2019-11-24, 17:42
Medlem
18137s avatar
Ett tips är att kolla in produkten på PriceRunner först, man kan se produktens prishistorik och se om priset höjts innan det sänktes. Det är tyvärr sjukt vanligt att det är så.

https://www.di.se/nyheter/varning-for-bluffrea-har-chockhojs-priserna-infor-black-friday/
2019-11-24, 18:27
Bannlyst
Vilka butiker har "Black week" ?
Dvs bud redan från imorgon.
2019-11-24, 19:11
Medlem
Matino35s avatar
Ica maxi har ju de billigaste tvna. Ultra Hd
2019-11-24, 19:33
Medlem
MrBraxs avatar
Så jävla dålig timing. Telefonen dog igår och behöver en ny omedelbart, köpte en dumtelefon tills vidare.

Om jag beställer en jag är intresserad av på nätet och den går ner i pris senare i veckan/helgen, får man någon som helst rabatt efter? Pallar inte missa detta.
2019-11-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 18137
Ett tips är att kolla in produkten på PriceRunner först, man kan se produktens prishistorik och se om priset höjts innan det sänktes. Det är tyvärr sjukt vanligt att det är så.

https://www.di.se/nyheter/varning-for-bluffrea-har-chockhojs-priserna-infor-black-friday/

Vet väl alla att man ska kolla på prisjakts prishistorik, ja alla utom WT:s då aka vitt slödder, samma slödder som står i kö utanför Elgiganten klockan åtta på morgonen i mellandagarna för att tjäna några hundra kronor eller för den delen bli blåsta på prisfusk.
2019-11-24, 19:51
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matino35
Ica maxi har ju de billigaste tvna. Ultra Hd
Japp, jag noterade att dom hade riktig rea förra året med. Hade jag behövt en enkel tv hade jag köpt en LD där.

Vissa större företag som maxi eller dustin kan få med sig leverantörerna på en sådan här grej för dom är bra kunder. Små pluttar kan inte det. Euronics tex brukar fuska och höja en vecka innan julrea.
2019-11-24, 19:57
Medlem
godhetsapostelns avatar
Jag e på jakt efter en mikrofon (hoppas på lite rabatt hos dustin)...that's it. Annars handlar det ju om vansinnesrea som när flashback tipsade om två eltandborstar för 249 eller vad det var häromåret (för bra för att tacka nej).
Jag är ju med på några musikforum där man kan få tips om sitt speciella intresseområde.

Men köpa bara för det är lite billigare är bara korkat...
2019-11-24, 23:15
Medlem
happilappis avatar
Haha dom kunde inte hålla sig till fredag, flera har redan börjat idag med black week.
2019-11-25, 00:14
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Haha dom kunde inte hålla sig till fredag, flera har redan börjat idag med black week.

Jag har redan gjort mitt första och troligtvis enda köp.
2019-11-25, 00:53
Medlem
Pangaea250s avatar
Vilken rea brukar vara bäst? Kan det vara värt att vänta på mellandagsrean?
Hade verkligen behövt uppdatera min 4 år gamla telefon men kan gott vänta om det lönar sig, kikar på en S10e.
2019-11-25, 01:53
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea250
Vilken rea brukar vara bäst? Kan det vara värt att vänta på mellandagsrean?
Hade verkligen behövt uppdatera min 4 år gamla telefon men kan gott vänta om det lönar sig, kikar på en S10e.

Tkr fan mellandagsrean är bättre men du kan nog klippa en lur ganska bra under BF.
2019-11-25, 01:53
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Så jävla dålig timing. Telefonen dog igår och behöver en ny omedelbart, köpte en dumtelefon tills vidare.

Om jag beställer en jag är intresserad av på nätet och den går ner i pris senare i veckan/helgen, får man någon som helst rabatt efter? Pallar inte missa detta.

Webhallen har black week nu med lite telefoner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in