2019-11-28, 00:01
Medlem
Proras avatar
Slatan är säkert ingen zigenare, men med detta köp visar han att lojalitet inte finns i hans värld. Han är en sniken balkanparasit som säljer sig till högstbjudande. Knappast oväntat om man har följt hans karriär.

Vad ska han göra efter fotbollsåren?

Tränare? Knappast, han vet ju inte vad som menas med en lagsport.

Pizzabagare? Knappast, hur skulle han kunna skilja på en vesuvio och en capricciosa?
Senast redigerad av Prora 2019-11-28 kl. 00:11.
2019-11-28, 00:03
Medlem
outback4s avatar
Tyckte det var läge att ta en titt på Robert Lauls zigenareattack på Zlatan men den verkar väck , precis som Laul.
2019-11-28, 00:04
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Vad har han gjort som är sinnesjukt. Han har gått in som delägare i den företag som äger LA galaxy där han nu spelar.
De företaget är också ägare i bla Hammarby.
Så han kan inte välja att satsa pengar i ett företag som äger flera klubbar i världen.

Vilka trångsynta obegåvade människor det finns.
Att dessa sedan kallar honom zigenare visar ju hur ännu mer trångsynta och puckade de är .
han äger inte ett skit av vad AEG äger. Hur fan har du lyckats missa vad det är han har fått och gjort?

Han har inte investerat i AEG. Läs om!
2019-11-28, 00:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Ja precis dom vill "såra" honom genom att säga att han är Zigenare. Så är det absolut. Men ska man låta dessa kriminella härja vilt som dem vill? Klart som fan att Zlatan ska få bli delägare i ett företag och fotbollslag.

Sen detta med att lägga en toalett sits på hans staty i Malmö är verkligen ett sätt att stärka Zlatan om inget annat.

Avundsjuka fd jugoslaviska människor är så patetiska.Desvärre att dom är kriminella i Malmö och blir arga över att Zlatan lämnar dem förklarar ju hur begåvade dom är.

Min pojkvän är fotbollssupporter (Hammarby! ) så jag träffar hans kamrater. De är väldigt fanatiska när det kommer till sport. Så jag är inte förvånad över att de vill förstöra en staty. Djurgården förstörde en arena nyligen fast de vann! Han , min kille, gillar inte ens Zlatan men han tycker det är roligt att de i Malmö är arga nu. De delar memes om det på Facebook.
2019-11-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ja precis dom vill "såra" honom genom att säga att han är Zigenare. Så är det absolut. Men ska man låta dessa kriminella härja vilt som dem vill? Klart som fan att Zlatan ska få bli delägare i ett företag och fotbollslag.

Sen detta med att lägga en toalett sits på hans staty i Malmö är verkligen ett sätt att stärka Zlatan om inget annat.

Avundsjuka fd jugoslaviska människor är så patetiska.Desvärre att dom är kriminella i Malmö och blir arga över att Zlatan lämnar dem förklarar ju hur begåvade dom är.

Jag tycker också att han ser starkare ut med en toalettsits. Tror att han kanske kommer att strutta omkring med det på på Stureplan för att det ger honom lite extra pondus. Bra tänkt.
2019-11-28, 00:09
Medlem
Proras avatar
Jag har för mig att Slatan hyser agg mot MFF och i synnerhet en gammal landslagsspelare (som jag glömt namnet på) som han ansåg i egenskap av agent lurade honom i samband med övergången till Ajax. Balkanfasonerna sitter i. Slatan är inte svensk. Har ett uselt språk och är gift med ett silikonupp-pumpat våp.
2019-11-28, 00:10
Medlem
Blueberry vad fan snackar du om. Hur fasiken vet du att det är juggar som har skrivit detta? Har du något bevis på det? Sluta dra sådana slutsatser och generalisera en hel befolkning på att de är kriminella och liknande.
2019-11-28, 00:11
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Mycket av detta är en avundsjuka som bildas av fd jugoslaver som blir avundsjuka på en landsman som det här gått bra för.

Kom ihåg att Zlatan är miljardär och dom som förstörde statyn är mestadels noll taxerade som säljer droger och smugglar vapen från fd Jugoslavien vilket Zlatan tar avstånd ifrån. Jag förstår honom.
2019-11-28, 00:18
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sahista
Blueberry vad fan snackar du om. Hur fasiken vet du att det är juggar som har skrivit detta? Har du något bevis på det? Sluta dra sådana slutsatser och generalisera en hel befolkning på att de är kriminella och liknande.
Man ser det på klottret framför statyn hur det är skrivet med snabbhet som indikerar att de som gjort det vet vad dem skrivet snabbt dvs har jugoslaviskt påbro.Som sagt jag vill gärna ha en bild här i tråden som AF har tagit bort. Men ni som hängt med tidigare i tråden vet vad jag menar.
2019-11-28, 00:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Den statyn är nog borta inom kort. Zlatan visar sig åter aktuell genom att pissa på de som älskade honom mest. De som trodde att han älskade Malmö över allt annat. Det är ju bara business för Zlatan och Bajen ger mest stålar helt enkelt.
2019-11-28, 00:24
Medlem
pazookens avatar
Är väl inget nytt att fotbollsupportrar är griniga små horungar som ska böla om allt.

Dessutom inte alls förvånad av hans illojalitet, först sellout med all reklam han gjort sen detta
2019-11-28, 00:28
Medlem
Citat:
Man ser det på klottret framför statyn hur det är skrivet med snabbhet som indikerar att de som gjort det vet vad dem skrivet snabbt dvs har jugoslaviskt påbro.Som sagt jag vill gärna ha en bild här i tråden som AF har tagit bort. Men ni som hängt med tidigare i tråden vet vad jag menar.

Jag som är Bosnier, dvs. med jugoslavisk påbrå, kan då säga till dig att om man ville förolämpa honom då hade man skrivit "ciganU dö" med ett U i slutet vilket betyder "du/din zigenare..."

Att skriva "cigani..." Låter helt fel på någon av de jugoslaviska språken och låter inte som en förolämpning

Gillar inte bara generaliserings snacket vissa drar här. Dra alla över samma kam och liknande.

Om det är någon som bör vara arg i den här situationen så är det äkta MFF supportrar oavsett vilken etnisk bakgrund de har

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in