2019-11-22, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Polisen har inte fått tag i honom ännu men de vet vem han är.
Men om efterblivna polisen hade lite intelligens så hade man tagit honom under natten. Nu är det försent.
Citera
2019-11-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Polisen har inte fått tag i honom ännu men de vet vem han är.

Men dom har väl vetat vem han är sen igår eller imorse.... risken är väl att han håller sig undan nu när han är rikskändis

kanske inte är prio 1 för polisen
Citera
2019-11-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Men om efterblivna polisen hade lite intelligens så hade man tagit honom under natten. Nu är det försent.

Nej, har för mig att preskriptionstiden för våldtäkt är 10 år iallafall.
Citera
2019-11-22, 22:59
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryji
Jag har gått igenom den misstänkta mannens facebook och Instagram där det finns över 1000kommentarer på hans facebook och över 600 kommentarer på Instagram om hur vidrig han är. Det råder inga tvivel om att han är häktad i detta läge då han inte har någon tillgång till att stänga ned eller radera kommentarer. Jag konstaterar för de som är intresserade Av hans ursprung att han högst troligen är från Somalia. Hittade på hans Instagram En artist som sjunger på somaliska, gick att Googla och kopplas till hör och häpna Karin News ..Delivers the latest Somaliland, Somali breaking news and information. Så nu kan ni sluta gissa ursprung. Våldtäktsman som våldtäktsman!

Instagram-kontot är ju senaste uppdaterad 2016. Även Facebook-kontot var väl ett gammalt konto? Han har säkert inte kvar lösenorden och kan radera kontona.
Polisen har väl gått ut med att de har en misstänkt, inte att de gripit någon?
Citera
2019-11-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Han ha över 580 hatiska kommentarer på Instagram nu. Bra att han inte han med att spärra sitt konto innan han blev gripen!

Underbart!

Nu får negerpolarna våldta själva i fortsättningen ett tag framöver.

Vågar via sia om straffet?
Lär nog tyvärr stanna vid normalgraden.
3 eller 4 års fängelse efter prövning i HR är min gissning.
Citera
2019-11-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Instagram-kontot är ju senaste uppdaterad 2016. Även Facebook-kontot var väl ett gammalt konto? Han har säkert inte kvar lösenorden och kan radera kontona.
Polisen har väl gått ut med att de har en misstänkt, inte att de gripit någon?

Konstaterades igår att de kontona som finns som tillhör honom som vi har tillgång till nu är hans gamla konton. Igår stängde han ned både sin nyare Instagram samt Facebook.
Citera
2019-11-22, 23:16
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Vi har inte ett svensk rättssystem. Vi har delar av ett rättssystem. Vi har ett vänsterglobalistiskt rättssystem. Vi är flera miljoner som inte känner en tilltro till det vänsterkonstruerade rättssystemet.

Har man brutalt våldtagit en annan person, så kan man gott få hotas. Ärligt talat, jag bryr mig inte. Alla vet vad han har gjort, han är en vidrig äckellodare och inget annat.

Det vet du inte eftersom du inte var med på toaletten. Helt omöjligt. Därför har vi ett rättsystem som ska bedöma kvinnans trovärdighet och den bevisföring som finns.
Citera
2019-11-22, 23:19
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Jag förstår inte vad som är fel i din hjärna. Hur du ens kan komma på tanken att skriva en endaste förmildrande bokstav till förmån för den lusen och lodaren. Vad är det för fel på dig?

Är du batikare??

Det finns inga förmildrande omständigheter. En kvinna har gått ut med att hon blivit våldtagen på en toalett. På videon ses en person banka på en toalett. Han går in och kommer ut igen.

Är du så mentalt handikappad att du inte begriper att det finns en möjlighet att våldtäkt inte ägt rum?
Citera
2019-11-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det finns inga förmildrande omständigheter. En kvinna har gått ut med att hon blivit våldtagen på en toalett. På videon ses en person banka på en toalett. Han går in och kommer ut igen.

Är du så mentalt handikappad att du inte begriper att det finns en möjlighet att våldtäkt inte ägt rum?
Nej, hon var väl kåt på en total främling och ångrade sig genast och går ut med bild och namn för the lulz. Du finner det mer sannolikt.
Citera
2019-11-22, 23:27
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Nej, hon var väl kåt på en total främling och ångrade sig genast och går ut med bild och namn för the lulz. Du finner det mer sannolikt.

Har jag uttryckt något om sannolikhet?

Jag skriver att det finns en möjlighet att det inte har skett någon våldtäkt baserat på det vi vet.
Citera
2019-11-22, 23:32
Medlem
Citat:
Har jag uttryckt något om sannolikhet?

Jag skriver att det finns en möjlighet att det inte har skett någon våldtäkt baserat på det vi vet.
Hon var hos en gynmottagning och de konstaterade och dokumenterade att våldtäkt har ägt rum.
Citera
2019-11-22, 23:36
Medlem
Citat:

Vad gjorde han där inne då? Sa hej och klappa henne på huvudet och gick? Självklart våldtog han henne och åtalas han fälls han var säker på det. Bara att banka och tränga sig in är för fan en kränkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in