2019-11-22, 10:51
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det ser bara väldigt märkligt ut när jag tittar på klippet. Vill inte döma någon heller här, men för en utomstående (och säkert tjejen som stod vid handfaten) så ser det inte ut som han tar sig in på toan med våld, utan snarare att de säger några ord till varandra och hon sen släpper in honom.
Puttandet kan ju ske precis vid dörrstängningen och inne på toan, det syns ju inte. Att hon öppnar känns rätt naturligt, dels att ngn bankar lite ihärdigt samt att hennes väninna precis gått ut. Väninnan skulle ju hypotetiskt kunna vilja komma in igen elr fråga henne om hon ska köpa ngt ex.
Citera
2019-11-22, 10:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Puttandet kan ju ske precis vid dörrstängningen och inne på toan, det syns ju inte. Att hon öppnar känns rätt naturligt, dels att ngn bankar lite ihärdigt samt att hennes väninna precis gått ut. Väninnan skulle ju hypotetiskt kunna vilja komma in igen elr fråga henne om hon ska köpa ngt ex.

Självklart skulle det vara så. Jag beskriver bara vad man ser i klippet.
Citera
2019-11-22, 10:53
Medlem
Är det bekräftat att BO är en transsexuell man/kvinna?
Citera
2019-11-22, 10:55
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Självklart skulle det vara så. Jag beskriver bara vad man ser i klippet.
"Rubriksättningen" avseende puttandet och hur han tog sig in på toan stämmer ju absolut inte med klippet. Så är det ju. Men det kan ju vara ngn annans ord...lite falsk beskrivning.
Citera
2019-11-22, 10:56
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamerror
Är det bekräftat att BO är en transsexuell man/kvinna?
vanlig tjej med lite egen stil. hon ser fullt normal ut o hyfsat söt på hennes vanliga bilder...där hon inte kör den hårdsminkade stilen.
Citera
2019-11-22, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
presis. Västertrollen bara trollar

En somalier är ju gul-brun-grön (som en spya) hängläpp och utmärgad uppsyn, en Kenian är kolsvart

Troll

Västertroll som aldrig varit utanför Södermalm

DEtta är en Eretrian ser i väl, eller Ethiopier

Han har ju uppgett på sin fb att hans språk är somali, pratar man inte det i Somalia ?
Citera
2019-11-22, 10:58
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Du kallar en våldtagen tjej för fegt kräk! Eller tror du hon var med på det??

Jag tror Emoll syftade på den obrydda kvinnan utanför dörren...
Citera
2019-11-22, 10:58
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Hon trodde att hennes kompis som följde henne till toan kom tillbaka?

Om han bearbetade henne med schnabeln i de nedre regionerna INNAN hon han torka sig
fick han nog både piss o skit på schnabeln - undrar om han slickade pisstofs INNAN hon
torkat sig

Det här snuddar ju vid metoo-uthängningarna. Snubben skulle kunna vara skyldig till det påstådda brottet, men det är inte säkert och vi kommer kanske aldrig få reda på det. Självklart är det viktigt att hitta honom, men tragiskt om det faktiskt var nåt annat än en våldtäkt. Han lär ju få det tufft oavsett vad som hände.
Citera
2019-11-22, 11:00
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev

Tjejer i allmänhet e tuffa i storstäder , går knappt å säga fel sak utan de hugger .
Så att hon öppnar å släpper in en okänd man utan att skrika känns oxå konstigt .

- vem fan är du änna ? Akta på dej för fan

Så skulle det låta i Göteborg av en tjej. Speciellt på ett offentlig ställe.

Han ser ju för fan gay ut , inget mot bögar, men ser ju ut som en mupp allafall.
En storstads tjej hade lätt sagt till honom på skarpen

Ni som e uppväxta i storstäder vet själva vilken attityd brudarna har
Citera
2019-11-22, 11:01
Medlem
Kollade Aftoladets klipp först nu.

Han verkade ju verkligen förtjust över att ha blivit våldtagen (Ja, "Linn är en fd han),det ser man tydligt på käkar och brynskelett.
Glänser i ögonen när h*n kommer till själva övergreppet i Efterlyst inslaget.

Och på filmen släntrar hen ut från toan helt oberörd efter övergreppet
Senast redigerad av Emoist 2019-11-22 kl. 11:05.
Citera
2019-11-22, 11:05
Medlem
Har zomalisk text på nån bild på facebook så du har fel and eritrea el etiopien.
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
presis. Västertrollen bara trollar

En somalier är ju gul-brun-grön (som en spya) hängläpp och utmärgad uppsyn, en Kenian är kolsvart

Troll

Västertroll som aldrig varit utanför Södermalm

DEtta är en Eretrian ser i väl, eller Ethiopier
Citera
2019-11-22, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av o.j.simpson
Hur starkt du definierar motståndet? Nej jag definierade utseendet och inte motståndet .....killen såg bra ut trots han är neger eller han va lite mulatt också men för att besvara din fråga.

Uppmärksamhet? Ge tillbaka för ångesten som uppstod efter samlaget?

Vet ni först trodde jag att det var en våldtäkt men när jag ser era reaktioner så tror jag inte det var nåt annat än sex. Oralsex dessutom, alltså då slickar man med tungan för i helvetet. Hon behöver ju bara pissa ner lite piss på negern.

Just det, negern tar sig in och börjar slicka henne på snippan och hon säger ”vad gör du” ” vad håller du på med”

Härligt med lite quiz medan någon ska ”våldta”

Gott folk, detta är nya Sverige. Ordet Nej och sluta används inte längre.

Eh själva definitionen av våldtäkt är att sexuellt förgripa sig på någon. Knappast enbart penetration med kuken som "gills".

Så att bli uppmärksammad i hela landet som våldtagen är alltså något åtrovärt? Du kan ju köra en kvantitativ undersökning för att se hur många som vill ha den uppmärksamhete. Jag tippar NOLL personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in