2019-11-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longliveMEE
Jag blir hungrig direkt på MK677. Tar 20mg på morgonen och jag äyen hela dagen.
Tar 20mg på kvällen och jag går upp och äter hela natten

Vilken märke är det på din mk677?
Citera
2019-11-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Jag har haft MK677 i systemet sedan slutet av juni, och märker av bättre läkning av skador.
Det är inget mirakelmedel, men jag har blivit av med efterhängsna skador, och det känns som om kroppen inte blir lika sliten efter träning, och återhämtningen går mycket snabbare.
Nu är jag en 50+:are, och jag antar att det spelar in, då jag upplever en klar förbättring.

Extrem-hunger, hade även jag i början. (Blev så hungrig ibland, att jag såg ALLT som potentiell föda. )
Men det lugnade ned sig, efter 5-6 veckor. Har inte haft något problem med det, sedan dess.

Edit; Tänkte kommentera din fundering på RAD140 också....

RAD140 kommer inte att hjälpa dig med skadeläkning.
Risken är snarare att du gör dina skador värre, eftersom du kommer att öka ganska kraftigt i styrka, och sannolikheten att du blir vikt-fartblind är stor --> ökad skaderisk.

Vilken märke har din mk677?
Citera
2019-11-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Jag har haft MK677 i systemet sedan slutet av juni, och märker av bättre läkning av skador.
Det är inget mirakelmedel, men jag har blivit av med efterhängsna skador, och det känns som om kroppen inte blir lika sliten efter träning, och återhämtningen går mycket snabbare.
Nu är jag en 50+:are, och jag antar att det spelar in, då jag upplever en klar förbättring.

Extrem-hunger, hade även jag i början. (Blev så hungrig ibland, att jag såg ALLT som potentiell föda. )
Men det lugnade ned sig, efter 5-6 veckor. Har inte haft något problem med det, sedan dess.

Edit; Tänkte kommentera din fundering på RAD140 också....

RAD140 kommer inte att hjälpa dig med skadeläkning.
Risken är snarare att du gör dina skador värre, eftersom du kommer att öka ganska kraftigt i styrka, och sannolikheten att du blir vikt-fartblind är stor --> ökad skaderisk.

Tack för ditt svar!

Ang rad 140, just därför tänkte jag en mix på denna ihop med mk677, tänkte att "skadorna" ifrån raden blir mindre.
Citera
2019-11-12, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Tack för ditt svar!

Ang rad 140, just därför tänkte jag en mix på denna ihop med mk677, tänkte att "skadorna" ifrån raden blir mindre.

Förstår hur du tänker, men....läk skadorna först.
Du kan i och för sig köra på med RAD140 ändå, och bygga på dig kvalitetsmassa trots lägre vikter/högre repetitioner, men du får ju inte samma utbyte av det, som om du hade kunnat gå för fullt.
Citera
2019-11-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009
Vilken märke är det på din mk677?

Sorry för sent svar på din fråga! Missade den helt....

Jag har använt två olika; Den första inköpt hos en "nordisk" nätbutik. (10mg/kapsel) Den andra köptes över disk i UK, och märket heter Black Mamba. (25 mg/kapsel).
Citera
2019-11-15, 09:24
Medlem
Fenjal888s avatar
Vad är det för skada i axeln du har?

Ett misstag många gör är att tro att vissa substanser magiskt "läker alla skador". Så är det inte. Vissa substanser kan hjälpa till vid vissa tycker av problem. Kan du beskriva dina bekymmer i axeln, och vad sjukvården kommit fram till (eller inte kommit fram till) hittills?

Vissa av de här "läkande" substanserna ger en temporär smärtlindring också, som kan uppfattas som en läkning. Man tror man blir bättre och sedan är man tillbaka på ruta ett efter några månader. Inte så kul.
Citera
2019-11-22, 08:40
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009
Blir du hungrig av mk677? Min mk677 gör mig inte hungrig och jag tar 25mg om dagen... tror den är fejk

Jag tar 30mg, jag blir inte de minsta hungrig. Har för mig att jag läst 2 av 10 som får den biverkningen.

Mvh!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in