Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Bajse
Tydligt att Settman ser avmagrad ut med insjunket ansikte, antagligen helt sönderstressad pga alla jobb på båda sidan av Atlanten..
Det här fotot är några veckor gammalt. Tycker jag är ganska hyfsat för en 50-åring.
https://i.imgur.com/WQ60xan.png
Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Vad är det som gör att han startar familjer i ett för att sedan överge dom för nya?
Är det för att han är en projektmänniska och familjerna är bara ett utav dem som man kan bara lämna och gå vidare till nytt.
Eller är det så att han i hemmet egentligen är Ronny från Byhåla och kvinnes tröttnar på hans prutthumor
Min gissning är att det snarare var de som övergav honom men det höll ju i alla fall i ca 11 år med hans tidigare.
Hon var ju en karriärkvinna, VD och allt. Sådana brukar inte vara lätta att handskas med. Säkerligen rätt auktoritär och maskulin om hon lyckats slå sig fram i affärsvärlden.
I synnerhet inte lätt för honom ifall hans far gick väl bort väldigt tidigt. Då fick han väl således inte mycket till guide in i kvinnovärlden utan istället fick hans mor ge honom relationsråd vilket är dömt till att misslyckas.
Att han har barn sedan tidigare borde inte hindrat honom från att skaffa någon bättre än denna Carmen. Jag tror inte det håller särskilt länge, särskilt med tanke på distansförhållande osv.