2019-12-02, 21:06
Bannlyst
Jag är ingen trend-fjolla men är dessa ute? Jag ser mest fula skor som mainstream har idag som jag aldrig skulle köpa... Guida mig.
Citera
2019-12-02, 21:21
Medlem
BigFatCones avatar
Varför helt enkelt inte bara skita i vad "mainstream" har på sig och istället köpa det som tilltalar mig? Eller är du en fjortonårig brud som måste ha samma skor som dina bästaste finaste queenigaste kompisar?
Citera
2019-12-02, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Varför helt enkelt inte bara skita i vad "mainstream" har på sig och istället köpa det som tilltalar mig? Eller är du en fjortonårig brud som måste ha samma skor som dina bästaste finaste queenigaste kompisar?

Jag struntar fullständigt men hör efter så inte brudarna vänder sig om i dörren och skriker springandes "Sikken jävla B-snubbe!!!!

Hajar du klyket? Jag var mobbad med automatvapen fram till bara en vecka tillbaka i tiden, har varit oskuld tills igår, så vinglar ordentligt på vippan när det kommer till brudarna. Ja, gafflar du grippen?
Citera
2019-12-02, 21:34
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
+På detta
och stor LOL på hela ditt inlägg.
Jag är ingen trend-fjolla men är dessa ute? Jag ser mest fula skor som mainstream har idag som jag aldrig skulle köpa... Guida mig.
Hur ska du ha det?
Citera
2019-12-02, 21:35
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Jag struntar fullständigt men hör efter så inte brudarna vänder sig om i dörren och skriker springandes "Sikken jävla B-snubbe!!!!

Hajar du klyket? Jag var mobbad med automatvapen fram till bara en vecka tillbaka i tiden, har varit oskuld tills igår, så vinglar ordentligt på vippan när det kommer till brudarna. Ja, gafflar du grippen?
Flickor vill inte ha osäkra pojkar som inte kan välja sina skor själv.
Citera
2019-12-02, 21:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry

Du, det är inget att gaffla om. Det är uppenbarligen en mycket knivig fråga för dig. Men på riktigt, varför köper du bara inte ett par skor som du gillar?

Citat:
Ursprungligen postat av STORVITHAJ
+På detta
Hur ska du ha det?
Jag är helt med på att man vill vara mån om sitt utseende även om man är man. Och jag är även med på att man ibland gillar saker som för tillfället verkar vara på modet. Men att vara trendriktig har jag helt enkelt inte tid med. Det är brudar som tävlar på det viset.
Citera
2019-12-02, 21:50
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORVITHAJ
+På detta
Hur ska du ha det?
Lacoste är inne.
Citera
2019-12-02, 21:55
Medlem
Väldigt WT med Lacoste-skor.
Citera
2019-12-02, 21:56
Medlem
dwgs avatar
Man sätter väl på saker man vill och inte inte vad andra vill??
Dom som ska ha det som alla andra har, är osäkra idioter som inte borde vistas ute bland folk....
Citera
2019-12-02, 22:05
Medlem
LaLocas avatar
Jag tror lite ute. Man kan få rätt billigt.

Köp dyrt så e du på en säkrare sida.
Citera
2019-12-02, 22:16
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLoca
Jag tror lite ute. Man kan få rätt billigt.

Köp dyrt så e du på en säkrare sida.
Citera
2019-12-02, 22:16
Medlem
Köp thailändska eller turkiska Gocci skor inte Gucci men nästan. Brudarna kommer jaga dig, jag lovar. Eller så kör du Converse i december med extra varm ullstrumpa

Sedan är lacoste skorna "timeless" speciellt modellerna med kardborreband, slipper man knyta också.
Senast redigerad av nicememesbro 2019-12-02 kl. 22:35.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in