2019-12-02, 12:26
Medlem
Polisen har idag beslutat att inte leta mer på land, utan endast i vatten, enl P4 Väst och det krävs fler kroppsdelar för att fastställa mordorsaken. Gör de inte det, kan ev GM bara dömas för brott mot griftefriden. Det har hänt förut, t ex där gubben eldade upp frun efter styckning, då hon enl honom dog av en olyckshändelse.

I flera fall av strypning har huvudet skiljts från resten av kroppen och p g a detta kan man då inte fastställa dödsorsak strypning.
Citera
2019-12-02, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Du har också rätt men jag har lärt mina barn att man leker inte med elden för då KAN man bli bränd.

Alla har vi ett eget ansvar och eftersom Wilma bara var 17 år så ligger även ansvaret på föräldrar att ge sin dotter den uppmärksamhet hon behöver för att inte börja söka uppmärksamhet av rasfrämlingar från stenålderskulturer.
Så är det. Problemet är att om man förbjuder en unge att träffa den hon är kär i, så kan det resultera i att de smyger med det istället. Inte heller optimalt. Man är sällan smart i den åldern när det kommer till sånt här. En unge måste bränna sig på spisen innan hon begriper. Det hjälper inte att säga att det är varmt på spisen, man måste testa först. I detta fall gick det tyvärr rent åt helvete.
Citera
2019-12-02, 12:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Nej! Du kan köra från en dator.
Om du dessutom använder VirtualShield, VPN, TOR project, Onion Browser så kan du välja från vilket land du surfar ifrån. Du kan snurra runt på nätet från ett antal olika s.k Proxies.

Använder dessutom UNIX kan du fejka machine id, ip osv. osv.

Det finns andra bättre metoder också som jag inte vill gå ut med här.

EDIT: Vill bara tillägga att om man vill skicka anonyma email så kan jag rekommendera Proton Mail.
Den är säker (kommer från CERN). Dessutom kan man öka krypteringen genom att använda PGP (Pretty Good Privacy) som kan kryptera upp till 4096 Bit. Omöjligt att kryptera upp såvida man inte har en Kvant dator (som inte finns än så länge).
Jag tror dock inte att den aktuella kurden behärskar dessa tekniker.
Citera
2019-12-02, 12:39
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Han på instagram är ju Tysk...
Han på Instagram har väl inte gjort något? Det är ju "Wilmas" konto som postat skärmdump av insta, inte tvärtom?

Eller vad syftar du på?
Citera
2019-12-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Han på Instagram har väl inte gjort något? Det är ju "Wilmas" konto som postat skärmdump av insta, inte tvärtom?

Eller vad syftar du på?

Jag syftar på att jag tror att vi har fel om twitter kontona. För varför skulle MGM bry sig om Donald Trump och en Tysk randoms instagram? Låter väldigt konstigt att en Svensk kurd skulle bry sig om sånt
Citera
2019-12-02, 12:55
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Dessutom kommer två polishundpatruller från Östergötland stötta sökandet längs vattnet

Citat:
Hundar söker från båt
Även kriminalsökshundar från polisregion öst ansluter i sökandet.
De åker i båt och doftar i vattnet om de känner något som kan har med en människa att göra. Om de får en markering lägger man ut en boj där, så sedan går dykarna ner och kontrollerar vad det är, säger Sten-Rune Timmersjö.

https://www.expressen.se/gt/just-nu-soker-i-brunnar-intill-pojkvannens-bostad/
Senast redigerad av Pandalina4 2019-12-02 kl. 12:59.
Citera
2019-12-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Att Emmeli inte stod speciellt nära Wilma förstod man när hon skrev "mina barns syster". De flesta brukar säga "bonusbarn" om partnerns barn.
Är denna Emmeli styvmamma eller fostermamma? W ska ha en fostermamma som haft ihop det med MGM. Eller så är det denne Emmeli.
Citera
2019-12-02, 12:57
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror dock inte att den aktuella kurden behärskar dessa tekniker.

Bitch please. Detta är en busenkel teknik som de flesta ungdomar behärskar.
Citera
2019-12-02, 12:57
Medlem
Pandalina4s avatar
GP Epxressen just nu https://www.expressen.se/gt/just-nu-soker-i-brunnar-intill-pojkvannens-bostad/
Citat:
Polisen misstänker att Wilma Andersson mördats – och på måndagen fortsätter sökandet i Uddevalla.
Man letar bland annat i brunnar i närheten av den mordmisstänkte pojkvännens hem.
– Vi börjar i en tät cirkel runt bostaden, säger spaningsledaren Sten-Rune Timersjö.
Citera
2019-12-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Är denna Emmeli styvmamma eller fostermamma? W ska ha en fostermamma som haft ihop det med MGM. Eller så är det denne Emmeli.

Menar du att Wilmas fostermamma knullat på Wilmas pojkvän och numera MGM eller missförstår jag?
Citera
2019-12-02, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
https://www.expressen.se/gt/just-nu-soker-i-brunnar-intill-pojkvannens-bostad/

Antog att de mesta vattensök var slut idag, pga låg eller snarare ingen aktivitet där.
Så Har man inte hittat de man ville, vilket känns tragiskt. Nu undrar man varför brunnar blir intressanta.
Vart någon tidigare som påpeka en brunn som var illa pålagd och orsakat nåt med en bil.. mer om detta någon?
Citera
2019-12-02, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Nu får du ge dig. Ingen fostermamma i ärendet som "ska" ha haft ihop det med någon i den här röran. Du sprider en massa skit från folk som också spridit en massa skit. Varför fortsätta med detta?

Det enda det handlar om nu är Wilmas kvarlevor som måste hittas. Annars finns risk att Ahmed enbart åker in på griftefridsbrott - eller ännu värre: han går helt fri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in