2019-11-24, 19:48
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Jag är utbildad elektriker och det är ganska enkelt att kringgå säkringar.

Jaha, kan du inte ta det i en tråd för elektriker eller fuskbyggare, vad är relevansen i det här fallet?

Ingen förutom du och kanske en handfull personer tror att MGM har kokat soppa på W i badkaret och kryddat med bliverkstadssyra.

Ditt påstående tillför ingenting till trådens kärnfråga, eller gör det, vänligen förklara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Troligen är det total bullshit att hon brukade åka dit efter bråk. Han var noga på att påpeka att han brukade köra tillbaka henne sen. Troligen för att kunna förklara hennes DNA i hans bil? Tänker jag.

Ja, det är ju klart möjligt. Är det ingen annan som bekräfta dessa uppgifter, så skulle jag nog misstänka att det är lögn från hans sida.
Citera
Medlem
nordiceagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkQueen
I dom flesta religioner/kulturer är det skamligt överlag att skilja sig/separera. Det man bör ha i åtanke här, är att MGMs pappa själv har skiljt sig en gång tidigare. Ex-frun bor relativt nära, och lever.
Tror snarare att MGM utfört mordet själv, medvetet eller omedvetet, och sedan bett pappan om hjälp med kroppen.
Pappans uttalande i media är en förklaring till varför polis möjligtvis kommer hitta hennes DNA i hans bil.