2019-11-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
finns det verkligen det?
Som inte är att köpa en prostituerad i någon form eller finnas på en sugar dejting site.
Tänk på att när de blev ihop var Bella fortfarande en ung och framgångsrik företagare. I alla fall officiellt även om vi på FB redan hade börjat genomskåda henne.
Varför inte gå till en sugar dating sajt om han nu var ute efter sex mot pengar? Det är det som är min poäng, det vore mycket smidigare. Eller en regelrätt hora. Flera dårar här verkar ju tro att Bella prostituerar sig.

Inte för att han skulle behöva göra det iofs. Det skulle ju räcka med att åka till valfri storstad och parkera sin lambo utanför en nattklubb så kommer du formligen bada i brudar med fitnessmodellkroppar på nolltid.

Att dejta Isabella Löwengrip av alla människor måste vara den absolut sämsta ration av läcker sexpartner per spenderad energi.
Citera
2019-11-22, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Varför inte gå till en sugar dating sajt om han nu var ute efter sex mot pengar? Det är det som är min poäng, det vore mycket smidigare. Eller en regelrätt hora. Flera dårar här verkar ju tro att Bella prostituerar sig.

Inte för att han skulle behöva göra det iofs. Det skulle ju räcka med att åka till valfri storstad och parkera sin lambo utanför en nattklubb så kommer du formligen bada i brudar med fitnessmodellkroppar på nolltid.

Att dejta Isabella Löwengrip av alla människor måste vara den absolut sämsta ration av läcker sexpartner per spenderad energi.
För att Erik har ett jobb och rykte att tänka på. Då funkar det inte att "köpa" prostituerade eller vara ihop med Kissie eller Paow. Bella var ett bra val. Ung fräsch med gott rykte och egna pengar.
Citera
2019-11-22, 16:28
Medlem
Jag skrev igår att Isabella bor på Post hotell i Göteborg och idag skriver hon på sin Instagram att hon är på skönhetsfabriken och tränar. Det ligger i hotellet Post.

Jo jag har insyn.
Citera
2019-11-22, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Skämtar du?
Nej.
När de inledde relationen så hade hon bra rykte. Kompis med politiker. Titeln årets affärskvinna
Citera
2019-11-22, 16:31
Medlem
Hon bor gratis på Post eftersom Stordalen äger det.
Citera
2019-11-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Jamen, det var bra att du skrev det där.

Du hävdade förut att hon bott på just Clarion Post en viss dag, då hon skulle ha postat bilder från ett badrum där, var det så?

Ja jag har hävdat att hon bor på Post Clarion, hon checkade in igår och skriver om.det idag.
Citera
2019-11-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon bor gratis på Post eftersom Stordalen äger det.

Varför låter han henne bo gratis där?
Det är ju inget mellan dem längre.
Citera
2019-11-22, 16:45
Medlem
Enligt Isabella så lämnade Gunhild Petter när hon fick bevis för att Petter varit otrogen med henne. Isabella fick ett sms från Gunhild att hon kunde behålla Petter.
Citera
2019-11-22, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Varför låter han henne bo gratis där?
Det är ju inget mellan dem längre.
Är du säker på det?
Han är nyskild, för gammal för krogen och har mycket pengar. Bellas favorittyp av män.
Citera
2019-11-22, 16:49
Medlem
Några dagar innan de gick ut med sin separation så var det många elaka sms med anklagelser och epitet som är synonyma med hora. Jag tror Petter kommer erbjuda Isabella en hel del för att få henne att radera sms.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Enligt Isabella så lämnade Gunhild Petter när hon fick bevis för att Petter varit otrogen med henne. Isabella fick ett sms från Gunhild att hon kunde behålla Petter.

Men varför låter han henne bo gratis på hotellet?
Det borde vara en förmån som ryker direkt.
Citera
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Nej.
När de inledde relationen så hade hon bra rykte. Kompis med politiker. Titeln årets affärskvinna
Du har rätt, jag tänkte inte på att relationen med Erik Sehlin har pågått ett tag, i min enfald tänkte jag i nuläget, men Sehlin borde ha känt lukten av golddigger redan då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in