Citat:
Ursprungligen postat av
AmirMekky
Imad Alzuriey är dömd till tretton års fängelse för att ha knivmördat en person på Norra Grängesbergsgatan i Malmö år 2011.
Kommer väl ut när som helst då om han inte redan har gjort det?
Imad och Mommo saknar moralisk kompass så jag blir inte förvånad om dom försöker hämnas.
Bra jobb utav föräldrarna till dessa kriminella getknullare - tre söner alla tre tokkriminella.
Det mordet var på en vakt va? De fick inte komma in på en bar?
Getknullare? Jag trodde de kallades för kamelfösare? Skitsamma.
Tre av tre bröder kriminella. Det är väl i så fall inte första gången vi sett en blattemamma gråta ut på arabiska i tv över att hennes tre fina söner blivit mördade. Pojkarna som var så fina och oskyldiga juh...
Citat:
Ursprungligen postat av
S-hund temporär
Vi måste lösa det här. Babbenamnen är ointressanta och omöjliga att hålla reda på, de har dessutom bara ett halvdussin namn att välja mellan plus olika stavningsvarianter. Babbarna måste få Flashback-samordningsnummer.
Räcker det med kodning för:
Ursprungsland
Folkbokföringsort (postort)
Klan
Gäng
Kön
Födelseår
Unikt FB-nummer
?
T ex "IQ-MM-H1-X-M89-312 har allom till glädje och gamman skjutits ihjäl". Alltså en irakier boende i Malmö, tillhörande klanen "Hassan 1" och okänt gäng, hane född 1989, gärningsman 312 i Flashback-trådar och -taggar. Namnet i sig är ointressant för de flesta, det kan anges vid klassificeringstillfället. Därefter kan objektet enkelt beskrivas som "312" i fortsatta diskussioner.
Wow. Den har du funderat på länge va? Lite som när Carl von Linné skulle kategorisera alla växter och djur. Men jag undrar om det inte skulle bli ett register? Och sådana register är nog inte lagliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Är det inte dags för polisen att lägga ner utredningen snart? Den här typen av skjutningar borde preskriberas efter 15 minuter.
Haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Karmapolis
Haha ja man tror knappt det sant.
8 träffar på Ratsit.
6 träffar på Lexbase.
Fouad Alzuriey, 32 år, Stockholm
Imad Alzuriey, 33 år, Malmö
SAMMI Alzuriey, 25 år, Malmö
Muhareb Alzuriey, 65 år, Malmö
Wesal Alzuriey, 62 år, Malmö
Momo Mohammed Alzuriey, 25 år, Norrtälje
Det är för fan kriminellt smuts hela högen!
Hur fan lyckas dom ens...
Grymt bra jobbat av släkten Alzuriey, 6 av 8! Hur ser det ut för Karlsson, Andersson och Svensson?
Citat:
Ursprungligen postat av
PatrickB8man
Angående Rimfrost !
Jag har inte sett någon ökad polisnärvaro i Malmö överhuvudtaget !
Såssar i ett nötskal !
Du kanske har rört dig i fel områden, på fel tidpunkter, i fel typ av bil eller inte haft Adidaskläder på dig? Är du mörkhyad? Vit? Rätt ålder?