Citat:
Ursprungligen postat av
Komment1
Det är ju obekräftade källor via pappan, så vet ju inte om det stämmer. Men det sägs som sagt att MGM och Wilma hade gjort slut mer än en vecka innan, han bad henne flytta ut. Det sista han såg av henne var jag förstått var ca 2 dagar innan försvinnandet då hon ringde honom och bad om skjuts från en fest i en annan kommun och han skjutsade henne.
Det enda som säger emot är ju grannen som hörde bråk, men är grannen verkligen säker på att det kom från rätt lägenhet?
Sedan ska hon även tydligen ha träffat (romantiskt liksom, inte som vän) en 35-årig man väldigt nyligen. Vem han är vet jag inte och vågar inte fråga heller.
Jättebra att du är här.
Två dagar innan försvinnandet säger de alltså var sista gången mgm såg Wilma. Vilken dag räknar de från då tro, onsdagen eller torsdagen kan man undra. Två dagar innan torsdagen är tisdag 12 nov, men en granne säger sig ha mött W i trappan på onsdagen. Det stämmer alltså inte. Antagligen finns det mycket mer som är motsägelsefullt i mgm:s historia (och hans pappas?).
Tack för att du delar med dig. Du ger ett sakligt och trovärdigt intryck på mig.