2019-12-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
men ändå sker det, och det visste emil om. du vet inte hur du reagerar i en sån situation, men va bedragen och förd bakom ljuset man måste känna sig. jag hade inte mördat personligen men det hade blivit gipsvagga i 6 månader för rackarongen emil
Stämmer det att kroppen flöt på silikonbröaten?
Citera
Medlem
Hon kanske försökte pressa pengar av någon torsk genom att hota avslöja att han köpte sex av en transvestit? Om det kommit ut ruineras torskens familj, privatliv och yrkeskarriär så helt orimligt är det inte.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Stämmer det att kroppen flöt på silikonbröaten?
NEJ och det är omöjligt att så kan göras, Sluta läsa saker som inte är sanningen!
Citera
2019-12-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nlight
Och du tycker denna diskussion är viktig i jämförelse med dennes död? Huruvida hen var en man eller ej har ingen betydelse just nu. Biologiskt är Emilia en man men det hon identifierade sig med är vad vi borde kalla henne. Punkt.
Undrar vilket skick kroppen var i när dom hittade den?
Citera
2019-12-03, 16:48
Medlem
m00nlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
men ändå sker det, och det visste emil om. du vet inte hur du reagerar i en sån situation, men va bedragen och förd bakom ljuset man måste känna sig. jag hade inte mördat personligen men det hade blivit gipsvagga i 6 månader för rackarongen emil

Ingen har heller sagt att man hade blivit lycklig utav att bli förd bakom ljuset. Hade inte heller blivit särskilt glad utav att veta att någon jag har med att göra faktiskt inte är den jag trodde den var osv osv. Fortfarande sjukt hänsynslöst att mörda någon annan. Ingen har rätt till det.
Citera
2019-12-03, 16:48
Medlem
Skaraborg2s avatar
Respekt för den avlidna och hennes familj.

Även text-TV har tagit upp att hon har hittats.

Jag tycker att det är mycket märkligt att folk kan hålla på och tjafsa om hon var en hon heller han. Visa litet respekt. Hon har ju precis hittats död i Vramsån nu i eftermiddags. Emilia ville vara tjej och gjorde allt för att se som en sådan.

Hoppas nu att polisen plockar in åtminstone ett par intressanta personer - för deras egen skull.
Citera
2019-12-03, 16:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Undrar vilket skick kroppen var i när dom hittade den?
Skulle nog tro att rättsläkaren som varit på plats kan bilda sig en snabb uppfattning till vad som hänt henne, Gissar strypning samt kroppen är nog i bra skick iom detta är en strypning mer än ngt annat är gissningen!
Citera
2019-12-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Även text-TV har tagit upp att hon har hittats.

Jag tycker att det är mycket märkligt att folk kan hålla på och tjafsa om hon var en hon heller han. Visa litet respekt. Hon har ju precis hittats död i Vramsån nu i eftermiddags. Emilia ville vara tjej och gjorde allt för att se som en sådan.

Hoppas nu att polisen plockar in åtminstone ett par intressanta personer - för deras egen skull.

Skulle inte bli förvånad om en eller ett par personer anhålls nu sedan hon hittats. Framförallt om de misstänker att hon bragts om livet.
De kanske är gangsters på byn men om det finns droger med i bilden brukar det begås många misstag och lämna fina spår som räcker för en stark misstanke.
OM det nu är de personerna som nämnts tidigare
Citera
2019-12-03, 16:55
Medlem
R . J är en av de misstänkta. Jag kan dock inte svara på om han sitter häktad än. Väntar på mer info
Citera
2019-12-03, 16:56
Medlem
okok1s avatar
Misstänker polisen brott?
Citera
2019-12-03, 16:58
Medlem
Polisen säger dom inte förstår kritiken av att dom gjort för lite, skojar ni era inkompetenta idioter 2 veckor har det tagit att hitta en kropp som ligger näst intill precis där hon sågs sist och det tog minst en vecka innan första sökinsatsen, gjord av frivilliga. Ni har fan knappt gjort ett piss o borde anmälas.

Så lilla R*mmin har stängt ner sin fb hmmm vad kan det bero på nåt att dölja kanske?

Ett jävla tjat om hon ska kallas man eller kvinna, hon kallade sig kvinna o ska därmed kallas kvinna, och verkade alltid ha varit öppen med vad hon var så antydningar om att det skulle vara nån besviken kund som plötsligt såg hon hade kuk, nej det köper jag inte, stod tydligt i hennes annonser.
Självmord tror jag inte heller, verkade vara en glad tjej men visst verkar det som hon haft sina problem med droger bland annat, men självmord känns jävligt långsökt, speciellt genom att gå ut lättklädd o dränka sig själv i en liten å man typ bottnar i när man har kontakter som kan skaffa droger som gör det enklare. Så nej verkligen inte självmord heller.
Den där personen i den grå täckjackan svettas nog rejält nu, känns som att nån i släkten eller langare ligger nära till hands.

O med tanke på hur litet Tollarp är bör polisen känna till vilka som håller på med sånt där. Men R*mmin o hennes andra transpolare som hängt hemma hos henne mycket ska utan tvekas grillas rejält.
Citera
2019-12-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Misstänker polisen brott?

ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto