2019-11-26, 23:06
Moderator
Dr Kings avatar
Skönt att Hanna Hellquist äntligen fick rejält med pisk i Under Pressure. Nu håller man på David och Susanne i finalen. Ett av få lag.där båda har bidragit till poängen. E-type skall ju inte få åka räkmacka till segern på Olofs kunskaper.
Citera
2019-11-26, 23:49
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Skönt att Hanna Hellquist äntligen fick rejält med pisk i Under Pressure. Nu håller man på David och Susanne i finalen. Ett av få lag.där båda har bidragit till poängen. E-type skall ju inte få åka räkmacka till segern på Olofs kunskaper.

Jag håller med. David och Susanne är verkligen värdiga vinnare! Charmiga och roliga är de också.
Tyvärr är ju Olof rätt bra på Under Pressure också. Hoppas det inte blir för många sportfrågor imorgon.
Citera
2019-11-27, 00:15
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, välförtjänt seger för David och Suzanne. Dom hade vunnit med en poäng även om det hade blivit lika i Under Pressure.

Dom var helt klart bättre, men de sista delarna följ ju David väldigt bra i och med att han har varit i reklambranschen under väldigt lång tid. Främst Under Pressure, där förvisso Hanna hade kunnat presentera bättre, även den sista delen då hon ju jobbar inom Media/P3, eller så kanske det bara är för att man själv är född i den generationen så att man har mer koll.
Citera
2019-11-27, 00:24
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Poetisk rättvisa att Hanna Hellquist fick pisk i Under Pressure. Nu är det slutåkt på räkmackan för totalt värdelösa Ebbot och förhoppningsvis gäller samma för E-Type i finalen.
Citera
2019-11-27, 18:38
Medlem
Snookis avatar
E-type är plågsamt efterbliven. Hans allmänbildning är under fryspunkten och hans förmåga till att resonera sig fram till ett svar är obefintlig.
Olof drar , likt Herkules, ett massivt lass av okunskap och kluvna hårtoppar.
Jag tror inte att Olof kommer att vilja vara vän med lopphögen efter detta.
Citera
2019-11-27, 22:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snooki
E-type är plågsamt efterbliven. Hans allmänbildning är under fryspunkten och hans förmåga till att resonera sig fram till ett svar är obefintlig.
Olof drar , likt Herkules, ett massivt lass av okunskap och kluvna hårtoppar.
Jag tror inte att Olof kommer att vilja vara vän med lopphögen efter detta.
Mutering!.....skitbra förslag E-type

Jag vill mutera honom som i att sätta honom på "mute"

Man orkar inte med Olof & E-type för att dom är så jävla
långrandiga, Olof blir ledsen när E-type kan svaret, Olof verkar grymt osympatisk
som tävlar mot E-type
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-27 kl. 22:32.
Citera
2019-11-27, 22:31
Moderator
Dr Kings avatar
Riktigt svagt att inget av lagen kunde att Sarek är en nationalpark.
Citera
2019-11-27, 22:47
Medlem
Enmansdemos avatar
E-type vill hellre ha hög hatt framför cylinder-hatt, vet han vad en cylinderform är? på instinkt när han får förslaget...nä
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-27 kl. 22:52.
Citera
2019-11-27, 23:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Jaha, jag trodde vinnaren i dagens program skulle få möta gårdagens vinnare! imorgon
Citera
2019-11-27, 23:08
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det kryper i kroppen på mig när vissa tvunget måste säga hela meningen när de väljer en kategori för att Fredrik sedan ska upprepa den. Känner de sig stolta att de kan forma en hel mening eller vad är grejen?
Citera
2019-11-27, 23:10
Medlem
Durochmolls avatar
Olof var som väntat bra i UP, men Suzanne borde verkligen kunna jämna ut det. Otroligt roligt att E-type också kommer tvingas sitta i UP-stolen.
Senast redigerad av Durochmoll 2019-11-27 kl. 23:20.
Citera
2019-11-27, 23:21
Medlem
TruckUrbans avatar
Riktigt skönt att HH föll i UP och således missade finalplatsen. Olof nailade UP idag, hoppas inte E-type gör bort sig imorgon. Olof Lundh är värdig vinnare och besitter bredast kunskap av alla deltagare. Tveklöst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in