2019-11-29, 16:37
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Vad heter modern på Facebooksidan
Hon har stängt den troligtvis för att hon i hela familjen har fått mer skit än mgm
Så svinigt beteende
Citera
2019-11-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Inte säkert att en styckning har skett. Kan vara ett djur. Kroppen har med största sannolikhet legat utomhus i över 3 veckor.

Inte sannolikt, då hade man troligtvis hittat resterande av kroppen omgående.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
MP avbryter sökinsats i samråd med Polisen, och efter man blivit uppdaterad i ärendet. Man verkar göra bedömningen att utredningen måste sättas i denna nya fas innan man kan fortsätta skicka ut allmänhet.
Men (klant-)organisationen FIKK verkar fortsätta.

Det ska inte vara möjligt att två liknande organisationer agerar på helt olika vis.

EDIT
FIKK verkar också nu avbrutit.
Senast redigerad av rotesau 2019-11-29 kl. 16:42.
Citera
Medlem
Kurder är kända för att ljuga
Citera
2019-11-29, 16:39
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vWv
Någon skrev häromdagen om Uffes Bilskr*t på Orust!

Det verkar vara där någonstans hon är hittad?

Hade Pappan koppling till den skroten?

Det var jag som skrev om det igår.

Bilskrot och en bilpress.
Vet inte om det har någon relevans i ärendet.

Men lite OffTopic är ju den som äger stället har samma namn (dock ej samma stavning på efternamnet) som han som mördade Helén i Höör.
Dock har stället inte gröna dörrar. (If You get my drift (ett medium pratade om detta.)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Vad heter modern på Facebooksidan

Mamman heter Linda Andersson, stängd fbprofil

Styvmamman heter Emmelie Selander
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doDat
Källa?

Polis
Citera
Medlem
Jag tror dom lagt fram tillräckligt med bevis mot mgm och han ledde dom till fyndplatsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Vaaa.. så man sitter och myser i en sommarstuga utan sitt ena ben eller arm!? Nej man ligger på ett regionsjukhus. Gör man inte det är man död.

Vänta bara ett tag snart har de hittat resten nu när området är inringat. Även om jag kan ha en svag misstanke om att hon är utspridd över ett halva Bohuslän.
Skulle ju faktiskt kunna vara en arm. Lätt att identifiera fingeravtryck. Ingen överlever en kapad arm utan sjukvård av något slag (exempelvis från fältskären).

Jag tror dock huvud.
Citera
2019-11-29, 16:40
Medlem
Heinz.Stoiweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Pappan nu häktad.
Wilmas eller kurdpappan?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Det finns bevis annars skulle han inte sitta inne. Misstanken hade stärkts under veckan. Han åker in så det dammar om det.
Hoppas någon tappar bort hans nyckel också

Jag kommer ihåg rättegången mot Lisa Holms mördare, hade han bara sagt att han träffat Lisa och tagit på henne innan hon mördades så skulle det blivit svårt att fälla honom, för då skulle det kunnat förklara hans DNA på henne, enligt GW.

Nu har vi en misstänkt person vars lägenhet redan innan mordet är nerlusad med Wilmas DNA.
Jag tror det måste till ett erkännande.
Hur fick dom Tovas mördare fälld, erkände han?
Ni vet han som körde ner sin mördade tjej i skottkärra ut i sjön..
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Det spelar ingen roll hur mycket panik man har.
Har man bott älskat och levt med någon, så går det inte bara att ställa sig och skära av sin kärastes huvud, och stycka upp kroppen och kasta ut i naturen, helt otänkbart för en normal människa.

Kurder är inte normala människor, vi snackar om ett folkslag som håller på med hedersmord, kastar syra i ansiktet på kvinnor och barn som inte vill gifta sig med dom m.m.
Tänkte skriva nått om att kvinnor som ger sig in i något med en kurd får nästan skylla sig själva men nu är detta oerhört tragiskt och hon var ung och förstod antagligen inte bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in