2019-11-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Kan anledningen till polisens kommentarer i senaste artikeln och det bristande intresset av att fånga mannen tyda på att poliserna egentligen inte köper kvinnans story och att det ligger något lurt i luven?
Eller att polisens resurser inte räcker till bara.

Efterlyst har väl alltid haft direkt samarbete med polisen sedan programmet började gå på tv.
Citera
2019-11-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
På filmen hade hon kort kjol och att slita av trosor tar inte många sekunder. Kjolen är ju bara hålla upp
Vad yrar du om? Hon hade svarta byxor. Du har nog inte sett filmen i sin helhet eller hört offrets egna ord.
Citera
2019-11-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Vad yrar du om? Hon hade svarta byxor. Du har nog inte sett filmen i sin helhet eller hört offrets egna ord.
Jag såg filmen flera gånger och det såg ut som en halvvid jeanskjol
Citera
2019-11-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Men vet du inte att i en sådan situation där du, är hotad så finns det tre sätt du kan agera på: flight, fight eller freeze. En hemlighet : du bestämmer inte hur din kropp kommer att reagera. Du har ingen makt i det över huvudtaget. Det sker på autonom nivå. Har man tur så reagerar man med flykt eller fight.

Hon behövde ju inte fightas alls. Bara skrika på hjälp. Det fanns massor av folk runtomkring. Och det kanske skulle ha blivit svårt för MGM att fly..
Vad skulle ha kunnat hända henne om hon skrek om hjälp? MGM skulle ha styckat henne och spolar ner i toalettstolen?

Det där med att kvinnor fryser till is oavsett om det finns en armé runtomkring passar perfekt med skadeanmälan till försäkringsbolaget. De får ju inte ens ifrågasätta huruvida de ska betala skadestånd eller ej.
Citera
2019-11-26, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234partymyra
Jag såg filmen flera gånger och det såg ut som en halvvid jeanskjol
Men så är inte fallet. Hon hade svarta jeans och hon sa själv att svinet drog ner hennes byxor. Men det här är inget att tjafsa om.
Citera
2019-11-26, 22:33
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Men så är inte fallet. Hon hade svarta jeans och hon sa själv att svinet drog ner hennes byxor. Men det här är inget att tjafsa om.
Så "svinet" bankade på toadörren utan att veta vem som var därinne. När sen transan öppnade dörren och släppte in svinet utan protest, så drog han ner transans brallor och sög av h*n. Sen satte negersvinet på transan i skruven utan protest. Efter tre stenhårda minutrar så lämnar negern toaletten i god ordning utan mankemang med full fräs i brallan. Sen tittar lilla hjärtat ut, fullt påklädd och lugn som en filbunke trippar h*n manhaftigt ut från muggen. Bara tre minuter efter den fullbordade anala våldtäkten, superwoman!

Undrar varför polisen är så tystlåten om "våldtäkten".
Citera
2019-11-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Hon behövde ju inte fightas alls. Bara skrika på hjälp. Det fanns massor av folk runtomkring. Och det kanske skulle ha blivit svårt för MGM att fly..
Vad skulle ha kunnat hända henne om hon skrek om hjälp? MGM skulle ha styckat henne och spolar ner i toalettstolen?

Det där med att kvinnor fryser till is oavsett om det finns en armé runtomkring passar perfekt med skadeanmälan till försäkringsbolaget. De får ju inte ens ifrågasätta huruvida de ska betala skadestånd eller ej.
Om man själv inte har varit med om en våldtäkt vilket varken du eller jag har så ska man nog inte vara så spydig och säga hur man ska bära sig åt. Du får förlita dig på den forskning och fakta som finns som bygger på de kvinnor som verkligen har blivit utsatta för en våldtäkt.
Citera
2019-11-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Så "svinet" bankade på toadörren utan att veta vem som var därinne. När sen transan öppnade dörren och släppte in svinet utan protest, så drog han ner transans brallor och sög av h*n. Sen satte negersvinet på transan i skruven utan protest. Efter tre stenhårda minutrar så lämnar negern toaletten i god ordning utan mankemang med full fräs i brallan. Sen tittar lilla hjärtat ut, fullt påklädd och lugn som en filbunke trippar h*n manhaftigt ut från muggen. Bara tre minuter efter den fullbordade anala våldtäkten, superwoman!

De har alla uppgifter. Tror att de väntar ut honom istället för att åka runt och jaga honom.

https://www.svtplay.se/video/24601269/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-han-beter-sig-som-om-han-har-valdtagit-forut?start=auto
Citera
2019-11-26, 23:05
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Om man själv inte har varit med om en våldtäkt vilket varken du eller jag har så ska man nog inte vara så spydig och säga hur man ska bära sig åt. Du får förlita dig på den forskning och fakta som finns som bygger på de kvinnor som verkligen har blivit utsatta för en våldtäkt.
Hur kan du veta vem av oss här inte har blivit utsatt för våldtäkt?
Citera
2019-11-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Hur kan du veta vem av oss här inte har blivit utsatt för våldtäkt?
SNO som jag citerade har uppenbarligen inte blivit det..eller sitter du på annan info?
Citera
2019-11-26, 23:10
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen

Det tog stopp i utredningen här. Kan bara tala för mig själv vare sig jag är kille eller tjej. Jag lovar hade han gått på mig hade ingen behövt leta efter honom. Han hade åkt på storstryk. Frozen? Nej knappast!
Citera
2019-11-26, 23:19
Medlem
Netizens avatar
Citat:
De har alla uppgifter. Tror att de väntar ut honom istället för att åka runt och jaga honom.

https://www.svtplay.se/video/24601269/veckans-brott/veckans-brott-redaktionen-han-beter-sig-som-om-han-har-valdtagit-forut?start=auto
På videon ser man att han frågar om han får komma in, innan han "tränger sig in". Efter två och en halv minut (3.30-3.59) av brutal våldtäkt så strosar han ut från toan. Vi får naturligtvis inte se transan kräla ut från toaletten tio sekunder senare, brutalt våldtagen och blödandes med kläderna på.

Vilket skämt till våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in