2019-11-15, 16:17
Medlem
R.Bloodworths avatar
Köp aldrig tramadol som inte kommer i kartor. Må så vara att trammet i påsarna kan ibland vara riktiga grejer, vissa kanske får tramadol i burkar och fördelar dem i påsar, men är inte kranen någon du 100% litar på så köp inte tramadol som kommer löst. Vet att de svenska 50 mg tradolan kan komma i burkar på 100 st eller 200 st, och då måste man ju sortera in dem i påsar, men då ska du fan veta att det är 50 mg tradolan du får tag på och ha tillit till kranen. Annars är lösa tram ett stort no go.
Citera
2019-11-15, 16:52
Medlem
STABILO99s avatar
De ljusröda utan skåra som nästan "lyser" med sin färg. Vad är det för några? Florerar i min stad just nu men verkar vara fejk. De sägs innehålla 200mg men tog två stycken och blev inte alls skön som jag brukar utan konstig på något sätt och somnade sedan.
Citera
2019-11-15, 22:38
Medlem
pazookens avatar
Vad är det för er för er som får er att komma tillbaka till tram? Sitter här och kallsvettas sugen som fan på en till karta men måste kunne låta bli..
Citera
2019-11-15, 23:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
De ljusröda utan skåra som nästan "lyser" med sin färg. Vad är det för några? Florerar i min stad just nu men verkar vara fejk. De sägs innehålla 200mg men tog två stycken och blev inte alls skön som jag brukar utan konstig på något sätt och somnade sedan.

Läs ett par sidor bak så får du svar på din fråga, och släng sen skiten..🤕
Citera
2019-11-16, 10:58
Medlem
EnSvenskStriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Vad är det för er för er som får er att komma tillbaka till tram? Sitter här och kallsvettas sugen som fan på en till karta men måste kunne låta bli..

Det är en perfekt vardagsdrog. Dunder att jobba på, dunder att landa på efter jobbet, och dunder att sova på.
Citera
2019-11-16, 13:23
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Kan man inte få ett rus om det är naloxon i tableten?

Nää
Citera
2019-11-16, 19:35
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Nää

Klart man kan få ett rus även om det är naloxon i
Citera
2019-11-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSvenskStrider
Det är en perfekt vardagsdrog. Dunder att jobba på, dunder att landa på efter jobbet, och dunder att sova på.
Kunde inte sagt det bättre själv!
Citera
2019-11-18, 01:45
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Klart man kan få ett rus även om det är naloxon i
Ja när det är tram. Men opiater tappar sin effekt med naloxon. Tram är nästan den ända syntetiska opioden som finns idag så den påverkas inte av naloxon som t.ex Oxy gör
Citera
2019-11-18, 09:13
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Ja när det är tram. Men opiater tappar sin effekt med naloxon. Tram är nästan den ända syntetiska opioden som finns idag så den påverkas inte av naloxon som t.ex Oxy gör

Suboxone är det naloxon i och den känner man färgen på..
Citera
2019-11-20, 01:16
Medlem
11hourss avatar
Med risk för att låta väldigt okunnig, vilket jag är om Tramadol -

Hypotetiskt sätt, om man skulle vilja käka tram främst för den minskade matlusten, och helst inte känna av ett rus av drogen. Är detta möjligt? Och hur mycket/lite skulle man behöva få i sig?

Att försöka hitta en balans i att tappa matlusten samtidigt som att man inte känner ett märkvärdigt rus så man kan röra sig kring människor utan att dessa märker något.

Ingen vana av drogen, aldrig testat.
Citera
2019-11-20, 08:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11hours
Med risk för att låta väldigt okunnig, vilket jag är om Tramadol -

Hypotetiskt sätt, om man skulle vilja käka tram främst för den minskade matlusten, och helst inte känna av ett rus av drogen. Är detta möjligt? Och hur mycket/lite skulle man behöva få i sig?

Att försöka hitta en balans i att tappa matlusten samtidigt som att man inte känner ett märkvärdigt rus så man kan röra sig kring människor utan att dessa märker något.

Ingen vana av drogen, aldrig testat.

Skulle säga att det där är väldigt individuellt 🤔 Jag kan smälla i mig 7-800mg och inte känna annat än att just matlusten försvinner (har hög tolerans då jag tar oxy mot min värk) , vilket för mig gör dom perfekta att ”hålla vikten” på 😉 Det, kombinerat med ett otroligt fysiskt jobb, snittar 20-25000 steg på StepUp:en varje pass, så kan jag hålla mig runt 52-53 där jag trivs bäst 🤭😌..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in