2019-11-22, 10:26
Medlem
Och varifrån kommer transa !?
Citera
2019-11-22, 10:27
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Retarderade svenskar som skriver på offrets Facebook att de ska "ta hand om" GM osv... gå och häng er. Detta kommer enbart leda till att polisen i framtiden inte kommer publicera bilder på misstänkta och fall likt dessa aldrig kommer lösas.

För övrigt är denna tråd ett gott bevis på hur många imbecilla rasist-svenskar det finns. Ni är en utdöende art tack och lov.
Citera
2019-11-22, 10:29
Medlem
Finns en jacfar typ 24 år biskopsgården - kan detta vara rätt eller feel?
Citera
2019-11-22, 10:31
Medlem
RobertoSavianos avatar
Tycker dock hela grejen känns lite konstigt. Om man kollar i spegeln på klippet när han tar sig in i toan ser man att han inte puttar in henne med våld, utan snarare att hon släpper in honom. De ser ut som de garanterat pratat tidigare och känner till varandra.
Citera
2019-11-22, 10:39
Medlem
https://instagram.com/jacfarwardi?igshid=1334ptc22uh3f

https://m.facebook.com/jacfar.wardi?tsid=0.29675448472727983&source=resul t
Senast redigerad av Segergudinnan 2019-11-22 kl. 10:42.
Citera
2019-11-22, 10:39
Medlem
mikeymikeys avatar
Har inte hängt med i hela tråden men står det inte en tjej utanför toan när GM går in? Och även när han går ut?

Han går ju ut sedan som om inget har hänt och det är ju en hel del folk där.
Citera
2019-11-22, 10:43
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tycker dock hela grejen känns lite konstigt. Om man kollar i spegeln på klippet när han tar sig in i toan ser man att han inte puttar in henne med våld, utan snarare att hon släpper in honom. De ser ut som de garanterat pratat tidigare och känner till varandra.

Ā låter väldigt underligt i så fall

jag dömmer inte tjejen/killen eller honom innan man vet .

Men du borde ringa polisen om det med spegeln. Släpper hon/han in honom frivilligt så e ju hela rape-historian bluff .
Citera
2019-11-22, 10:45
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

Men du borde ringa polisen om det med spegeln. Släpper hon/han in honom frivilligt så e ju hela rape-historian bluff .

varför skulle man öppna och släppa in någon okänd när man går på toan. Antingen är hon ordentligt berusad eller så kände dom varandra på något sätt.
Citera
2019-11-22, 10:47
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Det ser bara väldigt märkligt ut när jag tittar på klippet. Vill inte döma någon heller här, men för en utomstående (och säkert tjejen som stod vid handfaten) så ser det inte ut som han tar sig in på toan med våld, utan snarare att de säger några ord till varandra och hon sen släpper in honom.

Det är också lite märkligt att han skulle "våga" göra en sån grej när det står ett vittne/annan tjej en halvmeter ifrån honom.

Ingen förtjänar att bli våldtagen och även om hon släppt in honom frivilligt så behöver inte det betyda att hon inte blivit våldtagen, men hennes historia om att hon blir inputtad med våld på toaletten stämmer inte med vad man ser på klippet om man kollar i spegeln.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2019-11-22 kl. 10:52.
Citera
2019-11-22, 10:49
Medlem

Det ser bara väldigt märkligt ut när jag tittar på klippet. Vill inte döma någon heller här, men för en utomstående (och säkert tjejen som stod vid handfaten) så ser det inte ut som han tar sig in på toan med våld, utan snarare att de säger några ord till varandra och hon sen släpper in honom.

Om hen släpper in negern frivilligt eller känner honom spelar väl ingen roll?? Det är vad som sedan hände som är det brottsliga.
Citera
2019-11-22, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Har inte hängt med i hela tråden men står det inte en tjej utanför toan när GM går in? Och även när han går ut?

Han går ju ut sedan som om inget har hänt och det är ju en hel del folk där.

jo, men hon utanför kanske trodde att de kände varandra.
Citera
2019-11-22, 10:51
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spitfire1

Om hen släpper in negern frivilligt eller känner honom spelar väl ingen roll?? Det är vad som sedan hände som är det brottsliga.

Absolut inte. Ingen förtjänar att bli våldtagen, men det känns som en märklig sak att ljuga om i en historia och kan vara en, om än liten, indikation på att något är lite märkligt i den här situationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in