Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Ja vi får väl se om du och en del andra kan förlika er med tanken att även LW varit en aktiv part i hoten och trakasserierna.
Det är nog snarare du och en del andra som kommer hitta på alla sorters ursäkter och förklaringar till varför det inte kan stämma att även LW betett sig illa trots att ni har det svart på vitt framför er.

Jag tror de flesta har förstått att det som några av L*enas vänner berättat om (@Sh. Holmes, @mirdidjul och @Blessedfuit bl a) är att förhållandet varit ett turbulent förhållande, av- och -på och att L*ena har skämts, blivit arg när andra har försökt förmå henne att avsluta och anmäla.
Om det är så som jag spekulerar om och tror bergfast på, att L*ena fick utstå allvarliga kränkningar och hot, då har jag full förståelse om L*ena skulle bli arg.
Då kanske även hon har sagt saker och hotat (med polisanmälan) eller att berätta för andra vad hon blivit utsatt för.
Jag tycker inte att man ska begära att någon som blir slagen och hotad bara ska ducka och tiga. Men det tycker nog inte du heller.