2019-11-27, 22:56
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Hade du bott i Malmö och varit MFFare så hade du fattat. Det han gjort är helt sinnessjukt.
Det verkar inte alls sjukt utan fullständigt medvetet. Det är ett riktigt långfinger till Malmö. Han visar att det är Zlatan som bestämmer. Alltid.

En episk härskarteknik mot MFF.
2019-11-27, 23:00
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Zigenare är ju inte miljardärer vad jag vet.Sen så har jag inte hört att någon Zigenare från Jugoslavien har bott i Hollywood.
Många tror ju att han är zigge (FB) Zlatan reder ut anklagelserna om att han är Zigenare
Hör ser du några kända skådisar och artister med ziggeursprung, t ex Michael Caine och Bob Hoskins https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Romani_people
2019-11-27, 23:14
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Jo men är han verkligen en Zigenare som bla annat människor klottrar vid hans staty?

Zigenare för mig är något av fattigt blandat med kriminellt folk som stjäl och tigger.

Zigenare = rom är en etnicitet dummer
2019-11-27, 23:18
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Många tror ju att han är zigge (FB) Zlatan reder ut anklagelserna om att han är Zigenare
Hör ser du några kända skådisar och artister med ziggeursprung, t ex Michael Caine och Bob Hoskins https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Romani_people

Är inte alla medlemmar i The Rolling Stones zigenare? Har för mig att en del mycket kända Jazzmusiker från Frankrike också är zigenare
2019-11-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Är inte alla medlemmar i The Rolling Stones zigenare? Har för mig att en del mycket kända Jazzmusiker från Frankrike också är zigenare

Nej bara Wood... Finns ingen anledning att försöka överdriva zigenares förträfflighet. De sitter och tigger utanför Coop och bajsar på parkeringen...
2019-11-27, 23:30
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Tack för infon 👍👍
2019-11-27, 23:31
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nej bara Wood... Finns ingen anledning att försöka överdriva zigenares förträfflighet. De sitter och tigger utanför Coop och bajsar på parkeringen...
Håller med, nämnde bara de kända zigenare jag kände till. Django Reinhardt var jazzmusikern jag tänkte på
2019-11-27, 23:45
Medlem
HejaFinlands avatar
Kanske är det fotbollssupporters med ursprung i forna Jugoslavien som skrivit det som ett skällsord, inte som att de menar att han är en riktig rom. Som "djävla tattare" på svenska.
2019-11-27, 23:46
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Hade du bott i Malmö och varit MFFare så hade du fattat. Det han gjort är helt sinnessjukt.

Vad har han gjort som är sinnesjukt. Han har gått in som delägare i den företag som äger LA galaxy där han nu spelar.
De företaget är också ägare i bla Hammarby.
Så han kan inte välja att satsa pengar i ett företag som äger flera klubbar i världen.

Vilka trångsynta obegåvade människor det finns.
Att dessa sedan kallar honom zigenare visar ju hur ännu mer trångsynta och puckade de är .
2019-11-27, 23:48
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Tyvärr har dom i AF artikeln tagit bort "dö zigenare" bilden är det ingen som råkar ha den och vill posta just den bilden här? Skulle vara tacksamt.
2019-11-27, 23:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Varför klottrar man att Zlatan är en Zigenare för vid hans staty? Är man en Zigenare bara för att man köper en andel i en fotbollsklubb?

Handlar det om att människor i Malmö är så lätt kränkta? Får man som Malmöbo inte ändra sig? Är kulturen i Malmö så extrem?

Varför tror man Zlatan vill ha med Malmö att göra efter allt jävla skit? Med bla massa mord.

Jag säger bara Välkommen till Stockholm Zlatane.

"Cigan dö" betyder dö Zigenare

https://www.aftonbladet.se/a/GGJwL6

Fotbollsnördar är ju så jävla känsliga. Jag vet vuxna män som kan böla för att deras lag förlorar en jävla match i fotboll. Kom över till hockeyn när ni slutat böla töntar.
2019-11-27, 23:57
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Kanske är det fotbollssupporters med ursprung i forna Jugoslavien som skrivit det som ett skällsord, inte som att de menar att han är en riktig rom. Som "djävla tattare" på svenska.
Ja precis dom vill "såra" honom genom att säga att han är Zigenare. Så är det absolut. Men ska man låta dessa kriminella härja vilt som dem vill? Klart som fan att Zlatan ska få bli delägare i ett företag och fotbollslag.

Sen detta med att lägga en toalett sits på hans staty i Malmö är verkligen ett sätt att stärka Zlatan om inget annat.

Avundsjuka fd jugoslaviska människor är så patetiska.Desvärre att dom är kriminella i Malmö och blir arga över att Zlatan lämnar dem förklarar ju hur begåvade dom är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in