Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Han bad Ukraina om en tjänst, att de skulle undersöka Bidens.
Det är från hans eget släppta memo av det sk perfekta samtalet.
Sen hade Rudy bara nån dag innan pratat med Ukrainas ledare, eller närmaste personal.
Vi har inspelat att Rudy sa "of course we did" om att de hade bett Ukraina se över Bidens.
(Samtal med Cuomo, alltså inspelat)
Vi har Mulvaney som sa att de visst ägnar sig åt "quid pro quo" och att vi skulle "get over it".
(presskonferansen)
Så, ja - jag menar att han är skyldig.
Är brottet tillräckligt allvarligt?
Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe
Så räcker det mot konstitutionen...? ... kan tycka det.
Googlade lite och de flesta klippen är ifrån Mainstream media som ljuger mer än trump?

Vet inte om jag är sådär hurrande för dina källor och påstående faktiskt

Man kan sitta här och snacka hur mycket som helst om saker och ting. Jag personligen skulle låta hela karusellen rulla ut, hade inte sagt upp mig för några luffare hotar med det tyvärr

Tror trump följt och inte gjort sig skyldig till sakerna som folk hotar och jaga honom med

Det är min åsikt

Hur allvarligt är brotten som Biden familjen har gjort med Korrupta energy bolaget? Tvättat pengar och hållt på? Fast du kanske bara är intresserad av kasta paj på ett håll för att det passar dig?
"Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe
Så räcker det mot konstitutionen...? ... kan tycka det."
Så du tycker att dessa förhören räcker för att visa att han ska avgå? Förhör där flera vittnet sagt nej? Förhör det Ambassador Sondland "TROR" "antog" är tillräckligt med bevis för att han ska avgå? Herregud tur du inte jobbar i rättsalen

Jag tror garre har rånat en bank. JAG TROR det så då måste det vara sant

Hör du hur det låter?