Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Vad har det med mordet att göra?
SD sägs vara en typ av omogen person som faktiskt kan stämma ganska bra på den här individen, det har sagts, att när man sitter och umgås med SD och diskuterar, så använder vederbörande sig av två olika språk, dels vanliga ord och även tung-ut-räckning mot folk med skelande ögon för att sålunda göra sig lustig, uppåt-stickande långfinger och olika former av grimaser.
Det har sagts av några personer, att SD är en riktig konstig prick som också har en mycket omogen personlighet och att ifrågavarande dessutom är fixerad vid vissa saker.
SD använder ofta ord som, blötis, nötis, våtis, dummis, argis, snällis, pillis och så vidare, därav "Soft-is" ... vilket är SD:s nicknamn på LW av Soft + Pocahontas, och "Soft-is" är det samma som "Mjuk-is" ... det vill säga, SD:s dåvarande lilla mjuka kram-kalas-docka som han utnyttjade bakom ryggen på sin Fru HD för att tillfredsställa sina behov.
Om du riktigt noggrant tänker efter, så kanske du eventuellt kan förstå varför SD kände en sådan stark dragningskraft till LW, trotts att ifrågavarande då hade sin Fru HD att ty sig till.
Allting har en förklaring på något sätt, så och även SD:s dåvarande dragningskraft till LW.
Det börjar faktiskt att bli mer och mer intressant ju mer man får höra om denna "Yoda-individen" ... hur var SD under sin sista skoltid ? ... var vederbörande en översittare som tillsammans med sina kamrater mobbade andra för ifrågavarande då underlägsna ?
Om jag vore dig, så skulle jag ta mig en liten funderare kring detta ovan skrivna istället för att tala illa om en stackars försvarslös person som redan sedan länge är bortgången och begraven genom mord, LW var en godhjärtad individ och det finns ingen tvivel om detta, samt att LW älskade sina barn högst av allt.
Mvh/ @JokerMannen