2019-11-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag tror du kommer ändra dig när du väl sätter dig i en. Och föraren säger, sätt på bältet och håll dig i hatten. Sen sätter han gasen i botten. Ni är på 100km/h på under 3 sekunder.

Och det kommer inget motorvrullande heller för att bilen går på el. Så det är i princip en tyst acceleration skulle jag gissa.

Rymdskepp är kanske inte heller så fina, men dom är gjorda för praktikalitet istället.

Livet är mer än enbart prestanda...

En bil behöver nödvändigtvis inte vara smaklös för att vara praktisk.
Citera
2019-11-22, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WoWMeister
Jag tror du kommer ändra dig när du väl sätter dig i en. Och föraren säger, sätt på bältet och håll dig i hatten. Sen sätter han gasen i botten. Ni är på 100km/h på under 3 sekunder.

Och det kommer inget motorvrullande heller för att bilen går på el. Så det är i princip en tyst acceleration skulle jag gissa.

Rymdskepp är kanske inte heller så fina, men dom är gjorda för praktikalitet istället.

utseendet är fel på denna bil , eldriften likaså , och ljudlösheten är tokfel i mina öron , en bil SKA låta lite , vara snygg att se på och en dröm att äga , för att körningen ska vara inspirerande .

detta liknar mest en mardröm .

nej kommer aldrig provköra denna lådbil , och kommer aldrig att äga en , skulle skämmas ögonen av mej helt ärligt , är detta framtiden så är jag glad att mitt liv snart är över , inget jag vill uppleva
Citera
2019-11-22, 22:39
Medlem
Jag såg priserna i USD, är de svenska priserna officiella än? Med tanke på att det brukar (?) skilja 30-40% mellan USA och Swe så kan den bli jäkligt dyr, kanske lika dyr som den är ful haha.

Brutalt ful men ändå så rätt, har aldrig ens funderat på en Tesla innan men den här är ...udda... och jag beställer nog en nu i helgen om den inte är för jävla dyr.
Citera
2019-11-22, 22:42
Medlem
Lite synd bara att man kastar bort en till synes god drivlina på detta monster.
Citera
2019-11-22, 22:58
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Ojojoj, Ford F150 förnedrad i uppförsbacke:

https://www.youtube.com/watch?v=FnpQw9ZUdQU

Fords mini pickis för halva priset mot teslan, men gillar nog teslan lite, synd att inte frugan vill bo offgrid då hade den passat fint.
Citera
2019-11-22, 23:03
Medlem
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/tsla

https://www.nasdaq.com/articles/stock-market-news%3A-tesla-truck-disappoints-a-big-day-for-disney-2019-11-22

Hehe, lite komiskt ändå
Citera
2019-11-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lauper
Jag såg priserna i USD, är de svenska priserna officiella än? Med tanke på att det brukar (?) skilja 30-40% mellan USA och Swe så kan den bli jäkligt dyr, kanske lika dyr som den är ful haha.

Brutalt ful men ändå så rätt, har aldrig ens funderat på en Tesla innan men den här är ...udda... och jag beställer nog en nu i helgen om den inte är för jävla dyr.

Priserna är ungefär som Model 3 i USA, så räkna med priser från ca 490.000 SEK i Sverige.
Citera
2019-11-22, 23:13
Medlem
Kan hålla med om att pickupen inte var speciellt vacker.

ATVn ser däremot frän ut, hoppas de släpper mer information om den snarast!
Citera
2019-11-22, 23:40
Medlem
VincentLels avatar
Kör man en sån är man en riktigt BOSS
Citera
2019-11-22, 23:47
Medlem
Sannolikheten för att monstret någonsin kommer till försäljning är väl ändå inte så stor? Av alla Musks vansinniga projekt så är det bara en bråkdel som är verklighetsförankrade. Skulle de inte bygga en elektrisk långtradare för något år sedan? Var köper man den? Och det var bara några månader sedan man skulle skynda sig att köpa en Tesla för under miljonen, för när bilarna blev självkörande efter nästa mjukvaruuppgradering skulle priserna stiga tiofaldigt.
Citera
2019-11-23, 00:06
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Sannolikheten för att monstret någonsin kommer till försäljning är väl ändå inte så stor? Av alla Musks vansinniga projekt så är det bara en bråkdel som är verklighetsförankrade. Skulle de inte bygga en elektrisk långtradare för något år sedan? Var köper man den? Och det var bara några månader sedan man skulle skynda sig att köpa en Tesla för under miljonen, för när bilarna blev självkörande efter nästa mjukvaruuppgradering skulle priserna stiga tiofaldigt.
De ska bygga långtradare. Skulle börjat runt nu. Men uppskjutet till slutet av 2020. Får se vad som händer.

Cyberpunk känns mest som man byggt för att man kan och vill prova nåt nytt. Tycker inte det är fel.
Citera
2019-11-23, 00:23
Medlem
Giant Squids avatar
Första intrycket wtf, vilken ful kärra.
Andra intrycket, vart beställer jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem