Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Jag menar bara att det har varit väldigt mycket snack i tråden om att det skulle vara pappan och det skulle varit kusinerna eller hederskulturen som är orsaken. Men om det nu är så att killen är psykiskt störd så är det ju troligen bara han själv som har utfört detta. Men ingenting går ju att utesluta så klart på det här stadiet.
Aha, du tänker så. Det har jag själv aldrig trott eftersom detta inte KAN vara ett hedersbrott. Däremot tror jag pappan VET vad sonen gjort, och eventuellt hjälpt till att tillhandahålla bil, kanske dessutom varit med att forsla iväg kvarlevorna. Pappan är inblandad med nån sorts vetskap i alla fall.
Sonen har begått mordet i affekt. Och styckat henne i badrummet. Troligen har han också blivit/varit knäpp. Herregud - det finns ett par mordfall där jag haft svårt med nattsömnen under mycket lång tid efter jag läst vissa fupar eller på annat sätt varit involverad i ett mord. Kan bara tänka mig hur knäpp jag blivit om jag själv hade styckat en kropp. Fullt utvecklad psykos vad gäller mig efter det.