2019-12-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshit
R . J är en av de misstänkta. Jag kan dock inte svara på om han sitter häktad än. Väntar på mer info

Vem är denna R.J - vilken relation till BO? Har scrollat bakåt men tydligen missat.

Ledsamt att det slutade så för denna unga människa.
Citera
2019-12-03, 17:02
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nlight
Ingen har heller sagt att man hade blivit lycklig utav att bli förd bakom ljuset. Hade inte heller blivit särskilt glad utav att veta att någon jag har med att göra faktiskt inte är den jag trodde den var osv osv. Fortfarande sjukt hänsynslöst att mörda någon annan. Ingen har rätt till det.

vi diskuterar inte det moraliska i vad som hänt, utan att emil mycket väl visste om att det här h'nder transsexuella ofta om de inte är öppna med det. därmed tog han en kalkylerad risk. osmart och han får därmed skylla sig själv
Citera
2019-12-03, 17:03
Medlem
Stivalis avatar
Total ridå för oss som varit engagerade & oroade.
Citera
2019-12-03, 17:04
Medlem
Vridens avatar
En stilla undran bara. Är Lundberg och Björk från samma tattarsläkt?

Var där inte en Björk-tattare som slog ihjäl två tjejer på 90-talet. Har för mig att han nu är fri och vistas i Tollarp, eller är jag ute och cyklar?
Citera
Medlem
unknownxs avatar
Har Polisen verkligen hittat rätt kropp?
Dom skriver ju kvinnans kropp.. Men Emilia är ju en prostituerad man med peruk, lr har jag missat nått?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
vi diskuterar inte det moraliska i vad som hänt, utan att emil mycket väl visste om att det här h'nder transsexuella ofta om de inte är öppna med det. därmed tog han en kalkylerad risk. osmart och han får därmed skylla sig själv

HUR kan du säga att HON får skylla sig själv? Har du ingen som helst empati?
Citera
2019-12-03, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang

Saken är ju den att hon varit fullständigt öppen med det, alla hennes annonser låg under transsexuella och hon har knappast dolt att hon var född pojke på fb så nej teorin om en kund som blivit arg för att en kuk kom fram köper jag inte. Dessutom gick hon iväg med en person, varför gjorde inte personen det hemma hos henne i så fall, är ju inte så att hon mött nån för att knulla ute mest troligen.
Citera
2019-12-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Vem är denna R.J - vilken relation till BO? Har scrollat bakåt men tydligen missat.

Ledsamt att det slutade så för denna unga människa.

R*mm*n J*hansson
*o *i. *o
Han är släkt med den som påträffats död, hur dom är släkt är lite oklart. Men detta är en väldigt kriminell person med mycket i bagaget. Väldigt svårt för att hålla humöret, lätt för att få snespel
Citera
2019-12-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
En stilla undran bara. Är Lundberg och Björk från samma tattarsläkt?

Var där inte en Björk-tattare som slog ihjäl två tjejer på 90-talet. Har för mig att han nu är fri och vistas i Tollarp, eller är jag ute och cyklar?

Har sagts tidigare i tråden att hennes familj hör till björk-släktet vad det nu är för några, verkar inte helt friska i alla fall.
Citera
2019-12-03, 17:08
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalDemokrati
okej, bevis? Jag har googlat som fan och den enda träff jag får är den här tråden. :/
Du är för sen, sidorna togs bort i förrigår, förmodligen av en "kollega" eller anhörig av något slag.

Vet inte om någon tagit skärmdump, men vad ska du med det till nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Polisen säger dom inte förstår kritiken av att dom gjort för lite, skojar ni era inkompetenta idioter 2 veckor har det tagit att hitta en kropp som ligger näst intill precis där hon sågs sist och det tog minst en vecka innan första sökinsatsen, gjord av frivilliga. Ni har fan knappt gjort ett piss o borde anmälas.

Så lilla R*mmin har stängt ner sin fb hmmm vad kan det bero på nåt att dölja kanske?

Följt tråden rätt "länge" nu, de har ju spekulerats rätt friskt om den killen, utan att komma med något mer konkret än exempel på en tidigare fejd med en av hennes släktingar och gissningar om knark etc. Så har han stängt ner sin fb kan det ju bero på att en massa har börjat skicka hot till honom? Känns mest som att han som någon slags misstänkt förövare bara blivit en trådsanning.

Oavsett om hennes död var en olycka eller ej, så är det oerhört tragiskt att en ung människa mister livet och jag kan inte tänka mig hur hennes familj mår.
Citera
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshit
R . J är en av de misstänkta. Jag kan dock inte svara på om han sitter häktad än. Väntar på mer info
Det hade vi fått reda på i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in