2019-11-25, 13:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Nej---Han gömmer sig.

Att hitta honom är inga konstigheter, men svensk polis är värdelös.
Vilket är hans hemland? Han kan ju ha återvänt dit.
Citera
2019-11-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vad heter killen egentligen o hur gammal är han - du kan alltid droppa ålder o förnamn

Folkbokförd som Jafar född 1999
Citera
2019-11-25, 13:47
Medlem
Frognogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prost
Mannen på adressen som läckts har en FB-profil där flera av de bilder som länkats i tråden samt några av dem som även ligger på Jacfar Wardis FB och insta också har funnits. Den har nu ändrats och gamla bilder har tagits bort. Det ser inte ut att bara handla om förnamnet, utan grabben verkar köra med flera profiler.

Inte mannen på adressen, men att kontona på fb och instagram tillhör Burger king grisen är helt klart. Kan mycket väl vara en ensamkommande stjärna utan taxibolag mao. Däremot med falsk ålder så kan väl vara att han är inskriven på dessa gymnasium han listat fortsatt?

Bergsjön iaf? Bor ensam eller med andra?
Citera
2019-11-25, 13:48
Medlem
Folkbokförd som Jafar och är född 1999[/quote]

Källa?

Som tidigare framgått i tråden är han folkbokförd som Jacfar Abdulaziz Mohammed.
Citera
2019-11-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
"läst nånstans"... klassiker.

Vart blev dessa kvinnor våldtagna? Mitt ute i skogen eller där det inte finns några människor omkring kan jag förstå, men inne på en toalett omgiven av 100 Pers? Not so much.
Låst artikeln men siffrorna syns ändå
https://www.svd.se/frysreaktion-under-overgrepp-forsvarar-psykisk-lakning
Citera
2019-11-25, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prost
Folkbokförd som Jafar och är född 1999

Källa?

Som tidigare framgått i tråden är han folkbokförd som Jacfar Abdulaziz Mohammed.[/quote]

Något jag fått berättat för mig av personer i hans närhet
Citera
2019-11-25, 14:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard

Linn hade naturligtvis ingen aning om vad som komma skulle, en oskuldsfull ung flicka från Borås som intet ont anande skall gå ut och då öppnar dörren för denne som otåligt bankar och som hon tror är någon mycket skitnödig, någon som snabbt behövde få komma in och "strypa en neger".

När man hamnar i chocktillstånd, jag har själv gjort det flera gånger, registrerar man händelseförlopp i princip ungefär som vanligt men är helt avskärmad från att agera.

Hon befann sig tveklöst också verkligen i livsfara. Hjärtat bankar snabbt och hårt och hon får svårt att andas och har panik.

De oerfarna dumhuvuden som sitter tryggt hemma i soffan och tycker att hon borde gjort si eller så bör försöka tänka efter lite och inte vara så kaxiga.

Hon var ju svag och illa däran också, och fått hjälp av sin kompis på toaletten.
Hon verkar öppna dörren i sitt tillstånd, där hon inte är i sina sinnes fulla bruk?

Det finns nog många som kan leva sig in att man blir jättesnurrig i redlöst tillstånd?
Jag kan faktiskt leva mig in i att man gör saker på begäran om man befinner sig i en situation där man är bortom sinnena.

Jag vill nästan jämföra det med att jag gjorde en undersökning för någon vecka sen, där jag varit orolig för att åkomman skulle förvärras av att jag gjorde undersökningen.
Läkaren hade kommandon vid röntgen "Gör så!", upprepade gånger. Jag hade kunnat bryta. Jag kände under gångerna "det här är åt helvete för min åkomma". MEN ändå avbröt jag inte. Nu är jag trasig på den delen av kroppen som jag inte var alls innan.
Jag bannar mig själv "hur i helvete kunde jag göra detta? Varför avbröt jag inte?"
Men i situationen lydde jag bara det jag blev tillsagd.
Citera
2019-11-25, 14:09
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vilket är hans hemland? Han kan ju ha återvänt dit.

Tror han är somalier, med gardering på etiopier. Tror han befinner sig i Sverige.
Citera
2019-11-25, 14:10
Medlem
Såg att han tagit bort allt på sin favebook. Ett bevis så gott som något.
Citera
2019-11-25, 14:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Tror han är somalier, med gardering på etiopier. Tror han befinner sig i Sverige.
Jag tyckte han såg lite grövre ut än en somalier, men jag kan absolut ha fel i min rasanalys.
Visst kan han gömma sig i Sverige. Han verkade inte ha så gott om flykt-pengar, då han ju delade lägenhet med 7 andra.
Han kanske har fler identiteter han kan använda sig av.
Citera
2019-11-25, 14:34
Medlem
Citat:
Tror med han befinner sig i Sverige; Danmark har ju infört gränskontroll så svårt å komma ut den vägen.
Citera
2019-11-25, 15:28
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tyckte han såg lite grövre ut än en somalier, men jag kan absolut ha fel i min rasanalys.
Visst kan han gömma sig i Sverige. Han verkade inte ha så gott om flykt-pengar, då han ju delade lägenhet med 7 andra.
Han kanske har fler identiteter han kan använda sig av.

8 pers i en jävla lägenhet. Vilket bottenskrap. Låter som en illegalare och lösdrivare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in