2019-11-25, 22:57
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kidrauhl
Och det är exakt så jag tänkt. Lördag, Söndag försökte jag sätta mig in i hur MGM har tänkt. Har han genomfört detta helt själv har han kört söderut från bostaden och ut mot skogarna du nämner. Inte en chans att han vågat köra genom staden norrut med W i bilen. Har sökt hela helgen på alla tänkbara avstickare denna väg hela vägen ner till Ljungskile men inte funnit något tyvärr. Men högst tänkbart att W finns utmed denna väg. Vad gäller hästepallarna, så nej! Det är grunt nedanför och strandpromanden löper nedanför.

Ok först i tråden har jag för mig någon nämnde Dalaberg, då trodde jag det gått norrut men bor han på Göteborgsvägen borde det ha gått söder ut tänker Bratteröd, eller längs 668
Citera
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
När är det väldigt lite trafik på Uddevallabron?

Aldrig.... Europaväg med lastbilar och övrig trafik.
Citera
Medlem
MenVadVetJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
ja ok, det var det jag undrade om det gick, frågade tidigare i tråden men fick inget svar har själv aldrig gått där men kört förbi.

Det är bra! Lättare att för mig som boende här att kunna avskriva områden.
Att tillskriva är lätt, "övriga världen".
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanken009
Verkar som att du vet mer än oss andra här och allmänt?

Jo, men kolla inläggsredigeringen som skribenten gjort..
Citera
2019-11-25, 22:58
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Den ska vara mörkblå. Med någon slags text om bogsering...
Kollade på dom bilarna i länken men hittade en skåpbil besiktad i trafik men det är en gul fiat. Kan ju vara så att den blåa har en annan ägare
Citera
2019-11-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Intressant men MDMA är ganska ofarligt så att han skulle överdoserat henne med det låter inte troligt. Han har 100% slagit ihjäl henne.
Aa fast han ser ut som en riktig snäll grabb, tror han vet vilka doseringar han ska ta för att få ut "maximal effekt". Men han hade säkert något tillhygge ifall han skulle slagit ihjäl henne.
Citera
Medlem
Citat:
Och det är exakt så jag tänkt. Lördag, Söndag försökte jag sätta mig in i hur MGM har tänkt. Har han genomfört detta helt själv har han kört söderut från bostaden och ut mot skogarna du nämner. Inte en chans att han vågat köra genom staden norrut med W i bilen. Har sökt hela helgen på alla tänkbara avstickare denna väg hela vägen ner till Ljungskile men inte funnit något tyvärr. Men högst tänkbart att W finns utmed denna väg. Vad gäller hästepallarna, så nej! Det är grunt nedanför och strandpromanden löper nedanför.

Kappellevägen då?
Citera
Medlem
tomyhockeys avatar
har missing People sökt från Gustavsberg upp till Ljungskile går vägen nära skogen
Citera
2019-11-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanken009
Verkar som att du vet mer än oss andra här och allmänt?
Aaa vet rätt mycket om grabben.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingvinKorv
Denna "Viggo" är en väldigt god vän till mig, Har dock inte hört något av honom på flertal dagar nu efter Wilmas försvinnande.
Viggo är hans smeknamn. Kan vi få hans fullständiga namn?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Jag var tvungen att titta på en video som handlar om en bilpress, man fick se hur den jobbar. Herrejesus där blir inget kvar, enda sättet är att skicka hundar på bilvraken och topsa allt de markerar!!!!!!!!
Jag vet inte om pappan har tillgång till att använda en bilskrot själv, men att lägga henne i en gammal skorvs baklucka och be kompisen, som kanske har en bilskrot - eller jobbar på en - att köra bilen i pressen är nog inte så svårt. Sååå många bilskrotar kan det väl inte finnas?
Citera
Medlem
Citat:

Om han strypt henne, så kan han rimligtvis ha satt henne i bilen och körr iväg med henne. Då kan det ju se ut som om hon sover i bilen för dom som skulle se det. Eller är det bara jag som vill inbilla mig det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in