timme sedan, efter att Emilia hittades död. Ursprungligen stod det en efterlysning i inlägget, postad igår morse, där han skrev om att polisen var inkopplad och att släkt och vänner var oroliga och att man misstänkte människorov.
Citera
2019-12-03, 18:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsanh2
Så extremt hemskt och respektlöst att Wilmas fall blev såå otroligt mycket mer uppmärksammat än dethär... ingen jag känner vet ens om det här fallet. Läser man igenom tråden handlar allt om hur hon var trans eller inte istället för att försöka hitta Emilia! Skäms över att skrolla instagram och se inlägg efter inlägg om Wilma men inte har jag sett ett ända inlägg om Emilia än.

Så det är tyvärr. Vissa liv är mer värda än andra. Man får hoppas polisen lägger ner lika mycket i detta fallet för att lösa det. Om det nu var mord. Det är ju enbart från oss att vi ligger på att polisen kommer lägga ner tid i fall.
Citera
2019-12-03, 18:16
Medlem
Diabeteskomas avatar
Tråkigt, kunde ju kännts bättre om en av de försvunna "tjejerna" hittats vid liv. Lät som ett riskfyllt yrke men det betyder inte att det skall behöva gå¨såhär. Förhoppningsvis lätt att lösa, måste finnas elektroniska spår om det var en kund?
Citera
2019-12-03, 18:19
Medlem
Hela släkten verkar ju hjärndöda.

Tycker givetvis det är oerhört tråkigt och hemskt att en människa gått bort. Men hur fan kan man ”tillåta” dottern vara prostituerad? Det är en sak att man inte trivs i sin kropp och föräldrarna tillåter korrigeringar. Men prostituerad? Vad är fel på denna familj?
Citera
2019-12-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebulagalaxy
Intressant. Han har kanske ruvat på hämnd för att hon vittnat emot honom?

Risken för det finns ju, men det handlar lite om pengar med då E*ilie var skyldig R pengar med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in