2019-11-24, 20:11
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaj.3
MXY 524

Tack! Vilken klippa du är
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Jag har en fundering som kanske någon tagit upp i tråden tidigare men har inte orkat följa alla inlägg slaviskt..
Men min väninna som bor en bit in i skogen precis mitt emellan Uddevalla och Ljungskile har en Svart Mercedes SUV och blev på hemvägen stoppad av en kvinnlig polis som fick total panik när hon insåg att hon följt efter fel bil. Hon sprang fort tillbaka och åkte därifrån i ilfart. Jag har inte kunnat släppa detta då det inte finns ngn svart Mercedes skriven hos pappan. Jag var för ca 15 minuter sedan utanför pappas hus och där stod en svart Mercedes SUV. Och det måste ju vara så att polisen trodde det var denna bil som hon väntade på och som hon följde efter ut i skogen. Men vem äger bilen? Varför inväntade dom den? OM dom nu inväntade den. Kan dom ha avlyssnat telefoner och förväntat sig ett visst fordon? Kanske knäppt och långsökt men jag vill gärna veta vem som äger bilen..😬

Var det en civilpolis?
Citera
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Fast varför skulle det vara skam att göra slut? Han hade ju en kurdisk flickvän innan Wilma, de gjorde slut och ingen dog.

Stämmer att HAN gjorde slut för att han hade träffat W och var kär. Det gillade inte pappa dock.
Citera
Medlem
Från Sveriges radio:

”TT har talat med Tommy Nilsson, som försvarar den man som anhölls tidigare i dag. Advokaten säger att hans klient förnekar brott, men vill inte gå in på detaljer med hänvisning till utredningssekretess.
- Misstanken är grovt skyddande av brottslig. Sedan i sak vad som har kommit fram är alldeles för känsligt att prata om.”
Citera
2019-11-24, 20:12
Medlem
"så för hederns skull har MGM tagit W liv för att pappan sagt så."

Varvid du borde kontaktat polisen om du vet att så är fallet??
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Haha känslan när alla inväntar att någon annan ska kolla upp ägaren till MXY bilen. Ingen? Är alltså en svart mersa som står på föräldrarnas gård.
Citera
Medlem
HRTs avatar
Det var detta vi sa i början på tråden att skitstöveln har fått hjälp.
Vi sa brodern, fadern, eller nära vän.
Känns ändå som en bror är lättare o fråga om hjälp än en far?
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
1000 skojar du.Det räcker med 100.Sen så tappar vissa skrotar batterierna på fat så vätskan finns redan.bara pumpa ut lägga i kroppen.
Batterierna töms inte utan säljs till återvinning då vill dom ha dom fyllda så dom väger så mycket som möjligt och får bäst betalt
Citera
Medlem
Citat:
MXY 524
Svart Mercedes herrgårdsvagn. Står på *oradi *orteza född 88. *=M
Citera
2019-11-24, 20:13
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
MXY 524
M*rteza M*radi, Uddevalla
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte01
När tror ni Wilma dog, ifall hon nu då är död? Vilken dag? Jag tror nog att hon kan ha dött innan hon blev anmäld försvunnen, tyvärr.....

Kan inte tänka mig att hon är vid liv, även om man såklart hoppas inget har hänt henne....

Polisen har ju gått ut med att de tror att hon dödades redan på torsdagen. Jag tror som polisen, likaså gör nog många andra i tråden.
Citera
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Det borde blivit mindre komplikationer om han tagit livet av sonen på något fiffigt sätt.

Men nu älskar han sin son ...............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in