2019-11-27, 00:16
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHmn
kanske hennes kille vill ha fet skadestånd ?

Ja, vilken briljant idé... 😅
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Kanske det.

Allt baserat på en gissning om att W äger det Twitterkontot!!!

Med så lite information gäller det att förhålla sig till FAKTA!
Inga sidospår baserat på ingenting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja jag blev lite förvånad att GW sade så så tvärsäkert. Han måste ju känna till undantagen i så fall.

Det verkar som om GW känner till att bevisen inte räcker.
Citera
2019-11-27, 00:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zylfiden
Tycker att det här börjar påminna om fallet: Helena Andersson som försvann i Mariestad 1992. Hon har aldrig hittats
Nej, det finns inte många beröringspunkter alls. Jag tror Wilma hittas inom den närmaste framtiden .... eller mer exakt - det som finns att hitta.

Jag tror han styckat och eldat rejält, och spritt benbitar på ett långt område.
Citera
2019-11-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Allt baserat på en gissning om att W äger det Twitterkontot!!!

Med så lite information gäller det att förhålla sig till FAKTA!
Inga sidospår baserat på ingenting.

Tror du det är en slump att villospår dras upp gång på gång av konton som tar MGM eller dess släkting i försvar?
Citera
2019-11-27, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det finns inte många beröringspunkter alls. Jag tror Wilma hittas inom den närmaste framtiden .... eller mer exakt - det som finns att hitta.

Det är ett vågat uttalande. Exakt vad skulle det vara som tyder på att hon blivit styckad?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Ja det är väl tyvärr också ett problem med det hela, för de som letar vet ju inte nödvändigtvis vad de hittar innan analyser är gjorda heller. Det är säkert många som tror att det självklart kommer hitta en helkropp eller en flicka som sitter och trycker under en gren någonstans, men det kan lika gärna vara förkolnade rester i styckat format eller en benpipa osv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vem är mannen vid den svarta bilen, och vems är i så fall bilen?

Vad är det för bil?

En Mercedes glc coupé, en svart suv. Vad va det för svart Mercedes suv som va på mgm2/pappans gård i helgen?
Citera
2019-11-27, 00:21
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Tror du det är en slump att villospår dras upp gång på gång av konton som tar MGM eller dess släkting i försvar?

Slumpen heter flashback och småpojkar som gillar att driva med folk på nätet, oavsett om det är ett tragiskt mordfall eller ej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Han säger att det är näst intill omöjligt. Han uttalar sig först i programmet så han är inte tvärsäker alls.
Nej, tvärsäkert kanske var lite fel ord av mig. Men näst intill omöjligt låter ju inte heller så roligt att höra. Men du har nog rätt i att det var så han sade.
Citera
Medlem
JacanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Det skulle hon kanske inte berätta i tidigt stadium i så fall ...
och vad jag vet skulle MGM vara ledig hela helgen. Hon skulle väl inte starta
helgen med en sådan nyhet då hon kunnat räkna med upprördhet i flera dagar ...
Det beror ju lite på vad syftet med att eventuellt berätta en sådan grej är. Om W's avsikt varit att lämna MGM kan det varit ett skäl. Om W sedan ville att ett sådant avslut skulle svida lite extra så skulle jag säga att det är fullt möjligt.
Människor har ju en förmåga att kasta ur sig ord och meningar utan eftertanke i "stridens hetta".
Men det är bara spekulationer från min sida.
Citera
2019-11-27, 00:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Det är ett vågat uttalande. Exakt vad skulle det vara som tyder på att hon blivit styckad?
Att hon inte hittats trots massiva sökinsatser.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic
Ja det är väl tyvärr också ett problem med det hela, för de som letar vet ju inte nödvändigtvis vad de hittar innan analyser är gjorda heller. Det är säkert många som tror att det självklart kommer hitta en helkropp eller en flicka som sitter och trycker under en gren någonstans, men det kan lika gärna vara förkolnade rester i styckat format eller en benpipa osv.
Vi är på samma linje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in