2019-11-22, 14:58
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Obehagligt att så många ifrågasätter kvinnan på grund av hennes reaktion, varken jag eller ni vet hur det känns att gå igenom ett sexuellt övergrepp.

Minns när jag blev överfallen och rånmisshandlad. Kunde varken få kraft i mina slag eller skrika på hjälp. Blev som förstenad.
Något som kändes väldigt obehagligt och konstigt i efterhand.
Citera
2019-11-22, 14:59
Medlem
Hans facebook och insta finns ju i tråden, du verkar inte hänga med.
Citat:
Ursprungligen postat av Lonespecifikation
Bara jag som tycker det är sjukt att ingen vet vem det är än?
Lutar ju isf mot att han antagligen nyligen kommit hit och att inte många känner GM. Gissar att han är 17 år med på pappret men ser ut som 24.
Citera
2019-11-22, 15:02
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
På klippet står det ju för fan en kvinna UTANFÖR DÖRREN när Apan trycker in henne på toan och våldtar henne. Men reagerar inte överhuvudtaget. Hur i helvete är det möjligt? Du kan ju åtminstone använda din röst o skrika på folk i restaurangen, fega kräk.
Såg filmen på Efterlyst igår och reagerade exakt på samma sätt som du. Ingen varken ser eller hör? Dessutom efter "våldtäkten" går först babben ut, sen tjejen efter som ingenting hänt. Där fanns fullt med folk så varför skrek hon inte??
Citera
2019-11-22, 15:08
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Såg filmen på Efterlyst igår och reagerade exakt på samma sätt som du. Ingen varken ser eller hör? Dessutom efter "våldtäkten" går först babben ut, sen tjejen efter som ingenting hänt. Där fanns fullt med folk så varför skrek hon inte??

Psykiskt paralyserad. Folk reagerar olika. Hon har 0,0 skuld i detta.
Citera
2019-11-22, 15:10
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Förstår inte varför hon är sminkad sådär, är det en transa?

Och vad gör hon inne på toaletten med sin kompis, knarkar?

Och negern ser ju verkligen ut som en somalie, googlade somalie och då såg jag samma kille på alla bilderna

Sluta med dina opassande kommentarer om tjejen.

Tycker han ser ut som en blandning av somalier och etiopier. Det är något av de två alternativen.
Citera
2019-11-22, 15:12
Medlem
Emolls avatar
Ska man vara helt ärlig så ser ju personen baserad på hans Facebook rätt vårdad ut.
Ingen typisk invandrarlook med Adidaskläder.

Inte direkt det man förknippar dessa med.
Citera
2019-11-22, 15:14
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är inte att sprattla, skrika eller slåss, utan att faktiskt bli tyst och stel. Det är lite som med drunkning. Det ser inte ut som det gör på film.
Citera
2019-11-22, 15:15
Medlem
KUSEs avatar
jacfarwardi:
"🎼Ur really ma hero grl the handsome always ur shining like moon 🌙 14 alleh kept u 💕"

Så kommenterar vår raketforskare en bild som han lagt upp på en hucklebrud på insta (hans flickvän?). Jag tror inte han begriper alla hot på svenska som ramlar in på hans fb. Förhoppningsvis hinner han inte fly landet när han förstår att han är efterlyst. Tror ni att polisen tagit honom ännu?
Senast redigerad av KUSE 2019-11-22 kl. 15:17.
Citera
2019-11-22, 15:17
Medlem
Blunderbums avatar
Jag har gemensamma vänner med Linn och hon föddes som kvinna.
Hade ingen aning om hur många saltiga incels som håller till på flashback. Nog den största lärdomen i tråden hitills.
Citera
2019-11-22, 15:19
Medlem
KUSEs avatar
– Vi har haft ett väldigt stort inflöde med namn, och har nu ett positivt utredningsläge. Men sen ska alla detaljer stämma och falla på plats, och därför måste förundersökningsledare och utredare få tid att jobba vidare med underlaget, säger polisens tipssamordnare Petra Adler.
Citera
2019-11-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Minns när jag blev överfallen och rånmisshandlad. Kunde varken få kraft i mina slag eller skrika på hjälp. Blev som förstenad.
Något som kändes väldigt obehagligt och konstigt i efterhand.

När kroppen går i chock och något väldigt obehagligt sker är din reaktion inte det minsta konstig, eller jo, här på Flashback så blir man misstrodd som kvinna när en främling ger sig på en och våldtar en....
Citera
2019-11-22, 15:22
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
jacfarwardi:
"🎼Ur really ma hero grl the handsome always ur shining like moon 🌙 14 alleh kept u 💕"

Så kommenterar vår raketforskare en bild som han lagt upp på en hucklebrud på insta (hans flickvän?). Jag tror inte han begriper alla hot på svenska som ramlar in på hans fb. Förhoppningsvis hinner han inte fly landet när han förstår att han är efterlyst. Tror ni att polisen tagit honom ännu?

länka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in