Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Tortyr ger inga tillförlitliga svar så länge den torterade inser att den har mer att vinna på att tiga än att ge efter för tortyren.
De enda som Erkänner under tortyr är de Oskyldiga, då de är de enda som fruktar vad som kan hända om de Inte erkänner sig skyldiga.
Rättsliga Processer är tyvärr nödvändiga för att Väst inte skall förvandlas till Sovjet innan kritiska ögon sagt "Hey! What? Stop!".
Du kan inte bli mer naiv käre vän. Allt är inte svart eller vitt i världen. Allt är inte demokrati. Inte ens i västvärlden. Läs lite kring hur omvärlden funkar. Även i väst. Så inser du snart! Lite källkritik skadar inte
Nog om detta. Han kommer skvalpa till slut när torteringen gör så ont. Både fysiskt o mentalt. Så han kommer leda dem till brottsplatsen eller information om vart nu kroppen finns..
Och om han nu är "oskyldig" så hade jag iaf inte brytt mig personligen om skadestånd eller om han ens lever..
Killen är så skyldig så det skriker om det. Han kan gott torteras tills han ger vika. Det är snubbar som honom som förstör för oss andra laglydiga invandrare. Som ger sig på unga svenska tjejer. Likaså sina egna landsmän för att han är helt dum i huvudet.
Ingen svartsjuka är anledning nog för att ta någons liv.
Som jag sa tidigare. Skiter i hans ursprung. Men klart folk kommer späda på invandrarhatet.
Jag bor inte kvar i Sverige längre. Men tro mig. Det har blivit ramaskri om tinder mördaren som döda den brittiska tjejen. Inget av detta är försvarbart. Men du ser inte mig spy galla över hans ursprung för det...?
Brottet i sig är vidrigt. En ung tjej har mist livet (förmodligen). Mest sannolikt att han är inblandad. Kunde inte brytt mig mindre om hur mkt dem torterar honom. Få fram informationen. Rättsligt eller inte.