2019-11-26, 20:19
Medlem
Goliat1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Snarare tvärtom.

Soö när dom begravde 2st stora källa grisar, minst 80kg styck.

Dom begravde dom lågt, runt 1 meter om d v ens det.

Menar du att dom inte vill att liken ska vara inplastade??
Citera
2019-11-26, 20:21
Medlem
masterpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Kanske plöjt med tiltpackare/harvat efter plöjningen, sedan med flera hundra mm regn innan bonden kommer till vårbruket så är ofta jorden/tiltorna är inte lika skarpa och fina efter vintern som då man nyss plöjt.

Härva upp skiten? Harven/såmaskinen arbetar bara på 5-6 cm djup.

Styv lerjord kring UA. Harvarna går djupare än 5-6 då kan jag lova.
Citera
2019-11-26, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goliat1982
Grymt jävla jobbar Aina!👍👍😂👍
Pappan jobbar inte på Däcklagret i Uddevalla
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Förhörsledarna blir inte särskilt frustrerade. De ställer inte så många frågor, vill hellre att man berättar själv. De som brukar störas av tystnaden är den misstänkte - som börjar berätta saker bara för att det blir obekvämt. Funkar bäst med såna som inte är vana vid polisförhör. De rutinerade misstänkta bryr sig inte.

Ja det är imponerande hur lugna dom håller sig, jag skulle definitivt få frispel om jag va förhörsledare 🤣
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Fakepistol invirad i tröja som låg i en brunn. Att det läckt ut till media beror återigen på FIKK.

Frontfigurerna i FIKK har fått rejält på tafsen för detta.
Media-uttal som tangerar myndighetsutövande är inte acceptabelt. Jag skulle bli förvånad om Peder Schillerström eller annan från FIKK kommer fortsätta prata som dom gjort med massmedia.

Det här aggressiva wannabepolisiära beteendet kommer inte hålla i längden.
Som tur är, är det sökarna som skapar organisationens insats.

Jag vet hur Missing People skapar sina efterlysningar. Dom gör det efter noggrann bakgrundskontroll, så man inte riskerar efterlysa person som eventuellt vill hålla sig gömd av olika orsaker. Man går aldrig ut med efterlysning förrän Polis mer eller mindre sagt ok.
I detta ärende med Wilma, var FIKK ute med en efterlysning i nästan 24 timmar innan Missing People fått ut sin. Det visar på att FIKK inte bakgrundskollar innan dom sprider efterlysningar.
Citera
2019-11-26, 20:23
Medlem
Ytterligare en svensk tjej slaktad på mångkulturens altare av en babbeluring. Hon har alltså blivit svårt kulturberikad. Wilma har antagligen inte gett bruschan tillräckligt med "respekt" och han har cuttat henne, aboo len. Bara ännu en dag i det Nya Sverige, visst är det spännande?

Man undrar ju när tjejer ska lära sig att det är en dålig ide att vara med MENA-folk. Wilma fick lära sig den hårda vägen som så många andra tjejer. Det är värt en darwin award. Sedan undrar man ju hur farsan tillåtit att hans egen dotter springer runt med babbeluringar- en stor del av skulden måste läggas på honom givetvis. Jag antar att farsan är en svag hanrej som inte kommer göra ett skit och han kommer antagligen aldrig få veta var hon ligger då bruschan pissar offrets familj rakt in i ansiktet och vägrar prata och ge familjen sinnesro. MENA-folk tenderar att vara svårt inavlade och har en avsaknad av empati, låg IQ samt lätt för raseri enligt forskning.

Jag lade märke till en annan grej som ni kanske också märkt av. När jag ser bilder på dom människor som frivilligt hjälper till att leta så ser man i princip bara svenskar. Det är ganska talande i sig.

Men kanske lite mer handhjärtan och refugees welcome plakat kommer hjälpa. Som man bäddar får man ligga. Hade Sverige skippat invandring, speciellt från MENA, hade Wilma levt idag. Men men, dom flesta tänker väl att en Wilma här och där är ett rimligt pris för att kunna köpa lite kebab på lokala pizzerian.

[mångkultur.exe has stopped working]...
Senast redigerad av Noot 2019-11-26 kl. 20:28.
Citera
Medlem
Jag har varit med i tråden från början, men har inte fått klarhet i vem Pshtew*n Sa*ed är?? Han är bror till MGM? Han är son till Sh*baz sa*ed, samt har tidigare kommenterat Wilma och wilmas systers bilder med hjärtan, samt även skrivit ”älskar dig” till MGM pappa. Hur hänger detta ihop? Är Wilmas syster ihop med MGM.s bror Pshtew*an ?!?!
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Har någon nämnt gullmarn? Han har ca 18 km till Saltkällan... gullmarn är 100 meter djup

”Det är Sveriges mest utpräglade tröskelfjord med ett genomsnittligt djup på 20–40 meter vid mynningen och ett största uppmätt djup på 118,5 meter. Bredden är 1–3 kilometer. Fjorden blev 1983 Sveriges första marina skyddsområde. Naturreservatet omfattar 16 499 hektar och berör flera kommuner.”

Blir hon liggande i vatten över vintern så lär nog många spår och bevis ha förstörts. Om hon hittas öht.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Förhörsledarna blir inte särskilt frustrerade. De ställer inte så många frågor, vill hellre att man berättar själv. De som brukar störas av tystnaden är den misstänkte - som börjar berätta saker bara för att det blir obekvämt. Funkar bäst med såna som inte är vana vid polisförhör. De rutinerade misstänkta bryr sig inte.

Klart dom blir frustrerade här om förhörsledarna vet att dom har rätt person och han bara tiger. Dom vill ju lösa det , hitta en ev kropp så att familjen först kan få ett avsluta, sen läggs det stora resurser nu på sökandet , samt att svenska folket väntar på resultat ! Förhörsledarna är vanliga människor precis som du och jag ! Att dom sen inte visar frustrationen för den misstänkte är en sak , men självklart blir även dom frustrerade . Den misstänkte kan bara neka , var tyst, handlar inte om rutin på hur ofta du varit med , det handlar om hur du själv är som människa .
Citera
2019-11-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Ja. Kroppen dumpades nog mest troligt där under natten. Antingen av pojkvännen själv eller med hjälp av någon. Då ligger nog att slänga ner den i vatten nära till hands istället för att ge sig ut i en becksvart skog och böka och greja.

Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja vem vet. Kan ha varit påhitt eller vad som helst. Troll eller sanning lär vi inte få veta här
Det nya sättet att läsa av elmätaren går via nätet och är specifikt för varje villa och lägenhet. Det är nätägare som håller i detta och man kan ta ut statestik i vad som gått åt. Vad jag kunde tyda när detta startade i tråden va det någon som tatt ut statestik för aktuell lägenhet och viste inte om det kunde tippsas om detta då det kunde vara olagligt att ta ut denna data.
Citera
2019-11-26, 20:26
Medlem
Området på Sörvik är ju ganska öde kväll/natt
Citera
2019-11-26, 20:27
Medlem
Passerade i eftermiddag fastigheten där Mgm bor och då kom polisen ut från huset bärandes på typ påsar eller liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in