2019-11-23, 11:57
Medlem
welcometorealitys avatar
Enligt pojkvännens advokat till GP, så verkar bevisningen mot klienten vara väldigt tunn, sen har ju ingen kropp hittats heller.
Citera
2019-11-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Svartsjuka och otrohet är starka drivkrafter oavsett varifrån GM är.

Håller med, ännu starkare med religion
Citera
2019-11-23, 11:58
Medlem
oenophiles avatar
Citat:
Svartsjuka och otrohet är starka drivkrafter oavsett varifrån GM är.

För att inte tala om svartsjuka + otrohet + kulturell övertygelse att kvinnan är mindre värd och mannens egendom.
Citera
2019-11-23, 12:01
Avslutad
Spelade han fotboll är det väl inte otänkbart att han hängt på någon sportsbar med kompisar. O'Learys finns ju på Kungsgatan 6 Uddevalla. Någon som sett honom där ibland?
Citera
2019-11-23, 12:03
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Enligt pojkvännens advokat till GP, så verkar bevisningen mot klienten vara väldigt tunn, sen har ju ingen kropp hittats heller.

Det är exakt så en försvarsadvokat ska säga. "Tunn" bevisning? Det kan vara stark bevisning i verkligheten.
Citera
2019-11-23, 12:03
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Som någon påpekade i tråden kan hundar känna liklukt på långt håll, och det har hänt att vanliga husdjur, dvs otränade hundar, har hittat lik när de varit ute och gått i skog och mark.

Jo...fast du snackade ju om privata, utbildade spårhundar från början
Citera
2019-11-23, 12:05
Medlem
tomyhockeys avatar
Kan inte polisen lägga ett pris på 50k den som lämnar tips bra tips
Citera
2019-11-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Tjejen som sägs vara inneboende är inte det egentligen utan bara skriven där, den tjejen kommer från en religiös kurdisk familj som också bor i Uddevalla, hennes ena bror gör videos på Youtube. Men hon har inget med MGM's familj att göra så vitt jag vet. MGM's familj består av pappan, mamman och deras tre söner varav ena är Tishko.
skumt att vara skriven där? Dom andra bröderna är det männen som är skrivna där? El är det också random personer? 🤔🧐
Citera
2019-11-23, 12:07
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jo...fast du snackade ju om privata, utbildade spårhundar från början

Har du följt tråden från början? Du verkar insatt i hur hundar funkar och jag vill minnas att jag tidigt hörde eller läste att hundar sökt i misstänkts bostad. Det är helt klart intressant om en hund markerat för liklukt där och då.
Citera
2019-11-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Vad kan vara anledningen till att hon är skriven där? Om hon nu inte bor där?

Väldans massa folk skrivna på både tischan och pappan så hoppas det kollas upp varför.
Citera
2019-11-23, 12:11
Medlem
whatthefucks avatar
Jag funderar på det här med att gömma en kropp.
Jag minns mordet på Joe i Falun. De var fem stycken som var delaktiga och fyra blev dömda för mord och medhjälp till mord och brott mot griftefriden och kanske något mer.
Man har fortfarande inte hittat Joe.

Där var de fem kriminella typer som förmodligen fick hjälp av andra händer för att få bort kroppen.

Jag tror, observera tror. Att det var mängden "borstädat blod" som fällde dom.
Typ som att man kan omöjligt leva om man förlorat så mycket blod. Hur vet man vems blod det är?

Frågan är vad de har på mgm som gör att man tror att han dödat. Mängd blod? Vad finns annars som kan göra de så säkra?
Senast redigerad av whatthefuck 2019-11-23 kl. 12:21.
Citera
2019-11-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ett barn är ännu lättare att kontrollera, manipulera och isolera. Hade W*ilma varit en äldre mogen kvinna hade MGM inte haft lika lätt att styra henne. Det kanske är därför han valde just ett barn som flickvän?

Jag har följt tråden sedan dag ett och det är min personliga åsikt att hon verkar ha blivit isolerad av MGM. Du och andra behöver givetvis inte tycka och tänka samma sak.

Jag kan inte uttala mig alls ännu, allt för lite info om både MGM och ev BO.

Han ska inte ha möjligheten att välja ett barn om hon hade haft föräldrar som stoppat detta. Om du nu följt tråden sen dag ett, i vilken ålder sägs W flyttat in med MGM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in