2019-12-02, 13:47
Medlem
Alsenos avatar
Är den här F. Karlsson också en s.k tattare eller zigenare?
Citera
2019-12-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Det stämmer! Men R var inte direkt glad på E efter denna händelsen.. Tror visserligen att han aldrig gillat henne och det blev inte bättre efter detta!

Jag tror dig. Och jag tror inte att Emilia gillat honom särskilt mycket heller, i synnerhet inte efter den händelsen. Om någon söker upp dig i ditt föräldrahem (föräldrarna var borta, men farmor och farfar var där för att se efter Emilia och lillebror) och hotar att döda din kusin som är där som gäst, så reagerar nog de flesta inte särskilt positivt på det. För att uttrycka sig milt.
Citera
2019-12-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Är den här F. Karlsson också en s.k tattare eller zigenare?
Nej!
Citera
2019-12-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Jag tror dig. Och jag tror inte att Emilia gillat honom särskilt mycket heller, i synnerhet inte efter den händelsen. Om någon söker upp dig i ditt föräldrahem (föräldrarna var borta, men farmor och farfar var där för att se efter Emilia och lillebror) och hotar att döda din kusin som är där som gäst, så reagerar nog de flesta inte särskilt positivt på det. För att uttrycka sig milt.
Kan inget annat än att hålla med!
Citera
2019-12-02, 13:54
Medlem
LjusetsFamns avatar
Citat:
Nej!

Vet du om Kevin och Emilia är släkt? Har inte följt med i tråden.
Citera
2019-12-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn

De är släkt, men Kevin har ingenting med detta att göra.
Citera
2019-12-02, 13:58
Medlem
Är Karlsson och Lundbergs ovänner? Dvs bror Karlssons familj med Christers?
Citera
2019-12-02, 13:58
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Tollarp den lilla jävla byn, full av transor, prostitution, knarkhandel, misshandel, rån, knivslagsmål, eventuellt kidnappning/mord, bara på en av släkterna som bor där. Kunde förhindrats för länge sen om polis gjort ett bra arbete o vi haft riktiga straff i det här jävla landet.

Exakt. Detta jävla daltande

Oooooh,, dom är ju taatttaaare,, DÅ kan vi ju inte döma! -tänk vad dom varit med om!(=ställt till med själva)
Citera
2019-12-02, 13:59
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kontakt med varandra.

Citat:
Det stämmer! Men R var inte direkt glad på E efter denna händelsen.. Tror visserligen att han aldrig gillat henne och det blev inte bättre efter detta!

Mycket troligt men ändå så skall de haft en hel del kontakt med varandra efter den här händelsen.
Citera
2019-12-02, 14:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
De är släkt, men Kevin har ingenting med detta att göra.
Säg inte det för var och kollade runt lite på Filippas & Kevins FB sidor och det verkar som dem är förlovade samt bor tillsammans dessutom, Sedan att Kevin snodde tjejen från Rommin gör inte saken bättre samt att det varit upp i rätten där Emilia samt Filippa vittande mot Rommin…

Svartsjuka samt droger involverat är och förblir ingen bra kombo det kan jag lova dig, Samt langa på krita droger som han tydligen gjort till Emilia är väl ett tecken på han planlagt någon form av hämnd mot släkten hennes!

Han håller henne någonstans frågan är bara VAR han håller henne fången!
Citera
2019-12-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetsFamn
Dom är nästkusiner
Citera
2019-12-02, 14:06
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Säg inte det för var och kollade runt lite på Filippas & Kevins FB sidor och det verkar som dem är förlovade samt bor tillsammans dessutom, Sedan att Kevin snodde tjejen från Rommin gör inte saken bättre samt att det varit upp i rätten där Emilia samt Filippa vittande mot Rommin…

Svartsjuka samt droger involverat är och förblir ingen bra kombo det kan jag lova dig, Samt langa på krita droger som han tydligen gjort till Emilia är väl ett tecken på han planlagt någon form av hämnd mot släkten hennes!

Han håller henne någonstans frågan är bara VAR han håller henne fången!

Den där Filippa tar priset. Först av någon anledning går hon till Zigenaren rommin. Sen händerdet något och dom blir inte tillsammans längre. Sedan finner hon någonting intressant hos tattaren kevin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in