2019-11-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osceola
Är vanligt med en adrenalinkick efteråt och att man då blir skitnödig. Finns flera bevis på detta, Lisa Holms mördare till exempel.

Eller så är det kanske en kroppslig reaktion. Oj nu måste jag baja.
Man vet aldrig
Citera
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Men vem tar sig tid eller ens blir skitnödig när en kropp ska gömmas? 😂
Adrenalinet gör att du blir skitnödig.

Känt fenomen att man hittar förövares avföring kring brottsplatser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Va? Såg hennes systers inlägg, hon spammade om försvinnandet i olika grupper under flera dagars tid. Jag la märke till att de ej hade samma efternamn, rykte de lät märkligt. Var de inte helsyskon?! Va gör systern nu och har hon tagit bort sin FB?!
Stängt den för att inte få mer meddelanden kanske?

Kan ju vara att familjen fått mer information från polisen, info som skall delges imorgon, eller att de vet mer än vad som kommer att delges imorgon. Exempelvis att de fått veta att likhundar har markerat i lägenheten (min spekulation). Då brukar anhöriga gå under jorden ett tag.
Citera
2019-11-27, 22:35
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag håller med. Något skumt är det. Ville han skapa falska bevis, för familjen och omgivningen, om hennes o-trohet? Med tanke på hur han betett sig på skolan mot Ws klasskompisar så verkar han mer än normalstörd. Tror han skulle kunna gå långt för att få sin vilja igenom. Inställsam mot hennes familj, men annars en hustyrann.

Hur har han betett sig mot klasskamraterna?
Citera
2019-11-27, 22:36
Medlem
Citat:
Va? Såg hennes systers inlägg, hon spammade om försvinnandet i olika grupper under flera dagars tid. Jag la märke till att de ej hade samma efternamn, rykte de lät märkligt. Var de inte helsyskon?! Va gör systern nu och har hon tagit bort sin FB?!

Men för jösses!! Va har de för relevans om de är helsyskon eller inte!!! Och diskussionen om hennes Facebook är uppklarad några sidor bak. Den är stäng på grund av hög aktivitet. Säkerhetsåtgärd av Facebook efter alla inlägg antagligen som hon gjort med anledning av W... Kan alla som droppar in vänligen använda sökfunktionen om det undras nått som redan diskuterats hundra gånger.
Citera
2019-11-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman

Kan ju vara att familjen fått mer information från polisen, info som skall delges imorgon, eller att de vet mer än vad som kommer att delges imorgon. Exempelvis att de fått veta att likhundar har markerat i lägenheten (min spekulation). Då brukar anhöriga gå under jorden ett tag.
Styvmamman har delat ett inlägg om nytt sökande imorgon eftersom systerns Facebook "är nerstängd".
Citera
2019-11-27, 22:37
Medlem
Citat:
Detta med olika efternamn är väldigt vanligt om man har separerade föräldrar. Det finns ju ett antal exempel på kändisar som är helsyskon som har olika efternamn. Mina barn har bekanta som har andra efternamn än sina helsyskon.
Citera
2019-11-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doDat
Styvmamman har delat ett inlägg om nytt sökande imorgon eftersom systerns Facebook "är nerstängd".
Det säger inte emot det jag skrev på något sätt. Man kan ju vilja hitta kroppen ändå.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

Skälet är beskrivet i tråden några få sidor bak, för hög aktivitet så konton granskas av Facebook.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birne
Mycket märkligt.
Luktar ful fisk hal ål

Kanske är MGM som hade planerat detta sedan den 23 oktober och vill förvirra och vilseleda till att det finns en annan GM.. ?
Han skapar kontona och hoppas på att dra bort uppmärksamheten från honom?
Citera
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Hur har han betett sig mot klasskamraterna?

Han hade väl skrikit hora åt någon och en annan hade han hotat att han skulle skjuta med pistol osv. enligt något rykte i tråden.
Citera
2019-11-27, 22:39
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Detta med olika efternamn är väldigt vanligt om man har separerade föräldrar. Det finns ju ett antal exempel på kändisar som är helsyskon som har olika efternamn. Mina barn har bekanta som har andra efternamn än sina helsyskon.

Får inte avkommorna faderns efternamn? Eller åtminstone samma? Hur kan det bli olika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in