Citat:
Ursprungligen postat av
sherlocksnake
Var finns mobilen? laddare? tandborste smink osv. Vad menar du talar för att hon inte hade på sig dessa saker som blivit uppeldade när hon blev berövad livet?.
Om ja det visste så skulle tråden vara den första att få veta.
Skor och jacka brukar folk ha på sig utomhus vid den här årstiden, dock inte inomhus. Utan att veta utgår jag personligen ifrån att W berövades livet i MGM lägenhet, skor och jacka ej på sig.
Jag vet inte i vilken mån det är bekräftat från myndighetshåll att det är W skor och läsglasögon som har hittats brända i en askhög. Men om det stämmer är det väl knappast osannolikt att även andra tillhörigheter låg i samma askhög, vissa rent av helt uppeldade till oigenkännlighet, aska?
Tandborstar, smink i plastförpackning, bijouterier och annat går ju att elda upp. Utan att veta tänker jag mig att även det mesta av en mobiltelefon och laddare går att förbränna?
Om det är rester av W tillhörigheter som har hittats i en askhög i skogen och polisen säger att skor och läsglasögon tillhör W, så utesluter väl inte det att polisen inte har berättat om
alla rester man eventuellt hittade i askan?
Spår av mobil och annat kan väl ha funnits i askan, eller är det uteslutet?