2019-11-27, 20:01
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Vill du ha bekräftelse sök på hans twitter namn @TishkoAhmed. Så kan du titta på vilka bilder som kommer upp.
När du gjort det går du tillbaka och jämnför dem med det aktuella Wilma kontot på twitter.
Kontot är skapat av @TishkoAhmed

Han skrämmer mig 😱
Kontot stängt. Vad stod där som skrämde dig? Inget särskilt på wilmanouvelle mer än Jad usabild tänk att få en sån familj...
Citera
2019-11-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Undrar om syster Emelie vet något vi inte vet? Jag har följt henne dagligen via facebook där hon dagligen lagt ut händelser och delat massa inlägg där hon uppmanar människor att hjälpa till att leta etc. Vi snackar kanske 5-10 stories dagligen, med några timmars intervaller, dygnet runt sedan försvinnandet. Nu har hon ej lagt upp något mer sedan igår kväll 20:30, och har heller inte delat någon story under dagen. Kan detta indikera att hon fått reda på något? Eller har hon bara gett upp hoppet?

Du är inte ensam om att tycka det är skumt. Hon har inte heller gillat eller kommenterat något sen igår. Det har ju fram kommit tidigare i tråden att hon är tillsammans med en kille som har band med MGM familj.
Citera
2019-11-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Kontot stängt. Vad stod där som skrämde dig? Inget särskilt på wilmanouvelle mer än Jad usabild tänk att få en sån familj...

Hittar inte detta kontot? Tishkoahmed?
Citera
2019-11-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Undrar om syster Emelie vet något vi inte vet? Jag har följt henne dagligen via facebook där hon dagligen lagt ut händelser och delat massa inlägg där hon uppmanar människor att hjälpa till att leta etc. Vi snackar kanske 5-10 stories dagligen, med några timmars intervaller, dygnet runt sedan försvinnandet. Nu har hon ej lagt upp något mer sedan igår kväll 20:30, och har heller inte delat någon story under dagen. Kan detta indikera att hon fått reda på något? Eller har hon bara gett upp hoppet?

Och sista uppdateringen från styvmamman var för 19 timmar.
Citera
2019-11-27, 20:04
Medlem
Vegakaptens avatar
Tyvärr har jag erfarenhet av ca 1,1/2 års liv ihop med en kille (helsvensk) när jag var 18-19 år, som vid upprepade tillfällen försökte döda mej. Mirakulöst nog överlevde jag varje gång! Vart jag vill komma är att jag är HELT övertygad om att hans familj skulle ha hjälpt honom om han lyckats! Trots att han var svensk! Så Wilmas killes familj bör nog synas i sömmarna noggrant!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilen86
Du är inte ensam om att tycka det är skumt. Hon har inte heller gillat eller kommenterat något sen igår. Det har ju fram kommit tidigare i tråden att hon är tillsammans med en kille som har band med MGM familj.

Hon har ju uppdaterat oerhört mycket och frenetiskt tidigare. Märkligt med tystnad plötligt helt klart. Tänker att hon fått bekräftat att W är död och således inte behöver dela inlägg där hon uppmanar att söka efter Wilma?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Japp ska fråga han igen var det är någon stans

Ja gör det! Jag är helt klart öppen för att ta en sväng. Jag har alltid tänkt att mgm kan ha sett mycket när han åkt ut till vårdtagare. Finns många vårdtagare ute i buschen.
Citera
2019-11-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018

Det talar för att de fått bekräftat att hon ej finns vid liv. Annars ger anhöriga inte upp hoppet?
Citera
2019-11-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018

Hon har uppdaterat mer oregelbundet. Men just systern avbrott sticker ut i flödet.
Citera
2019-11-27, 20:07
Medlem
Systern har väl även barn. Hon kanske att lyckats fiska fram nåt och hon har blivit påkommen.
Citera
2019-11-27, 20:07
Medlem
Citat:

Det skulle ju även kunna vara så att familjen befinner sig i en sådan pressad situation att de till slut inte orkar vara aktiva på nätet 24/7

Personligen kan jag inte ens nästan sätta mig in i deras situation
Mina tankar är med dom
Citera
2019-11-27, 20:08
Medlem
JacanDs avatar
Citat:
Hon har uppdaterat mer oregelbundet. Men just systern avbrott sticker ut i flödet.

Kan det ha samband med Polisens PT imorgon förmiddag? Det kanske blir bekräftat under denna att W inte är vid liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in