2019-11-12, 21:55
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Så du menar att detta beslut är baserat på Bellas lögn snarare än hennes oförmåga att se till barnens behov?
Ditt namnavslöjande gällande ”Dolly” dementeras och likaså din trovärdighet (allt på Bloggbevakning), kommentar?

Vem skulle Dolly vara? Nån L ?
Citera
2019-11-12, 22:02
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vem skulle Dolly vara? Nån L ?

Efternamn skrev igår att det var nån Lovisa. jag frågade precis i ett inlägg tidigare om det var nannyn Lovisa som åsyftades. med tanke på att hon bott hos bella fram tills nu när hon sagts upp så lär det ju ha varit dålig stämning hemma isf, om bella visste vem det var. bloggbevakning som känner till Dollys identitet har dock dementerat det.

jag har uppfattat det som att Dolly jobbade på löwengrip beauty, som artiklarna nyligen handlade om när det skrevs om personalen, inte i bellas hemma-team.
Citera
2019-11-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
När någon förälder utsätts för brott eller begår brott så anmäler polisen en orosanmälan till socialtjänsten. Nu har ju Isabella fått många anmälningar från läsare under årens lopp. Men när polisen gör en så måste socialtjänsten utreda.
Att bloggbevakning dementerar att Dolly skulle vara L så förvånar det mig inte. Vi är många som förstått att Dolly är L. Men det är väl bra att Camilla skyddar sina källor. Dolly skrev en sak som bara I och L känner till så L har avslöjat sig. Isabella vet att Dolly är L. Sedan kan bloggbevakning dementerar bäst hon vill. Camilla är så sen av sig. Börja härja om köpta kommentarer nu, något som Isabella gjort under många år. Det är bara titta på vem som betalat köparna. Företagen som säljer kommentarer kan säkert berätta det för Camilla som grävande journalist så kan hon slå hål på Isabellas försvar att någon försökt förstöra för henne.

Vad bloggbevakning tycker om min trovärdighet struntar jag i. Detta är ett skvallerforum.

Nja fast hon har väl knappast skrivit detaljer utan mer övergripande saker som hela kontoret borde ha känt till. Där ligger du nog mer i riskzonen att avslöjas med detaljer kring bland annat graviditeter och andra mer privata ämnen. Så om Dollys väldigt försiktiga vittnesmål härletts till henne, borde även du vara avslöjad sedan länge.
Angående fejkhotet bör väl Bella vara ganska glad över soc-beslutet då det innebär att hon kan hänvisa till detta och därmed slipper skämmas över den hjälp hon behöver ha närvarande 24/7.
Citera
2019-11-12, 22:09
Medlem
Citat:
Nja fast hon har väl knappast skrivit detaljer utan mer övergripande saker som hela kontoret borde ha känt till. Där ligger du nog mer i riskzonen att avslöjas med detaljer kring bland annat graviditeter och andra mer privata ämnen. Så om Dollys väldigt försiktiga vittnesmål härletts till henne, borde även du vara avslöjad sedan länge.
Angående fejkhotet bör väl Bella vara ganska glad över soc-beslutet då det innebär att hon kan hänvisa till detta och därmed slipper skämmas över den hjälp hon behöver ha närvarande 24/7.

Isabella vet såklart vem jag är precis som många andra.
Citera
2019-11-12, 22:12
Medlem
Är det bara jag som är nyfiken på vad det är som pågår mellan Efternamn08 och signaturen Dolly (på Bloggbevakning)?
Dolly påstår att Efternamn08 bara fabulerar fritt och Efternamn08 kontrar med årtiondets uthängning här på fb.

Det finns något oerhört intressant i det.

Konsten att gömma ett krig mellan raderna osv...
Citera
2019-11-12, 22:20
Medlem
Bloggbevakning är ingen neutral bloggbevakare, Camilla har erkänt att hon hjälpte Cissi med att sätta upp en förtalsblogg mot FV. Det blir riktigt patetiskt nät man ser Sheila sitta och skriva försvarskommentarer mot Dolly/Lovisas smutskastning.
Citera
2019-11-12, 22:25
Medlem
Citat:
Bloggbevakning är ingen neutral bloggbevakare, Camilla har erkänt att hon hjälpte Cissi med att sätta upp en förtalsblogg mot FV. Det blir riktigt patetiskt nät man ser Sheila sitta och skriva försvarskommentarer mot Dolly/Lovisas smutskastning.

Stollis?
Är Sheila så aggressiv?
Citera
2019-11-12, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Som bloggare och företagare så saknade Isabella kulturellt och socialt kapital
Så även när Isabella hade ekonomiskt kapital så saknade hon vad som oftast behovs for att bli framgångsrik
Man kan klassificera fler typer av kapital såsom intellektuellt, vetenskapligt, spirituellt, humant osv (handlar inte om helt värdelösa DNA-analyser) men Isabella kommer inte ut som vinnare då heller
Det Isabella hade var att många entreprenorer har förlorat eller växt upp med en förälder
Men det räcker inte med att känna sig rotlös, värdelös och otrygg och ha det som drivkraft
Ekonomin är nämligen ganska effektiv så Isabella måste dessutom ha ett bidrag (service, produkt etc) som produceras och distribueras ekonomiskt effektivt
Det Isabella kom närmast med var bloggning och influencing men just det har hon av någon anledning lagt ner

Tror att Bella såg stiftelsen som en härlig rutschbana rakt in i societeten. Precis som hon skrutit vitt och brett om hur hon mutat och manipulerat sig fram med allt annat trodde hon att starta stiftelse = ett erkännande från samhällseliten.
Citera
2019-11-12, 22:27
Medlem
Sedan har vi R som sitter och kommenterar på bloggbevakning som avslöjar sig med sin dyslexi och som är så svartsjuk på Erik och som vill komma till på Isabella. Dyslexi och smutskastning av Erik på bloggbevakning är R. Har man pratat med de runt Isabella och sett dom stava och uttrycka sig så ser man vem som skriver vad. Dessutom är det viss information som bara kan komma från vissa individer. Isabella har rätt bra koll. Avskedande kan bero på att hon vet vilka som pratat med SvD och kommenterar på bloggbevakning.
Citera
2019-11-12, 22:30
Medlem
Citat:
Stollis?
Är Sheila så aggressiv?

Inte värre än Isabella.
Citera
2019-11-12, 22:32
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Inte värre än Isabella.

svara gärna på mitt inlägg. menar du att Dolly är Lovisa som är nannyn? jag köper inte det nämligen.
Citera
2019-11-12, 22:39
Medlem
Jag har för mig att Isabella har haft en till anställd med samma namn, inte bara nannyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in