2019-12-03, 08:47
Medlem
Hur är det mellan letro och arim?
Är letro "starkare" vid samma dos? Alltså 1 mg letro. Sänker det östro mer än 1 mg arim?
Citera
2019-12-03, 09:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Hur är det mellan letro och arim?
Är letro "starkare" vid samma dos? Alltså 1 mg letro. Sänker det östro mer än 1 mg arim?

Ja, för helvete. Extrem skillnad.
Citera
2019-12-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja, för helvete. Extrem skillnad.

Ok. Hur mycket skillnad är det. Är 1 mg arim likvärdig 0.5 letro eller är det mer skillnad?
Citera
2019-12-03, 09:55
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ok. Hur mycket skillnad är det. Är 1 mg arim likvärdig 0.5 letro eller är det mer skillnad?

Det går inte att svara på exakt, det skiljer sig mellan olika personer. Din gissning är nog ganska nära, men Adex är inte lika effektivt i större doser, jag t ex. får nästan samma effekt av både 0.5 och 1 mg Adex (dagsdos).

Min bedömning är att 0.5 mg Adex är likvärdigt 0.15-0.20 mg Letro. Men, som sagt, alla reagerar olika.
Citera
2019-12-03, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det går inte att svara på exakt, det skiljer sig mellan olika personer. Din gissning är nog ganska nära, men Adex är inte lika effektivt i större doser, jag t ex. får nästan samma effekt av både 0.5 och 1 mg Adex (dagsdos).

Min bedömning är att 0.5 mg Adex är likvärdigt 0.15-0.20 mg Letro. Men, som sagt, alla reagerar olika.

Ok tack för svar!

Det känns ju onödigt att köpa arim när man bara kan köpa letro och dela upp pillrerna.
Mycket billigare blir det också.
Citera
2019-12-03, 10:41
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ok tack för svar!

Det känns ju onödigt att köpa arim när man bara kan köpa letro och dela upp pillrerna.
Mycket billigare blir det också.

Köp flytande i så fall, det är svårt att dela tabletter i 20 bitar.
Citera
2019-12-03, 15:41
Medlem
Någon som har erfarenhet av Aromasin vs Arimidex?
Fick biverkningar av adex när jag gick över 0.25/eod och mitt östro brukar sticka iväg lätt.

Är lite sugen på att testa om Aromasin, även fast det just nu verkar slut på shoppen jag använder.
Citera
2019-12-03, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Fick biverkningar av adex när jag gick över 0.25/eod och mitt östro brukar sticka iväg lätt.

Är lite sugen på att testa om Aromasin, även fast det just nu verkar slut på shoppen jag använder.

Vad fick du för biverkningar av arimidex? aromasin är snällare.
Citera
2019-12-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Vad fick du för biverkningar av arimidex? aromasin är snällare.

Värt att poängtera är att jag inte är helt säker på att det var arimidexen som spökade men jag är ganska säker.
Körde testo-e 300mg/e5d och hade otroligt högt östro när jag testade mitt östrovärde i vecka 5-6.
Så från och med vecka 6 började jag med adex 0.5/eod (första 3-4 dagarna tog jag 0.5mg varje dag). Jag fick otroliga bieffekter av 0.5mg adex. Trötthet, svaghetskänsla, mina händer domnade av, blodtrycket/pulsen gick upp och jag kände mig lite desorienterad från och till. Detta slutade med att jag inte kunde gymma under denna period.

Jag beslutade för att se om det var adexen som gjorde att jag fick dessa bieffekter(vad kunde det annars vara!?). Jag slutade med adexen under några dagar och mina problem tynade bort sakta men säkert och jag kände mig relativt normal och ok igen. Piggare, bättre motivation och svaghetskänslan försvann. Moment 22, då mitt östrovärde var högt och jag var tvungen att få ner det lite.

Efter lite googlande och sökningar så bestämde jag mig för att testa ett annat upplägg av arimidexen.
(Några av mina bieffekter stod som "mycket vanliga bieffekter" på fass.se bl.a.) Det var det som gjorde att mina tankar gick till att det kunde vara arimidexen som spökade också.

Mitten av vecka 8 började jag med adex 0.125mg eed istället.
Mitten av vecka 9 började mitt välmående stiga markant. Jag kände att pulsen gick ned till normalt läge och blodtrycket tillbaka på normala nivåer. Jag hade äntligen ork och energi till att lyfta vikter igen utan att vara rädd för att svimma av... VÄLMÅENDE PÅ TOP!

Jag tror helt enkelt att jag är känslig och reagerar starkt på arimidexen. Och jag vet att mitt östrovärde låg alldeles för högt på 0.125mg/eed men samtidigt så mådde jag väldigt bra så körde vidare kuren igenom på det.

Nu är det snart dags för en ny kur och vill helst få ordning på mitt östrovärde denna gången, och ska jag det behöver jag testa något annat än arimidexen. Det var lite därför jag frågade om Aromasin. Finns där något annat att ta för att sänka östrot så tar jag tacksamt emot tips.

Allt gott,
imlikenono
Citera
2019-12-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono

aromasin är fint men har krashat mitt östo flera ggr av aromasin otroligt starkt tro det eller ej.

Hadde börjat med 10mg EOD.

Tro mig det går riktigt fort att krasha sitt östro på 25mg ED hehehe
Citera
2019-12-16, 10:24
Medlem
Haft gyno sen 13 års ålder och är 18 nu. Kurar med dbol och testo E samt tar 1,25mg letro varannan dag. Bröstvårtorna sticker ut en del men gör ej ont men letro gör det varken bättre eller sämre. Tror ni att det är en bra idé att kanske öka mängden letro till kanske 2,5mg varnnan dag eller 1,25mg varje dag?

Mvh Orolig 18 åring.
Citera
2019-12-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blirre01
Haft gyno sen 13 års ålder och är 18 nu. Kurar med dbol och testo E samt tar 1,25mg letro varannan dag. Bröstvårtorna sticker ut en del men gör ej ont men letro gör det varken bättre eller sämre. Tror ni att det är en bra idé att kanske öka mängden letro till kanske 2,5mg varnnan dag eller 1,25mg varje dag?

Mvh Orolig 18 åring.

Ta bort dbolen? Eller hoppa av helt, onödigt att göra det värre. Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in