2019-11-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Känner lite samma nu faktiskt.. allt är så konstigt.
Enligt MGM och hans pappa hade han och Wilma gjort slut ca 10 dagar innan hennes försvinnande (han lämnade henne). Så var har hon då befunnit sig under denna period utan att föräldrarna vetat om? Och vem är denna 35-åriga man som hon tydligen nyligen hade lärt känna?
Pappan har tydligen även samarbetat med polisen när de frågat efter något så jag förstår inte något alls längre.

Jag visste inte att de avslutat sitt förhållande, detta förklarar DELVIS varför MGM1 inte öppnar dörren eller svarar på samtal.
Citera
2019-11-28, 21:32
Medlem
Browndawgs avatar
Var finns info om att polisen ställer in medverkande i Efterlyst ikväll? (Förutom här inne)
Citera
2019-11-28, 21:32
Medlem
Citat:
Enligt MGM och hans pappa hade han och Wilma gjort slut ca 10 dagar innan hennes försvinnande (han lämnade henne). Så var har hon då befunnit sig under denna period utan att föräldrarna vetat om? Och vem är denna 35-åriga man som hon tydligen nyligen hade lärt känna?
Pappan har tydligen även samarbetat med polisen när de frågat efter något så jag förstår inte något alls längre.

Slut 10 dagar innan?
35-åriga man?
Nya uppgifter? Förklara!
Citera
2019-11-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Var finns info om att polisen ställer in medverkande i Efterlyst ikväll? (Förutom här inne)

Kolla kvällens avsnitt. Hasse säger det själv i live television.
Citera
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Han har också en röd Ford Focus reg nr
OCH EN SILVERFÄRGAD Audi A4 med reg nr
inga andra bilar på adressen och bara en telefon som tillhör den yngsta kvinnan.
Snyggt! Får man fråga hur du får tag på reg.nr? Pm?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
35 åriga man?? Nej nu får du förklara?

Jag tror pappan är helt vanlig farsa och oskyldig till brott. Var det du som kände pappan?

Det är ju obekräftade källor via pappan, så vet ju inte om det stämmer. Men det sägs som sagt att MGM och Wilma hade gjort slut mer än en vecka innan, han bad henne flytta ut. Det sista han såg av henne var jag förstått var ca 2 dagar innan försvinnandet då hon ringde honom och bad om skjuts från en fest i en annan kommun och han skjutsade henne.
Det enda som säger emot är ju grannen som hörde bråk, men är grannen verkligen säker på att det kom från rätt lägenhet?

Sedan ska hon även tydligen ha träffat (romantiskt liksom, inte som vän) en 35-årig man väldigt nyligen. Vem han är vet jag inte och vågar inte fråga heller.
Citera
Medlem
meiis avatar
Citat:

Men vaa?! 😯 detta är ny information för mig 🤔🙄
Gjort slut? Hade de gjort slut? Det har jag inte hört eller läst om någonstans?

35 årig man? 🤔 vem är det? Har inte hört om någon sådan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Polisen gick så tidigt ut med mordmisstanke att de nog är säkra på sin sak.

Men när de säger att det inte kan uteslutas helt att hon är i livet, kan ju hundarna inte ha markerat för det värsta.
Citera
Medlem
[quote=Thetruesayer|69443479]Men va??[/QUOTE

Märkligt att du kommer med helt nya uppgifter
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:

På TV3 Efterlyst, senaste sändning.
Citera
Medlem
Citat:

Efterlyst är väll inte live sedan sänds väll skiten från Storbritannien eller något? Jag har gärna fel.
Citera
2019-11-28, 21:35
Medlem
Citat:
Det är ju obekräftade källor via pappan, så vet ju inte om det stämmer. Men det sägs som sagt att MGM och Wilma hade gjort slut mer än en vecka innan, han bad henne flytta ut. Det sista han såg av henne var jag förstått var ca 2 dagar innan försvinnandet då hon ringde honom och bad om skjuts från en fest i en annan kommun och han skjutsade henne.
Det enda som säger emot är ju grannen som hörde bråk, men är grannen verkligen säker på att det kom från rätt lägenhet?

Sedan ska hon även tydligen ha träffat (romantiskt liksom, inte som vän) en 35-årig man väldigt nyligen. Vem han är vet jag inte och vågar inte fråga heller.

Hon kan ju ha följt med in till bostaden även om de gjort slut och kan ha blivit osams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in