Citat:
Nu är valet 2016 extremt off-topic men nej, det är inte så konstigt, Clinton var en fruktansvärt dålig, svag och hatad kandidat, nu var/är inte Trump älskad han heller men valet stod mellan en kandidat som man vet är en hycklare och potentiellt skadlig politiker eller en amatör (han är fortfarande enormt amatörmässig i sitt beteende) som kanske menar gott även om de flesta kunde se att Trump inte var ute efter "MAGA" utan snarare MTGA* där målet var att kunna skapa ett så stark mediaprofil att han skulle kunna skapa en egen motsvarighet till Infowars eller Glenn Beck.
Vi får se hur det hela slutar men jag tror knappast att Trumps vittnen kommer att vara honom till nytta när det väl kommer till kritan, speciellt inte om de håller samma nivå som Giuliani tenderar att göra.
*Make Trump Great Again
Vi får se hur det hela slutar men jag tror knappast att Trumps vittnen kommer att vara honom till nytta när det väl kommer till kritan, speciellt inte om de håller samma nivå som Giuliani tenderar att göra.
*Make Trump Great Again
Okej

Du verkar ha koll, Jag har några frågor till dig. Du verkar tycka att trump ska fallas osv.
Varför sondlands fyra advokater alla donerade pengar till den demokratiska presidentvalskampanjen 2016. Och jag undra över ifall hans inledning av vittnesmålet kan ha varit uppstrukturerat av dessa fyra advokater? Det går att se att att sondland endast läste innantill i sin inledning.
Som efter utfrågningen visade sig vara sondlands egna antaganden (antagandet som förmodligen klassificerades av hans fyra advokater innan vittnesmålet).
Sedan undrar jag om du sett hela videon/transcriptet där Trump och Zelenskyj pratar med varandra? Transkriptet är öppet för allmänheten, Trump släppte ut det efter att Schiff skrivit ett eget transkript som var helt annorlunda. Trump sade att det är känsligt att publicera en kommunikation mellan två statschefer och det skulle aldrig gjorts om det inte hade publicerat falska transkript som var menade att få Trump själv i en riksrättsprocess och sedan till senaten?
Jag tänker logiskt tänkande och skiter i politiska strikta linjer man ska följa osv. Att följa logiska koder för att inte trampa någon på foten tycker jag är idiotiskt. Om du har ett företag i ett land som är korrupt och det företaget har en vd vars pappa som är vice president i landet. Så i mina ögon så borde man kolla upp vad som fan är fel? Ska människor som utnyttja folk glida runt och ta in cash? :S
Fast gillar man korruption och globalist styre så klart man heja på den sidan