2019-11-23, 02:30
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Fast... Det där är inte sant. Trump ville inte ens ha någon utredning av Biden, Burisma eller ens om fantasierna om DNC-servern. Det enda han ville ha var ett UTTALANDE om att man utredde det hela.
Källa? Vad jag minns ville han utredningarna, iaf under sin kampanj.

Du fantiserar ihop saker, sedan har han kanske ändrat sig sedan han blev President men det är inte samma sak.
Du blandar ihop korten totalt, men det är ju ingen nyhet.
Citera
2019-11-23, 02:32
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Absolut. Men ... håhåhå, det är mer troligt att Tomten finns på riktigt än att Trump är "någorlunda ärlig och transparent"

Trump är kul, helt ok han retas och tjafsar... men han ljuger, vänder kappan HELA tiden.

Nu tvekar han om sanktioner mot Kina för att han är "vän" med Kinas ledare....???
Vi har inget Iran-avtal....
Nord Korea skjuter och bygger som aldrig förr...

Han kan ha sina bokstavskombinationer och allt inom USA...

Du verkar inte direkt vara den vassaste kniven i lådan? Om du säger trump ljuger och vänder kappan efter vinden och allt det där.

Vad gör Adam schiff? Vad gör alla vittnet? I sina öppningsfraser säger de att presidenten sagt det och det, sen när de blir utfrågade visar sig att det är nått helt annat? Vad kallar man det? Oj jag sa fel?

Adam schiff som säger sig inte veta vem Whisleblowern är? Men de har träffat personen och förhört personen? Vänta lite? Va? :S
Citera
2019-11-23, 02:33
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Källa? Vad jag minns ville han utredningarna, iaf under sin kampanj.

Du fantiserar ihop saker, sedan har han kanske ändrat sig sedan han blev President men det är inte samma sak.
Du blandar ihop korten totalt, men det är ju ingen nyhet.

Demokraterna anhängare kör inte på Källor. De antar saker och när man antar saker så är det rätt
Citera
2019-11-23, 02:37
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Absolut. Men ... håhåhå, det är mer troligt att Tomten finns på riktigt än att Trump är "någorlunda ärlig och transparent"

Trump är kul, helt ok han retas och tjafsar... men han ljuger, vänder kappan HELA tiden.

Nu tvekar han om sanktioner mot Kina för att han är "vän" med Kinas ledare....???
Vi har inget Iran-avtal....
Nord Korea skjuter och bygger som aldrig förr...

Han kan ha sina bokstavskombinationer och allt inom USA...

https://www.youtube.com/watch?v=s9PBnTYIBTk

Du kan ta dig ett glas vin och så lyssnar du på det här. Sen kan du meddela mig vad du tycker?
Citera
2019-11-23, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Jag påstar faktiskt inte något Jag vill få reda på sanningen, sanningen som säger att han hotat, säger han gjort alla saker han blir anklagad för? Men ingen kan ju komma mer riktiga bevis förutom antagande?

Förklara för mig hur du ser att han är skyldig? Är ett antagande ifrån personer lika med rätt i dina ögon? Så om jag antar du är du i huvudet? stämmer det då för att jag antar och tror det?

Han bad Ukraina om en tjänst, att de skulle undersöka Bidens.
Det är från hans eget släppta memo av det sk perfekta samtalet.

Sen hade Rudy bara nån dag innan pratat med Ukrainas ledare, eller närmaste personal.
Vi har inspelat att Rudy sa "of course we did" om att de hade bett Ukraina se över Bidens.
(Samtal med Cuomo, alltså inspelat)

Vi har Mulvaney som sa att de visst ägnar sig åt "quid pro quo" och att vi skulle "get over it".
(presskonferansen)

Så, ja - jag menar att han är skyldig.
Är brottet tillräckligt allvarligt?

Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe
Så räcker det mot konstitutionen...? ... kan tycka det.
Citera
2019-11-23, 02:50
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Sen hade Rudy bara nån dag innan pratat med Ukrainas ledare, eller närmaste personal.
Vi har inspelat att Rudy sa "of course we did" om att de hade bett Ukraina se över Bidens.

Vi har Mulvaney som sa att de visst ägnar sig åt "quid pro quo" och att vi skulle "get over it".
(presskonferansen)

Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe

Och du vill ha biden?

https://www.youtube.com/watch?v=nHihyFsgJGc
Citera
2019-11-23, 02:58
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

(presskonferansen)

Googlade lite och de flesta klippen är ifrån Mainstream media som ljuger mer än trump? Vet inte om jag är sådär hurrande för dina källor och påstående faktiskt Man kan sitta här och snacka hur mycket som helst om saker och ting. Jag personligen skulle låta hela karusellen rulla ut, hade inte sagt upp mig för några luffare hotar med det tyvärr Tror trump följt och inte gjort sig skyldig till sakerna som folk hotar och jaga honom med
Det är min åsikt Hur allvarligt är brotten som Biden familjen har gjort med Korrupta energy bolaget? Tvättat pengar och hållt på? Fast du kanske bara är intresserad av kasta paj på ett håll för att det passar dig?

"Alltså, jag kan tycka att det är så fult gjort att han borde avgå av egen kraft, enligt alla "normala" spelregler, men de följer han inte...hehe
Så räcker det mot konstitutionen...? ... kan tycka det."

Så du tycker att dessa förhören räcker för att visa att han ska avgå? Förhör där flera vittnet sagt nej? Förhör det Ambassador Sondland "TROR" "antog" är tillräckligt med bevis för att han ska avgå? Herregud tur du inte jobbar i rättsalen Jag tror garre har rånat en bank. JAG TROR det så då måste det vara sant Hör du hur det låter?
Senast redigerad av Mrjobi 2019-11-23 kl. 03:01.
Citera
2019-11-23, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
https://www.youtube.com/watch?v=s9PBnTYIBTk

Du kan ta dig ett glas vin och så lyssnar du på det här. Sen kan du meddela mig vad du tycker?

Sure hade inte tid med hela, jobbar och nu zzz snart

Men ja, om Schiff ljugit eller inte ...?

Detta då?
https://twitter.com/atrupar/status/1197902951492341761

Trump verkar ha tävlat med sig att under 45min klara av att säga så mycket dumheter han bara kan...
erkänner i praktiken "Obstruction"
Citera
2019-11-23, 03:13
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

(presskonferansen)

Lyssnade nyss på Mulvaney där han berättade att president trump var orolig över korruptionen att pengarna skulle gå till rätt människor? Är det fel att vara orolig att pengar inte skulle gå till korrupta människor? I mina ögon förstår jag inte ditt problem?

Du pratar om vi hela tiden, vilket menas med att du är Demokrat anhängare inte sant? Är det bättre att göra som biden och utnyttja korruptionen och ta vinning av pengarna som "vi" skickar till ett korrupt land? Eller har jag förstått det fel? förklara gärna för mig
Citera
2019-11-23, 03:17
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Detta då?

Trump verkar ha tävlat med sig att under 45min klara av att säga så mycket dumheter han bara kan...

Vänta, tillhör detta även samtalet med Ukrainas president eller är detta ett annat mål du kommer med? Jag förstår inte? Jag tog upp saker som handlar om telefonsamtalet men detta var något om en FBI agent som fått sparken?

Tyvärr har jag just nu bara försökt läsa på och lyssna på det som han blivit anklagad för?
Citera
2019-11-23, 03:22
Medlem
Citat:
"The Other thing, there is lots of talk about Bidens son, that Joe Biden stopped.... can you look into that" [Trump]

"one of assistans spoke with Rudy just recently " [Zelensky]
https://www.youtube.com/watch?v=q6EHQKL2wdo

https://www.youtube.com/watch?v=5brFcfOXjVo

Lagt in citat och klipp i messet ovan...
Citera
2019-11-23, 03:22
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Detta då?

"For instance, Comey broke FBI protocol by publicly speaking about ongoing agency investigations"
Om man bryter emot sitt jobbs regler ska man då jobba kvar?

Om jag snor från mitt jobb på Ica? ska jag jobba kvar då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in