Citat:
Det är främst du som ska sluta apa dig av alla härinne.
Att du utvecklat snedvridna fetischer med inslag av våld och tvång är inget som talar för resten av jordens alla miljarder kvinnor.
Du får helt enkelt acceptera att du är ganska ensam i din läggning och sen låta övriga honor tala för sig själva.
Att hålla på så som du gjort i flera år nu med att hetsa forumets män till våld och påtvingade sexuella handlingar mot kvinnor är bara sjukt och så respektlöst det kan bli.
Fattar du inte att det finns särskilda typer av män på Flashback som har svårt att uppfatta ironi och därför kan ta dina texter om våldtäkt på fullt allvar? Kanske rentav tolka dina falska påståenden som en uppmuntran till att ge sig ut i riktiga livet och begå illgärningar mot unga tjejer?
Har du inga som helst begränsningar eller ens minsta lilla samvetskval över vad du sysslar med härinne? Hur du behandlar dina egna medsystrar? Du borde skämmas.
Att du utvecklat snedvridna fetischer med inslag av våld och tvång är inget som talar för resten av jordens alla miljarder kvinnor.
Du får helt enkelt acceptera att du är ganska ensam i din läggning och sen låta övriga honor tala för sig själva.
Att hålla på så som du gjort i flera år nu med att hetsa forumets män till våld och påtvingade sexuella handlingar mot kvinnor är bara sjukt och så respektlöst det kan bli.
Fattar du inte att det finns särskilda typer av män på Flashback som har svårt att uppfatta ironi och därför kan ta dina texter om våldtäkt på fullt allvar? Kanske rentav tolka dina falska påståenden som en uppmuntran till att ge sig ut i riktiga livet och begå illgärningar mot unga tjejer?
Har du inga som helst begränsningar eller ens minsta lilla samvetskval över vad du sysslar med härinne? Hur du behandlar dina egna medsystrar? Du borde skämmas.
Flera år? Några månader är det väl?
Nej, kärnan i mitt resonemang har hela tiden varit att det ska finnas bordeller dit män ska kunna gå eller att de ska kunna beställa hem en hora från den lokala bordellen som de sen kan ta med ut i skogen och uppfylla sina sexfantasier.
Civiliserat och bra för alla. Det är mitt mål. Civiliserad sexhandel på en fri marknad. Jag är en fin människa jag.
Om kvinnor motsätter sig detta, sexhandel på en fri marknad, förtjänar de lite verbala påhopp,(och en och en annan våldtäkt). I den mån det går försöker jag dock vara lite lustig i mina påhopp.
Jag kan inte se något fel i mitt beteende. Kan du?
Sen har jag varit ganska aggressiv senast veckan, vilket inte är mitt normala jag, då jag efter ett tillfälligt psykostillstånd där jag såg blodiga skimrande vargar, blev påhoppad av den där jävla, jävla, jävla häxan Jenny9 som med sina påhopp skadade mig rejält när jag var i ett försvagat sinnestillstånd. Jag har haft ont hela veckan efter hennes påhopp.
Så allt aggressivt jag skrivit de senaste dagarna kan du bortse från, det är inte mitt normala jag.
Så det är faktiskt ganska synd om mig. Jag har sunda värderingar men blir påhoppad av elaka häxor på detta forum.