2019-11-30, 07:27
Medlem
MataRengis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
När man googlar SD och sexualbrott får upp hur mycket skit som helst. Var och varannan SDpolitiker verkar ha problem med relationen till det motsatta könet. De super och härjar och tror att de är kungar som får antasta kvinnor hur som helst.
Vad finns det för fel koppling mellan SD rasisterna och deras kvinnosyn egentligen? Att hata invandrare är kanske mer eller mindre som att hata och se ned på kvinnor? Hur länge ska svenskarna stå ut med SDrasisterna? Www.svt.se/nyheter/inrikes/peter-lundgren-sd-atalas-for-sexuellt-ofredande

När en i SD-toppen helt ogenerat kallar en meningsmotståndare för 'babbehora' som skedde i järnrörsskandalen och därmed avslöjar sitt tänk angående kvinnor och ras. Då förväntar man sej att de övriga i SD-toppen skulle kritisera detta ordval och gå ut med en ursäkt typ 'Nej, det är verkligen inte vårt sätt att tänka om kvinnor och invandrare'. Stället svarar Jimmie himself Åkesson vid en journalists fråga att 'Järnrörsskandalen? Nej, det är inget jag känner till'.

Klädsamt hade varit att rensa ur kvinnohatande rasister ur toppen redan innan dom hade kunnat göra nån större skada såsom andra partier gör. Nu vänder man sej om och låtsas att det regnar.

Det säger mycket om SD.
Citera
2019-11-30, 07:29
Medlem
kalkryggars avatar
Jag vet inte vad för sosse-google du har men när jag googlar det så får jag bara upp massa länkar där man kan läsa om Sds politik mot sexualbrott. Faktiskt också en Expressenlänk där någon hävdar att Sd har rätt som påstår att det är ett invandrarproblem.

Det enda som kommer upp handlar om den där Lundgren som nu är åtalad.

Så den här tråden verkar bygga på vinklad påhittad bas. Det som vi modernt kallar Fake News.
Citera
2019-11-30, 07:40
Medlem
Det är ju lätt att hitta rasistiska och kvinnohatande SDare när man googlar
www.interasistmen.se/granskning/sd-man-i-goteborgsregionen-atalad-for-grov-kvinnofridskrankning/

expo.se/2019/10/sd-politiker-döms-för-sexuellt-ofredande-mot-kvinna

www.interasistmen.se/dumheter/vice-ordforandesd-kallade-sitt-ex-hora-jag-trodde-vi-hade-yttrandefrihet-det-har-landet/

Orkar inte googla mer och läs om deras kvinnohat. Och deras rasism. Om man hatar en grupp som negrer eller judar så är nog enkelt att också hata kvinnor.
Citera
2019-11-30, 07:43
Bannlyst
Så TS menar att Bordellhärvan med Doris Hopp inte bestod av perversa politiker? Både Thorbjörn Fälldin, Olof Johansson , Olof Palme köpte horor av Doris Hopp. Tom Gustaf V köpte bögsex av Kurt Haijby.

Eller Lars Ohly? Hur han tafsade på kvinnor? Tro inte SD har unkare kvinnorsyn än andra färger. Särskilt inom S har det förekommit väldig många skandaler. Senast är fd landbygdsministern hos C som tom drogs inför rätta.

Sedan har vi det VPK häxor som har utnyttjat skäggbarnen på olika boende istället för att åkt till gambia.
Citera
2019-11-30, 07:46
Bannlyst
Citat:
Det är ju lätt att hitta rasistiska och kvinnohatande SDare när man googlar
www.interasistmen.se/granskning/sd-man-i-goteborgsregionen-atalad-for-grov-kvinnofridskrankning/

expo.se/2019/10/sd-politiker-döms-för-sexuellt-ofredande-mot-kvinna

www.interasistmen.se/dumheter/vice-ordforandesd-kallade-sitt-ex-hora-jag-trodde-vi-hade-yttrandefrihet-det-har-landet/

Orkar inte googla mer och läs om deras kvinnohat. Och deras rasism. Om man hatar en grupp som negrer eller judar så är nog enkelt att också hata kvinnor.

Varför länkar du till en sida som saknar SSL cert? Saknar ansvarig utgivare. Du kanske skall vara källkritisk innan du sprider billig propaganda.

Jag beundra snarare SD, dom hjälper samhället att rensa bort illegala människor ange t.ex lärare som skyddar dessa brottslingar. Om Sverige inte haft en släpphant hantering av illegala männisor, så hade troligen inte muslimska terrordådet på Drottninggatan aldrig ägt rum.
Citera
2019-11-30, 07:47
Medlem
Men e du dum eller? Jag snackar inte de andra partierna i den här tråden. Vad är kopplingen till SD:s rasism och SD:s kvinnohat?
Citera
2019-11-30, 07:50
Bannlyst
Citat:
Men e du dum eller? Jag snackar inte de andra partierna i den här tråden. Vad är kopplingen till SD:s rasism och SD:s kvinnohat?

Vem är dum? Är citat funktionen för svår att använda? SD har inga kopplingar till rasism. Det partier i Sverige som har närmaste kopplingar till Nazisttyskland är S och C.

Direkt citat ur Centerpartiet partiprogram :

Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.
Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.
Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot degenererande inflytelser.

och när S ville ge Adolf Hitler nobel fredspris :

”Till det Norske Stortings Nobelkomitté: Undertecknad tillåter sig härmed vördsamt föreslå att Nobels fredspris för 1939 måtte tilldelas Tysklands rikskansler och Führer Adof Hitler, vilken enligt miljoner människors uppfattning framför varje annan man i hela världen är förtjänt av denna höga utmärkelse.

Adolf Hitler är vår tids oförliknelige, gudabenådade frihetskämpe, och miljoner människor blicka upp till honom såsom fridsfursten på jorden.

Stockholm den 27 januari 1939 E G C Brandt, ledamot av riksdagens första kammare”

E G C Brandt? Var han Sverigedemokrat? NEJ! Socialdemokrat!!!
Senast redigerad av 53280 2019-11-30 kl. 07:54.
Citera
2019-11-30, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Om Sverige inte haft en släpphant hantering av illegala männisor, så hade troligen inte muslimska terrordådet på Drottninggatan aldrig ägt rum.

Terrordådet på Drottninggatan hände därför han var bitter och arg för att han inte fick uppehållstillstånd i Sverige. Om han hade fått det så hade fortsatt att jobba på byggen och så.

Att vi ”tillåter” tältläger och svartjobb är skit. Men nu läste jag att man börjat med större razzior tex i Halland.
Citera
2019-11-30, 07:59
Bannlyst
Citat:
Terrordådet på Drottninggatan hände därför han var bitter och arg för att han inte fick uppehållstillstånd i Sverige. Om han hade fått det så hade fortsatt att jobba på byggen och så.

Att vi ”tillåter” tältläger och svartjobb är skit. Men nu läste jag att man börjat med större razzior tex i Halland.

Vet du hur lätt det är få PUT i Sverige? Klara man inte av att få ett PUT, så har man inget att här göra. Det viktigast nu är att rensa samhället på illegala människor och skicka hem dem. Man slänger bort extrema mängde välfärd resuser årligen på dyr lyxvård till illegala människor. Så det finns skattepengar spara.

Polisen har inte resuser, dessutom har man väldig "tama" lagar, där man inte straffa arbetstagare och arbetsgivare tillräcklig hårt som jobbar illegalt.
Citera
2019-11-30, 08:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag vet inte vad för sosse-google du har men när jag googlar det så får jag bara upp massa länkar där man kan läsa om Sds politik mot sexualbrott. Faktiskt också en Expressenlänk där någon hävdar att Sd har rätt som påstår att det är ett invandrarproblem.

Det enda som kommer upp handlar om den där Lundgren som nu är åtalad.

Så den här tråden verkar bygga på vinklad påhittad bas. Det som vi modernt kallar Fake News.

SD och AfS är enda partier som vill ha längre straff för våldtäcksmän. Istället för att man låter en våldstäcksman få stanna så skicka hem den iställe utan hänsyn med vad som väntar i hemlandet. En irakisk våldtäcksman får ett bättre straff Irakisk fängel i än i Svensk fängelse. Irakisk fängelse har man spetskomptens att bota den här typen av brottslingar.
Senast redigerad av 53280 2019-11-30 kl. 08:12.
Citera
2019-11-30, 08:04
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
När man googlar SD och sexualbrott får upp hur mycket skit som helst. Var och varannan SDpolitiker verkar ha problem med relationen till det motsatta könet. De super och härjar och tror att de är kungar som får antasta kvinnor hur som helst.
Vad finns det för fel koppling mellan SD rasisterna och deras kvinnosyn egentligen? Att hata invandrare är kanske mer eller mindre som att hata och se ned på kvinnor? Hur länge ska svenskarna stå ut med SDrasisterna? Www.svt.se/nyheter/inrikes/peter-lundgren-sd-atalas-for-sexuellt-ofredande

Det finns äckliga patetiska människor i alla dessa partier,, både i SD och dom andra och varför det är så vet jag inte.

Varför är det just i SD du frågar om? Hade ju lila kunnat ifrågasätta vilket parti som helst men jag antar att du ogillar SD och därför nämner just dom.
Citera
2019-11-30, 08:12
Medlem
mikeymikeys avatar
Sedan är min personliga åsikt att många som röstar SD är väldigt känsliga personer.

Så fort en kändis går ut för att beklaga sig över SD så är det direkt massa sverigedemokrater som sprider hat just om denna kändisen, istället för att bara ignorera.

SD har ju faktiskt fördelen med att dom växer hela tiden, det lyxproblemet har ju knappast dom andra partierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in