2019-11-09, 00:51
Medlem
Har en del kurande med AAS i bagaget och har nu läst in mig på sarms, speciellt Mk-677 pga de läkande egenskaperna den sägs ge.

Har haft problem med axeln i ett antal år nu, varit på rehab, det har hjälpt en bit men känns som att det nått sin platå.
Tänkte se efter med er vad en kur med Mk-677 ihop med Rad140 skulle kunna hjälpa till med? Kanske någon här som testat denna stacken just pga den läkande effekten?

Har genom åren bland annat gått igenom testo e, dianabol, winstrol samt anavar kurer.

Ålder 34
Vikt 93
Bänk 140 x 3
Mark 190 x 3
X 3 då jag aldrig testar 1rm.
Citera
2019-11-09, 09:45
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Jag kör MK677 för tillfället och har så gjort snart två månader. Återhämtningen blir nog bättre på grund av den djupa sömnen men att tro på mer är nog att hoppas på för mycket. RAD kommer göra du starkare och kommer knappast hjälpa med din återhämtning.

Det är rehab som gäller, läs om tb-500 och bpc157 det är nog mer åt det hållet du ska ta det.

Mvh
Citera
2019-11-09, 12:12
Medlem
Postade exakt samma text i annan annan tråd men det tål att upprepas:

Har du testat peptiden TB500? Det är en läkande peptid. Jag kör altid det ihop med HGH när jag väl är skadad och det gör underverk. Hur det funkar mot just artros och den biten vårgar jag dock ej svara på.

Desirable effects of TB-500:

differentiation of endothelial cells (blood and lymphatic vessels)
growth of new blood cells
keratinocyte migration
collagen deposition
decreases inflammation in various tissue types
decreased inflamation in joints
increase muscle growth
increases in endurance and strength
relaxed muscle spasm and improved muscle tone
repair damaged heart tissue following a heart attack
healing of ulcers and lesions (including stomach and intestinal ulcers)
increased exchange of substance between cells
overall tissue repair
faster healing of wounds
repair of tendons and ligaments
improved flexibility of joints
prevents the formations of adhesions and fibrous bands in muscles, tendons and ligaments
promotes hair growth
protects and restores neurons after brain injury

http://tb500.bz/
Citera
2019-11-09, 12:50
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Grymma stats!
inte mycket på testot dock!
Sorry trodde du var någon annan men fyfan va jag lackar att jag nästan fick cancer med!
Liksom varför skydda en liten speciell brud?
finns bättre brudar!
Jag tränar inte så jag kör underarmcurls o bicepscurls 3 timmar varje dag på en spruta 500mg enanthate o spöar dig nästan!
Nästa gång du inte är schysst emot mig o erbjuder mig testot som du fick tidigt!
Men jag ville bara inte slå en stackars gangster som såg så jävla ledssen ut bara för att han ville röka weed!
Jag bankar bokstavligen in skallbenet på dig som jag gjorde sisst!
min kära släkting kan trycka 100 000 000 mg på en månad o det är det de handlar om okså!
Sök på Diazepam på spotify min mamma det hon var Diazepam.
o jag 500 000mg spädbarnet! O jag är nästan skyldig bandidos mc mitt liv inte pga dig eller någon annan utan för jag alltid måst trycka mest pga mina vansinniga psykoser!
Prata med spetan eller Uffe då å se om du får ut något vettigt ur dem?
Jag ser d alltid testo testo skit skit skit! vänner vänner vänner!
siteinjecta din nyfödda bebis med 500 000 mg då å se vad som händer!
Du måste ha allt det bästa o en jävlar massa pizza!

Bra grejer?
Citera
2019-11-09, 18:45
Medlem
-Gustavssons avatar
TB-500
BPC-157
MK-677
MK-2866

Har hört att man inte ska kombinera TB-500 och BPC157 då dessa tar ut varandra. BPC 157 är bättre mot skador och där man kör spotinjections där du har skadan.

TB-500 är mer för smörja dina leder.
Citera
2019-11-10, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Jag kör MK677 för tillfället och har så gjort snart två månader. Återhämtningen blir nog bättre på grund av den djupa sömnen men att tro på mer är nog att hoppas på för mycket. RAD kommer göra du starkare och kommer knappast hjälpa med din återhämtning.

Det är rehab som gäller, läs om tb-500 och bpc157 det är nog mer åt det hållet du ska ta det.

Mvh

Blir du hungrig av mk677? Min mk677 gör mig inte hungrig och jag tar 25mg om dagen... tror den är fejk
Citera
2019-11-10, 00:47
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009
Blir du hungrig av mk677? Min mk677 gör mig inte hungrig och jag tar 25mg om dagen... tror den är fejk

Som sagt, det är inte alla som får den effekten.

Vid flera test var det enbart 2 av 10 som fick ökad hunger.

Bara för att du inte fått den effekten betyder det inte att det är fake.

Beroende på vad du försöker få ut av MK så tar vissa effekter längre tid innan du märker något.

Tar själv 30mg ED och gjort så i 3-4 månader utan ökat hunger, dock har sömnen och andra återhämtnings effekter kickat igång sedan start.

Gå inte bara efter hunger då de är inte huvud effekten.
Citera
2019-11-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Beroende på vad du försöker få ut av MK så tar vissa effekter längre tid innan du märker något.

Tar själv 30mg ED och gjort så i 3-4 månader utan ökat hunger, dock har sömnen och andra återhämtnings effekter kickat igång sedan start.

Fan, jag har i små tablett form, vill inte ta något i onödan, är det något speciellt man märker ? Har tagit i 3 veckor, har inte ens bättre sömn.
Citera
2019-11-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite

Vad exakt för återhämtningseffekter talar du om, samt sömn? Sover redan mycket som det är nu, dock känns det inte som jag är helt utvilad när jag vaknar.
Citera
2019-11-10, 02:06
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Vad exakt för återhämtningseffekter talar du om, samt sömn? Sover redan mycket som det är nu, dock känns det inte som jag är helt utvilad när jag vaknar.

Generell bättre återhämtning, med boosten av IGF-1 även för de förhindrar muskelavfall. Hjälpt med både hud och hårväxt.

Sömnen blir bättre pga av bättre och mer REM sömn vilket hjälper mycket med återhämtning också och den utvilade känslan.

Jag tar det huvudsakligen för boosten av IGF-1 vilket är varför jag kör den högre dosen. Då test har visat att endast från 25mg ED och uppåt under 1 år har visat ökat muskelmassa.

Det är svårt att säga exakt vad man får för effekter eller vad man kommer märka beroende på person och dosering. Från vad jag har läst och förstått så krävs det tid innan allt kickar igång, så ta det i några veckor räcker kanske inte för alla.
*
Citera
2019-11-12, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminwell2009

Jag blir hungrig direkt på MK677. Tar 20mg på morgonen och jag äyen hela dagen.
Tar 20mg på kvällen och jag går upp och äter hela natten
Citera
2019-11-12, 10:24
Medlem
Jag har haft MK677 i systemet sedan slutet av juni, och märker av bättre läkning av skador.
Det är inget mirakelmedel, men jag har blivit av med efterhängsna skador, och det känns som om kroppen inte blir lika sliten efter träning, och återhämtningen går mycket snabbare.
Nu är jag en 50+:are, och jag antar att det spelar in, då jag upplever en klar förbättring.

Extrem-hunger, hade även jag i början. (Blev så hungrig ibland, att jag såg ALLT som potentiell föda. )
Men det lugnade ned sig, efter 5-6 veckor. Har inte haft något problem med det, sedan dess.

Edit; Tänkte kommentera din fundering på RAD140 också....

RAD140 kommer inte att hjälpa dig med skadeläkning.
Risken är snarare att du gör dina skador värre, eftersom du kommer att öka ganska kraftigt i styrka, och sannolikheten att du blir vikt-fartblind är stor --> ökad skaderisk.
Senast redigerad av beechrider 2019-11-12 kl. 10:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in