2019-11-24, 15:38
Medlem
tomyhockeys avatar
Så MGM har haft 3 dagar på sig att städa rent i hemmet .

Sedan tror jag mgm har haft tillgång till Wilmas telefon lösen kod. vanligtvis brukar par som är ihop dela med varandra telefon lösenkod ifall något händer.
så jag tror mgm har totalt återställd telefonen efter mordet och eventuellt skickat den till nån kompis som skickat vidare telefonen till Irak .

så angående telefon masten så tror jag mgm städat rent även där . vad tror ni själva ?
Citera
2019-11-24, 15:38
Medlem
merapengars avatar
Kan det vara möjligt att MGM styckat kroppen och gett det till tex som någon skriver till en grisfarm??
Citera
2019-11-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
14? Ingen aning, kanner inte hans farsa. Kan du bifoga bakraftad fodelseattest som bekraftar ditt pastaende. Kom inte med skitsnack du inte kan bekraftar med officiella dokument pucko.
Jag vet inte vem som är mest pucko, jag svarade på ett inlägg där man skrev att T omöjligt kan vara 22, han är minst 30!!
Då detta vore helt orimligt så är det nog inte jag som är puckot utan den som inte fattat att han de fakto är 22 o hans pappa 44. Han är inget ”ensamkommande” som kom 2015.
Ska jag förklara mer om min kommentar eller räcker det, pucko!
Citera
2019-11-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Bra, skrev tidigare i tråden att jag satt och tittade på satelit bild och funderade på dom grusgroparna. En stor är lite sydväst om Ljungskile och tre eller fyra på väg mot lilla edet tror det är väg167. Vet du vilka jag menar?
Är inte helt 100. Men ska åka den vägen om en stund.
Citera
2019-11-24, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Så MGM har haft 3 dagar på sig att städa rent i hemmet .

Sedan tror jag mgm har haft tillgång till Wilmas telefon lösen kod. vanligtvis brukar par som är ihop dela med varandra telefon lösenkod ifall något händer.
så jag tror mgm har totalt återställd telefonen efter mordet och eventuellt skickat den till nån kompis som skickat vidare telefonen till Irak .

så angående telefon masten så tror jag mgm städat rent även där . vad tror ni själva ?
Kan ju vara därför han inte öppnat för W's pappa. Han kanske hade fullt upp att forsla bort bevis i lägenheten.
Citera
2019-11-24, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av merapengar
Kan det vara möjligt att MGM styckat kroppen och gett det till tex som någon skriver till en grisfarm??

Tid till de har ju person haft i alla fall. Sen är de inte då många personer som har psyke till att göra det
Citera
Medlem
Hur kan det vara så svårt att hitta kroppen? Hennes pojkvän verkar ju inte vara en sån organiserad styckare om ni förstår vad jag menar. Utlänning, ung och affektiv. Oftast slarviga. Han måste ju impulsivt agerat och därmed lämnat spår efter sig? Inte en blodfläck nånstans liksom.

Detta gör mig misstänksam om det verkligen är han. Ser mer ut som ett proffs bakom.
Eller måste ungen fått hjälp men det hade nog upptäckts för länge sen.

Luktar en (hund) begraven.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merapengar

Känns mer logiskt att vildsvinen som de finns gott om här snart tar delarna istånnafall.
Citera
2019-11-24, 15:46
Medlem
Kroppen inte hittad ännu = kommer nog aldrig hittas. Den ligger troligtvis gömd långt ifrån staden då snubben hade flera dagar på sig att gömma undan den.
Kan MGM bli dömd om inte kroppen hittas?
Citera
2019-11-24, 15:46
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Det är helt irrelevant om han hade körkort, kan man mörda nån så kan man också köra olovligt. Det framgår av tråden att hans farsa har flera fordon. Det framgår också att W troligen var på fest på onsdagskvällen. Läs tråden ffs?
Har man inte körkort är det inte självklart att man kan köra bil. Så det är relevant.
Citera
2019-11-24, 15:48
Medlem
"Under tiden som frihetsberövad har den misstänkte pressats av polisen i flera förhör. Vid lunchtid på lördagen hölls ytterligare en utfrågning som varade i omkring en och en halv timme."

https://www.expressen.se/gt/pojkvannens-dagar-efter-wilmas-forsvinnande/
Citera
2019-11-24, 15:49
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isocracker
Det finns överallt i tråden spekulationer om att fadern eller släkten hjälpt till att frakta kroppen. Jag tror inte ett ögonblick på detta. Det rör sig om vanliga människor, inte yrkeskriminella. Vanliga människor oavsett kultur eller religion hjälper inte till med att frakta liket av en ung mördad flicka. De polisanmäler.

Bodde några vanliga människor här i min stad, dem vanliga människorna genomförde ett hedersmord på en tjej som hittades i ån, hennes bror, kusin och pappa gjorde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in